PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!

Data: 2011-02-11 22:04:08
Autor: Przemysław Warzywny
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w najbliższą niedzielę wygrałaby je Platforma Obywatelska z 43-procentowym poparciem - wynika z sondażu TNS OBOP przeprowadzonego dla "Forum". Do Sejmu weszłyby jeszcze dwie partie - PiS i z rekordowym poparciem (21 proc.) SLD.

Na drugim miejscu znalazło się Prawo i Sprawiedliwość. Na partię Jarosława Kaczyńskiego zagłosowało 26 proc. ankietowanych. Na trzecim miejscu znalazł się Sojusz Lewicy Demokratycznej. Za ugrupowaniem Grzegorza Napieralskiego opowiedziało się 21 proc. badanych.

Poza Sejmem znalazło się Polskie Stronnictwo Ludowe. Partię poparło 4 proc. respondentów. Kolejne miejsce zajęło ugrupowanie Polska Jest Najważniejsza z 3-procentowym poparciem. Inne partie otrzymały w sumie 3 proc. głosów.

Sondaż telefoniczny przeprowadzono w dniach 9-10 lutego 2011 r. na liczącej 1000 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sondaz-rekordowe-poparcie-dla-sld-tuz-za-pis,1,4171873,wiadomosc.html

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-11 21:08:12
Autor: obserwator
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

... i a piac od nowa Polska Ludowa...:))) Teraz zrobia nacjonalizcje, tylko
kogo? Kogo tu okrasc? Oto jest pytanie.

Data: 2011-02-11 23:38:44
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-02-11 22:08,  obserwator pisze:

... i a piac od nowa Polska Ludowa...:))) Teraz zrobia nacjonalizcje, tylko
kogo? Kogo tu okrasc? Oto jest pytanie.

Tylko nie ma już co zajebać. Jeszcze tylko w sumie
KGHM, Lasy i tory zostały.
   Gdy zaczną sprzedawać lasy to wyjdę na ulicę! Lasy
muszą zostać bo gdy ZUS zbankrutuje powiększę swoją działkę
o kilkanaście hektarów lasu, OT CO!!!

Tomy M.

Data: 2011-02-11 22:43:35
Autor: obserwator
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
> [...]

   Gdy zaczną sprzedawać lasy to wyjdę na ulicę! Lasy
muszą zostać bo gdy ZUS zbankrutuje powiększę swoją działkę

...beda podobno sprzedwac mieszkania ze starymi ludzmi, ktorym zabraknie na
utrzymanie.Jest juz projek ustawy, pozwalajacy bankom na przejecie takich
lokali mieszkaniowych. --

Data: 2011-02-12 00:12:06
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-11 23:38, Tomy M. pisze:
   Gdy zaczną sprzedawać lasy to wyjdę na ulicę! Lasy
muszą zostać bo gdy ZUS zbankrutuje powiększę swoją działkę
o kilkanaście hektarów lasu, OT CO!!!

ZUS ma lasy?

--
the_foe

Data: 2011-02-12 02:30:13
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-12 01:15, Tomy M. pisze:
[...]

nie wiedzialem
a ktore konkretnie?

--
the_foe

Data: 2011-02-12 09:05:43
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij48fs$gnl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest w tej chwili tylko jedna partia w Polsce , ktora obciazona jest nostalgicznymi uczuciami do PRL-u . Jest nia partia Rydzyka i Kaczynskiego - PiS !.
To nie SLD , ktora dzisiaj jest nowoczesna w europeskim stylu partia socjaldemokratyczna wzbrania sie od prywatyzacji , tylko wlasnie piS . To nie dzisiejsza lewica zlodziejstwem i zaprzanstwem nazywa to co dokonalo sie w tej materii , tylko Kaczynski i jego rydzykowa partia .
Mowienie wiec o tym , ze SLD przy wladzy to powrot do PRL-u jest tyle nieuzasadnione ,co balamutne . Dzisiejsza lewica laczy w swoim programie wolnorynkowe zasady gospodarcze z lewicowa wrazliwoscia , podobna zreszta do tej jaka reprezentuje kosciol wtedy , kiede mowi ludzkim jezykiem .
Rownosc spoleczna , wysmiewane przez glupcow pojecie w wydaniu dzisiejszej lewicy nie polega na bezwzglednym dostarczaniu wszystkim gwarancji dobrobytu , tylko na stworzeniu wszystkim takim samych szans , co umozliwi samodzielne dochodzenie do sukcesow w tym materialnych jesli szanse zechce sie wykorzystac .
Rozumiec to nalezy w ten sposob , ze jesli nie jestes leniem , jestes zdolny i ciezko pracujesz , przed Toba otwiera sie droga do sukcesu . Jest to obraz utopijny oczywiscie tymbardziej jesli przyjrzymy sie dziesiejszym praktykom w ktorych koligacje , przynaleznosci partyjna i pozycja w partii decyduje o sukcesie . Tylko za tzw. glebokiej komuny , czyli w czasach Gomolki , nieco wczesniej  i w czasach dzisiejszych partyjnosc a nie madrosc , wyksztalcenie i zdolnosci decydowaly i decyduja o sukcesie .
Legitymacja kombatanta "Solidarnosci " , przynaleznosc do PO , PiS-u , czy PSL - u , zreszta dotyczy to rowniez wczesniejszego SLD a nawet dobre uklady z biskupem natomiast w lokalnym wydaniu z proboszczem , pozwala myslec o sukcesie .  Inni , chocby byli najzdolniejsi szanse maja znikome i musza zadawalac sie co najwyzej przecietnoscia  .
SLD przy wladzy to nadzieja rowniez na to , ze kraj stanie na nogi pod wzgledem swiatopogladowym i nie chodzi o walke z religia i kosciolem , tylko o przywrocenie normalnych relacji miedzy panstwem a klerem , podkreslam panstwem a klerem a nie Bogiem i Kosciolem .

cyc

Data: 2011-02-12 09:40:37
Autor: [heÂŽsk]
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
On Fri, 11 Feb 2011 22:04:08 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:

[...]

 jakiego grzyba tak sie zachlystujesz tymi sondazami?  lizesz tylki sld? sadzisz, ze zgnoja klechow? naiwny!

Data: 2011-02-14 13:30:28
Autor: Grzegorz Z.
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
Koalicja PiS-SLD jest już prawie pewna!

No bo przecież w SLD jest dużo komunistów, tak, komunistów, ale jednak
patriotów.

Data: 2011-02-14 04:44:11
Autor: Hans Kloss
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
On 14 Lut, 13:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Koalicja PiS-SLD jest ju prawie pewna!

No bo przecie w SLD jest du o komunist w, tak, komunist w, ale jednak
patriot w.
LOL, komunista-patriota to takie coś jak biały Murzyn, myślący
platfons albo sucha woda.
J-23

Data: 2011-02-14 14:24:17
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

To nie platfons, to Jarek:

Szef Prawa i Sprawiedliwości spotkał się dziś z wyborcami w Sosnowcu.
Stwierdził, że cieszyłby się z poparcia Adama Gierka, europosła i syna
Edwarda Gierka. Bardzo ciepło wypowiadał się o I sekretarzu KC PZPR.
Ocenił, że był "komunistycznym, ale jednak patriotą". Prof. Gierek
pozostanie jednak lojalny wobec swej partii. Unia Pracy poparła Bronisława
Komorowskiego.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-edward-gierek-byl-patriota_144731.html

Data: 2011-02-14 05:46:07
Autor: Hans Kloss
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
On 14 Lut, 14:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

To nie platfons, to Jarek:

Palnął bzdurę, naprawdę uważasz że jest się czym onanizować? Ty
podobnych bzdur wypowiadasz zapewne kilka dziennie.
J-23

Data: 2011-02-14 14:53:46
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 14 Lut, 14:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

To nie platfons, to Jarek:

Palnął bzdurę

To jest niemożliwa niemożliwość i nic nas nie przekona że Jarek
kiedykolwiek palnął jakąś bzdurę.

To na pewno manipulacja GWna, Żydów, Pedrystów i Masonerii.

Data: 2011-02-14 13:57:23
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

To jest niemożliwa niemożliwość i nic nas nie przekona że Jarek
kiedykolwiek palnął jakąś bzdurę.

no i co z tego ze tak powiedzial? Tusk obiecal druga Irlandie i ropzliczne cuda.
Teraz kuma sie nie tylko z komuchami, ale i poskimi wrogami. To ci nie
przeszkadza?

To na pewno manipulacja GWna, Żydów, Pedrystów i Masonerii.

teraz to twoja manipulacja, dzieciaku.

Data: 2011-02-14 15:01:04
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

No i co z tego że obiecał drugą Irlandię?

To na pewno manipulacja GWna, Żydów, Pedrystów i Masonerii.

teraz to twoja manipulacja, dzieciaku.

Tylko nie dzieciaku!

Data: 2011-02-14 14:09:54
Autor: obserwator
> [...]
> przeszkadza?

No i co z tego że obiecał drugą Irlandię?

a to z tego, ze jestes ewidentnym przykladem trolla, ktory miesza na tej grupie.

> teraz to twoja manipulacja, dzieciaku.

Tylko nie dzieciaku!

a dorosly jestes? Nie udowodniles tego do tej pory.

Data: 2011-02-14 15:12:24
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

a to z tego, ze jestes ewidentnym przykladem trolla, ktory miesza na tej grupie.

I w dodatku nie dbam o przyszłość Polski.

To na pewno manipulacja GWna, Żydów, Pedrystów i Masonerii.

teraz to twoja manipulacja, dzieciaku.

Tylko nie dzieciaku!

a dorosly jestes? Nie udowodniles tego do tej pory.

A jak mam to udowodnić? Zacząć palić papierosy? Ale chyba te z przemytu, bo
te z akcyzą byłby równoznaczne z poparciem rządu Tuska.

Data: 2011-02-14 15:24:02
Autor: Przemysław Warzywny
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

a dorosly jestes? Nie udowodniles tego do tej pory.

Ty próbujesz to udowodnić ganiąc każdego kto ma inne zdanie. Nie tędy droga.

Przemek

Data: 2011-02-14 13:53:58
Autor: obserwator
[...]

moze chcial mu dac szanse? niestety mial okazje sie przekonac, ze syn Gierka woli dbac o swoja doope i koryto, a nie o przyszlosc Polski.

Data: 2011-02-14 14:54:59
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Jak Jarosław Kaczyński dba o przyszłość Polski?

Data: 2011-02-14 14:00:07
Autor: obserwator
PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Jak Jarosław Kaczyński dba o przyszłość Polski?

to nie trudno sie dowiedziec i potrafi myslec logicznie.

Data: 2011-02-14 15:01:31
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Jak Jarosław Kaczyński dba o przyszłość Polski?

to nie trudno sie dowiedziec i potrafi myslec logicznie.

A konkretnie to jak Jarosław dba o przyszłość Polski?

PO ro?nie, PiS spada, rekordowe poparcie dla SLD!