PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

Data: 2010-01-24 08:21:12
Autor: Marek
PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

W zeznaniach Chlebowskiego najbardziej spodobalo mi sie przedstawianie
salonow gier jako.....(uwaga)
PRZEDSIEBIORSTW  !!!

W niektorych miejscach swoich wypocin, pan Chlebowski ( tam, gdzie mu
to bylo wygodne ) martwil sie o to, ze te PRZEDSIEBIORSTWA moglyby nie
wytrzymac obciazen fiskalnych i moglyby byc przez wlascicieli
zamykane.

Ile to wplywow straciloby Panstwo Polskie, ile ludzi straciloby
prace...itd., itp...

Jakos nie przypominam sobie, zeby ktorys z politykow tak martwil sie o
kondycje przedsiebiorstw produkujacych dobra i uslugi w jakiejkolwiek
branzy wytworczej i zeby tyle energii i pieniedzy poswiecano na
dziesiatki analiz, i tyle czasu na dyskusje.

Data: 2010-01-24 17:30:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-24 17:21, Marek pisze:
[...]

i jest to sluszne, bo dzialalnosc akcyzowana koncesjonowana daje buzdetowie w sumie kilkdziesiat razy wiecej zysku niz wplywy z CIT.

--
the_foe

Data: 2010-01-24 09:14:24
Autor: Marek
On 24 Sty, 17:30, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

i jest to sluszne, bo dzialalnosc akcyzowana koncesjonowana daje
buzdetowie w sumie kilkdziesiat razy wiecej zysku niz wplywy z CIT.

Sluszne...???
Dla kogo ?
Przeciez to jest drenowanie spoleczenstwa !!!

Data: 2010-01-24 19:28:38
Autor: awe
PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:01e2baee-d8ac-4db2-86ee-ad691f0f8167h2g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Sluszne...???
Dla kogo ?
Przeciez to jest drenowanie spoleczenstwa !!!
-- -- -- -- -- -
nie staraj sie tego im tlumaczyc, to zlodzieje, komuchy i parchy...
awe

Data: 2010-01-24 19:40:10
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-24 18:14, Marek pisze:
Sluszne...???
Dla kogo ?
Przeciez to jest drenowanie spoleczenstwa !!!

pic, palic, grac na automatach nie musisz.

zgadzam sie ze opodatkowanie akcyza pradu czy paliwa to bandytyzm.

Sluszne jest to z punktu widzenia pragmatyzmu. MF nie zajmuje sie gospodarka tylko jego drenazem by emeryci, rencisci, chorzy nie zdychali na ulicy...

--
the_foe

Data: 2010-01-24 20:23:06
Autor: awe
PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

Uzytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisal w wiadomosci news:hji465$bi5$1news.dialog.net.pl...
[...]

to dziwne bo zdychaja, do lekarza tez nie moga sie dostac, no chyba ze za pol roku jak ustawia sie w kolejce...
awe

Data: 2010-01-24 17:34:01
Autor: bolekl
PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:b07a480a-be14-4d20-9fae-351adf6018d8e25g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Jak rzadza nami takie chlebowskie ....
A to wszystko jedna sitwa.
W normalnym kraju szef tego szamba dawno by sie podal  do dymisji.

bolek

Data: 2010-01-24 19:41:13
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-24 17:34, bolekl pisze:
Jak rzadza nami takie chlebowskie ....

posel nie jest czescia organu wladzy wykonawczej.
Rzadzi nami Tusk i Kaczynski

--
the_foe

Data: 2010-01-24 20:22:32
Autor: bolekl

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hji483$bi5$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-01-24 17:34, bolekl pisze:
Jak rzadza nami takie chlebowskie ....

posel nie jest czescia organu wladzy wykonawczej.
Rzadzi nami Tusk i Kaczynski

W porządku Tusk i Kaczyński.
A kto rządzi ?
Sobiesiak ?

bolek

Data: 2010-01-30 15:19:30
Autor: awe
PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.

Data: 2010-01-24 19:27:53
Autor: awe
[...]

bo to byla sciema, prawda jest taka ze lump Chlebowski jest lokajem u macherow od jednorekich bandytow. Takie po prostu chodzace gowno...
awe

PO ratuje przedsiebiorczosc w Polsce.