PO przeniosla Polske do PRL. Wchechogarniajace klamstwo

Data: 2011-07-10 15:37:08
Autor: Marek Czaplicki
PO przeniosla Polske do PRL. Wchechogarniajace klamstwo
 obserwator pisze w wiadomości ivc4cl$jvo$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 10 lipiec 2011 14:02:

..i patologia jeszcze glebsza anizeli za komuny.

Przejmująca rozmowa Joanny Lichockiej z pisarzem Markiem Nowakowskim.

POLECAM WYSCHAC NAGRANIE. Tego nie uslyszycie w zaklamanych
postkomunistycznych mediach, pozostajacych w rekach wiadomych ludzi od
czasow tzw, transformacji ustrojowej:

http://vod.gazetapolska.pl/250-rozmowa-niezalezna-marek-nowakowski

Wysłuchałem rozmowy i co właściwie? Wynurzenia jakiegoś faceta, który dostrzegł że nie wszyscy wokół myślą tak jak on, że czasami ludzie nie mówią całej prawdy. Tak cały czas czekałem kiedy zacznie mówić: to jest kłamstwo bo to nie wygląda tak jak rząd/prezydent/posłowie/senatorowie mówią... ale inaczej, właśnie tak jak za chwilę powiem.:)

PO przeniosla Polske do PRL. Wchechogarniajace klamstwo