PO realizuje program mieszkaniowy... PiS.

Data: 2011-07-19 09:07:36
Autor: Leprechaun
PO realizuje program mieszkaniowy... PiS.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j021do$1g9$1inews.gazeta.pl...
"Panie premierze, słyszy mnie Pan? Tu Michał, 37 lat, nauczyciel polskiego, żonaty, troje dzieci. Muszę to Panu powiedzieć: pracuję na trzech etatach, ale nie stać mnie na własne mieszkanie" - tak zaczyna się jeden z "informacyjnych" spotów radiowych Prawa i Sprawiedliwości. Michał kończy stwierdzeniem adresowanym do szefa rządu i lidera PO Donalda Tuska: "Dlatego Panu już dziękuję. Czas na odważne decyzje".

Brawo PiS! Bardziej durnego spotu nikt by nie wymyślił! Gościu pracuje na 3 etatach, w której pracy śpi? ;)

BomBel

PO realizuje program mieszkaniowy... PiS.