PO rozda swoim 60 mld

Data: 2010-09-11 12:56:06
Autor: Pani Faru
PO rozda swoim 60 mld

Tusk szykuje 60 mld dla Sobiesiakow z branzy medycznej by zylo sie... lepiej.

-- -- -- --
"Prywatne fundusze zdrowia zakładane przez towarzystwa ubezpieczeniowe będą na równych zasadach rywalizować z NFZ o publiczne składki na zdrowie - pisze "Rzeczpospolita". Gra toczy się o 60 mld zł rocznie. "
Calosc:
http://finanse.wp.pl/kat,7026,title,Dodatkowe-polisy-rozwiaza-problem-kolejek-w-szpitalach,wid,12657387,wiadomosc.html

Data: 2010-09-11 13:18:26
Autor: Bogdan Idzikowski
PO rozda swoim 60 mld

Użytkownik "Pani Faru" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fn87$ptr$1inews.gazeta.pl...

[...]

O co ci chodzi z Sobiesiakiem?
Zabrał ci coś lub oszukał?
Jakie masz zarzuty kryminalne?
Byłeś w Zieleńcu?

Data: 2010-09-11 13:37:46
Autor: Pani Faru
PO rozda swoim 60 mld

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c8b6584news.home.net.pl...

[...]

No nie ale dlatego, ze dzialalo CBA pod Kaminskim. Wiesz dobrze co by bylo gdyby Kaminski tego nie wyciagnal.
Teraz CBA jest podlegle Tuskowi i przewalow w sluzbie zdrowia nikt nie bedzie kontrolowal, moze poza porzadnymi mediami.

Jakie masz zarzuty kryminalne?
Byłeś w Zieleńcu?

To nie sa zarzuty w stosunku do Zielenca tylko tego, ze sobiesiak zaczal budowe, zanim dostal odpowiednie pozwolenia. Wiedzial, ze dostanie? Co sie dzieje z ta sprawa bo przeciez prokuratura sie tym zajela? To samo co z Sawicka? Jasne, nie ma juz kaczorow, Ziobry i Kaminskiego - "hulaj dusza, piekla nie ma"...

Data: 2010-09-11 14:31:14
Autor: Bogdan Idzikowski
PO rozda swoim 60 mld

Użytkownik "Pani Faru" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6fpma$478$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jakie pozwolenia? O sprawę to się k..wa prokuratury pytaj. Co do prokuratury ma kaczor, Ziobro i Kamiński? A jak co¶ będziesz wiedział, to dopiero pisz na ten temat.
Swoj± drog±, to radzę ci, udaj się do Zieleńca i zapytaj o to mieszkańców i pracowników. I powiedz im co cię nurtuje. Zapewniam cię, że w jednym kawałku nie wrócisz.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-09-11 14:58:15
Autor: awe
PO rozda swoim 60 mld

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8b7693$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
o to juz mafia?
awe

Data: 2010-09-11 15:00:27
Autor: u2
PO rozda swoim 60 mld
[...]

O, grupowy mafiozo się odezwał. :)

Data: 2010-09-11 22:23:29
Autor: jadrys
PO rozda swoim 60 mld

[...]

A co takiego jest w tym Zieleńcu? Pewnie S. "kupił" jaki¶ las i jezioro, wybetonował brzeg, nawiózł piachu na plażę i każe sobie teraz płacić za dostęp do tej wody i lasu a ludzie wychwalaj± jego filantropię? Zgadłem?

Data: 2010-09-12 09:49:39
Autor: Bogdan Idzikowski
PO rozda swoim 60 mld

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6goha$ho9$1news.onet.pl...

[...]

Nie pytaj mnie. Pytaj mieszkańców.

Data: 2010-09-12 01:01:42
Autor: Antenka
PO rozda swoim 60 mld
On 12 Wrz, 09:49, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i6goha$ho9$1news.onet.pl...

> [...]
> wybetonował brzeg, nawiózł piachu na plażę i każe sobie teraz płacić za
> dostęp do tej wody i lasu a ludzie wychwalaj± jego filantropię? Zgadłem?

Doszły mnie słuchy, że to zamknięty teren, dostepny tylko dla
mafiozów, w którym pobudowano lokale do uskuteczniania nielegalnego
hazardu.

Co tu dużo gadać: "by żyło się lepiej" hłe hłe hłe

Antenka

PO rozda swoim 60 mld