PO sprzedaje Polske Niemcom

Data: 2011-03-27 13:22:52
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom

Dwa z cyklu wykladow mecenasa Jana Olszewskiego, na spotkaniu czlonkow partii:
Ruch Odbudowy Polski:

http://www.youtube.com/watch?v=nvrDaW6aAC4&feature=more_related

http://www.youtube.com/watch?v=cL91xrlpSIY&feature=related

Data: 2011-03-27 09:47:06
Autor: Bruner
PO sprzedaje Polske Niemcom
no czego to prezes nie wymysli, jego skompromitowanej reputacji juz nic nie uratuje, a moze jeszcze bedzie siedzial jak straci immunitet poselski i Giertych mu przylozy w sadzie

sam pchal na sile bez wazeliny w dupe Amerykanom, dokonal zdrady stanu podpisujac ustawe o sprowadzeniu obcych wojsk

Kaczynski jako premier dal 200 ml zl dotacji Dell'owi za fabryke w Lodzi

jak dostali forse to zaraz sie wycofali z interesu

facet chce rzadzic a nie wie co podpisuje

Data: 2011-03-27 13:52:02
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a): spadaj smierdzacy zdrajco.

Data: 2011-03-27 15:50:56
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 15:22,  obserwator pisze:

[...]

Zgadza się, widać to po m.in. cukrowniach oddanych w łapki pazernych
Niemców.

Data: 2011-03-27 13:55:28
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom
Kolejny wyklad mecenasa Jana Olszewskiego na temat polityki zagranicznej PO.
Prosze zwrocic uwage na date wykladu, oraz wypowiedz Pana Olszewskiego na temat ekwilibrystyki politycznej uprawianej przez Radoslawa Sikoreskiego, ktora nie
ma nic wspolnego z polskim interesem.

http://www.youtube.com/watch?v=Rv3RjxluXMg&feature=related

Data: 2011-03-27 16:02:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 15:55,  obserwator pisze:
[...]

Jan Olszewski to mądry Polak żydowskiego pochodzenia dbający o polski
interes, a nie wrażej agentury jak Radek S.

Data: 2011-03-27 14:10:37
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jan Olszewski to mądry Polak żydowskiego pochodzenia dbający o polski
interes, a nie wrażej agentury jak Radek S.

tak, on tez ma zydowskie korzenie? Dajcie sobie spokoj z tymi bredniami, bo to nie wpywa na poprawe obecnej sytuacji Polski.

O wplywie zydowstwa na polska polityke, trzeba pisac i nalezy pisac, ale
opierajac sie na faktach, a nie pomowieniach bokunstwa.

Data: 2011-03-27 14:20:30
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom

U2 - nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze antysemickie nastroje w Polsce sluza zarowno Niemcom (vide historia Polski przed II wojna swiatowa)
jak i tym z Kremla. Dlatego trzeba pisac o faktach, a nie tylko rzucac demagogicznymi sloganami,
bo to zamaca rzeczywisty obraz aktualnej sytuacji Polski i budzi nieufnosc do politykow, ktorzy walcza o suwerennosc Polski.

Data: 2011-03-27 16:26:12
Autor: Panslavista

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:imnh3d$n3b$1inews.gazeta.pl...

[...]

Do rzeźni w białych rękawiczkach?

Data: 2011-03-27 14:31:29
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Do rzeźni w białych rękawiczkach?

juz od rana jest pan, panie hrabio narabany? Kiedy sie pan wreszcie rozprawi z tym parchem Michnikiem, zamiast tak pluc po proznicy na Polakow?

Data: 2011-03-27 16:33:49
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:20,  obserwator pisze:
[...]

To nie demagogia, to fakty, a z faktami należy się liczyć.

Wszystkie nazwiska kończące się na -szewski czy -ik wskazują, że dana
osoba ma korzenie żydowskie, ale nie sowieckie, bo Żydzi sowieccy
przyjmowali rdzennie polskie nazwiska, n.p. Kwaśniewski, Borowski,
Cimoszewicz itd.

Data: 2011-03-27 14:43:50
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To nie demagogia, to fakty, a z faktami należy się liczyć.

to niestety tylko demagogia korzystna dla wrogow Polski, bo jest narzedziem sklocajacym Polakow. Wirtuozami sa ludzie pracujacy dla Adasia Michnika, ktory
miesza w polskim kotle i dlatego odnosi sukcesy, a Polska traci suwerennosc bo
oglupieni Polacy wybieraja pozniej kogos takiego jak Tusk czy Komorowski, a
ktorych podstawia im Michnik.

[...]

np. co tu duzo szukac: Urban, Michnik  :)))

Data: 2011-03-27 17:12:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:43,  obserwator pisze:
[...]

Michnik już się nie liczy, jego miejsce zajęła nowa fala uważających się
za Żydów. N.p. taki Wajrak, ktory we wstępniaku w GWNie zapowiedział, ze
każda krytyka jego postępowania będzie przejawem antysemityzmu :)

np. co tu duzo szukac: Urban, Michnik  :)))

To są stare Żydki. Wywodzący się z nomenklatury PRL.

Data: 2011-03-27 15:37:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Michnik już się nie liczy, jego miejsce zajęła nowa fala uważających się
za Żydów. N.p. taki Wajrak, ktory we wstępniaku w GWNie zapowiedział, ze
każda krytyka jego postępowania będzie przejawem antysemityzmu :)

ale wychowal cale zastepy swoich nastepcow w Polsce korzystajac ze
sprawdzonych technik socjologicznych wypracowanych przez sowietow. Podobne
techniki manipulacyjne, jak obecnie stosowane do urabiania opinii publicznej,
uzyto po wejsciu sowietow do Polski. On tylko korzystal z tych sprawdzonych
wzorcow. Teraz z tej komunistycznej, stalinowskiej elity wyrosla obecna
*elita* kosmopolityczna, ktora nie czuje zadnych zwiazkow z Polska.

> np. co tu duzo szukac: Urban, Michnik  :)))

To są stare Żydki. Wywodzący się z nomenklatury PRL.

stare ale jare i zarobily kokosy, na glupocie i naiwnosci Polakow.

Data: 2011-03-27 17:40:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:37, obserwator pisze:

[...]

Ci co nie czują związków z Polską emigrują n.p. do hameryki, ale nie do
Izraela, jakoś moi znajomi żydowskiego pochodzenia wcale się tam nie
garną :)

np. co tu duzo szukac: Urban, Michnik  :)))

To są stare Żydki. Wywodzący się z nomenklatury PRL.

stare ale jare i zarobily kokosy, na glupocie i naiwnosci Polakow.

I co z tego ich bogactwa, skoro starzy i głupi ? :)

Data: 2011-03-27 15:47:09
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ci co nie czują związków z Polską emigrują n.p. do hameryki, ale nie do
Izraela, jakoś moi znajomi żydowskiego pochodzenia wcale się tam nie
garną :)

...nie tylko do hameryki, ale takze do Szwecji, Niemiec czy Australii.
Ale tam takze musialo wyjechc sporo Polakow ktorzy przeszkadzali obecnej
wladzy. Inni wyjechali po prostu za chlebem, bo nie chcieli klepac biedy lub
zdychac we wlasnym kraju z glodu z powodu odrzucenia poparcia dla postkomuszej
wladzy.  To sa niuanse, ktore trzeba brac pod uwage i nie uogolniac.

> stare ale jare i zarobily kokosy, na glupocie i naiwnosci Polakow.

I co z tego ich bogactwa, skoro starzy i głupi ? :)

jesli oni sa glupi, to co powiedziec o tych, ktorzy sa biedni i nadal daja sie
ich wychowankom oszukiwac?

Data: 2011-03-27 17:54:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:47,  obserwator pisze:
[...]

Z moich znajomych żydowskiego pochodzenia gross wyjechało do hameryki,
jeden niedawno wyjechał do Anglii, będąc emerytem wojskowym po 15 latach
slużby - był bodajże chirurgiem, ale nie widzialem go ze skalpelem :)

> I co z tego ich bogactwa, skoro starzy i głupi ? :)
jesli oni sa glupi, to co powiedziec o tych, ktorzy sa biedni i nadal daja sie
ich wychowankom oszukiwac?

Z pewnością nie jest tak różowo jak przedstawia pełobanda, ale jej
zlodziejstwu i dzialaniu na szkodę Polski trzeba dać stanowczy odpór. :)

Data: 2011-03-27 16:36:52
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:33, u2 pisze:

[...]

Oczywiście nazwiska kończące się na -el to też są żydowskie. Ale
polskie, a nie sowieckie :)

Data: 2011-03-27 15:04:33
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście nazwiska kończące się na -el to też są żydowskie. Ale
polskie, a nie sowieckie :)

no i wlasnie w ten sposob, stales sie juz bezwolnym narzedziem w rekach Michnik.

Data: 2011-03-27 17:09:08
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:04,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście nazwiska kończące się na -el to też są żydowskie. Ale
polskie, a nie sowieckie :)

no i wlasnie w ten sposob, stales sie juz bezwolnym narzedziem w rekach Michnik.

Michnik, jak pewnie zauważyłeś, przyjął polskożydowskie nazwisko co
wskazywałoby na jego propolskość, ale niestety jego rodzina ewidentnie
miała prosowieckie sympatie.

Data: 2011-03-27 15:29:42
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Michnik, jak pewnie zauważyłeś, przyjął polskożydowskie nazwisko co
wskazywałoby na jego propolskość, ale niestety jego rodzina ewidentnie
miała prosowieckie sympatie.

jeszcze cie nie przekonalem, ze zauwazylem, mimo ze caly czas o tym pisze? Bo wsrod Zydow idee komunistyczne ciesza sie duza sympatia, bo komunizm dawal
im szanse z biedy. Na Ukrinie, Zydow nie uwazano np. za ludzi, tylko za
podludzi. Teraz biora bezwzgledny odwet za swoja przeszlosc.

Ponadto de facto, Michnik nie jest Zydem, bo jest komunista, a Zydowstow - to
przede wszytkim religia. Komunizm i wiara sie wzajemnie wykluczaja.

 Zydowstwo dziedziczy sie po matce, a nie po ojcu. To ojciec Michnika mial
korzenie zydowskie. Michnik po prostu jako Zyd wywodzacy sie z biedoty, ma
kompleksy w stosunku do Polakow, wiec je odreagowuje z jednej strony na
Polakach, a z drugiej zdobywa koneksje we wplywowych kregach zydowskich na
calym swiecie. Realizuje konsekwentnie swoje polityczne plany.

Jest inteligentny i cwany. A Polacy jak barany daja mu sie wodzic za nos.

Data: 2011-03-27 15:31:48
Autor: obserwator
poprawka: komunizm dawal Zydom, szanse wydostania sie z biedy

Data: 2011-03-27 17:34:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:31,  obserwator pisze:

im szanse z biedy. Na Ukrinie, Zydow nie uwazano np. za ludzi, tylko za

Dawał awans, o ile dostali się do nomenklatry po trupach swoich ziomków.

Data: 2011-03-27 15:38:22
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Dawał awans, o ile dostali się do nomenklatry po trupach swoich ziomków.

.. i po trupach Polakow.

Data: 2011-03-27 17:41:09
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:38,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Dawał awans, o ile dostali się do nomenklatry po trupach swoich ziomków.

. i po trupach Polakow.

Jak na Ukrainie to po trupach Ukraińców. :)

Data: 2011-03-27 17:33:01
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:29,  obserwator pisze:
Ponadto de facto, Michnik nie jest Zydem, bo jest komunista, a Zydowstow - to
przede wszytkim religia. Komunizm i wiara sie wzajemnie wykluczaja.

Ale broni tylko komuszkow o pochodzeniu zydowskim. Innych nie broni. Z
tym, ze sam komunizm to wymysl Zydow :)

Data: 2011-03-27 15:39:56
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale broni tylko komuszkow o pochodzeniu zydowskim. Innych nie broni. Z
tym, ze sam komunizm to wymysl Zydow :)

to sie nazywa w jezyku polskim *solidarnosc*, ktora rozwalil wsrod Polakow.

Data: 2011-03-27 17:41:47
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:39,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale broni tylko komuszkow o pochodzeniu zydowskim. Innych nie broni. Z
tym, ze sam komunizm to wymysl Zydow :)

to sie nazywa w jezyku polskim *solidarnosc*, ktora rozwalil wsrod Polakow.

No nie do końca. GWno cienko przędzie, zarabia sprzedawaniem noży :)

Data: 2011-03-27 16:16:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:10,  obserwator pisze:
tak, on tez ma zydowskie korzenie? Dajcie sobie spokoj z tymi bredniami, bo to nie wpywa na poprawe obecnej sytuacji Polski.

Oczywiście, widać to nie tylko po jego profilu, ale i po nazwisku. Nie
umniejsza to jednak jego mądrości i patriotyzmu.

O wplywie zydowstwa na polska polityke, trzeba pisac i nalezy pisac, ale
opierajac sie na faktach, a nie pomowieniach bokunstwa.

Bekon bije na oślep, najchętniej w polskich patriotów. Bogojczyźniani i
patrioci są dla niego wrogami, bo walczą o Polskę. bekon walczy o Niemcy
i Rosję.

Data: 2011-03-27 14:24:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
o > nie wpywa na poprawe obecnej sytuacji Polski.

Oczywiście, widać to nie tylko po jego profilu, ale i po nazwisku. Nie

a jakie ty masz nazwisko i jakie korzenie? Ja ciebie oceniam po tym co piszesz
na tej grupie i mnie twoje korzenie i nazwisko nie interesuja.

Widze, ze czujesz sie Polakiem i to jest wazne.

> [...]

Bekon bije na oślep, najchętniej w polskich patriotów. Bogojczyźniani i
patrioci są dla niego wrogami, bo walczą o Polskę. bekon walczy o Niemcy

bo bekon to antypolska szuja sprzedajna,  przywieziona na czolgach sowieckich
do Polski.

Data: 2011-03-27 16:30:45
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:24,  obserwator pisze:
[...]

Oczywiście, jest takie powiedzenie ruskie : poskrob ruskiego o wyskoczy
Tatar, po polsku : poskrob Polaka a wyskoczy Żyd :)

bo bekon to antypolska szuja sprzedajna,  przywieziona na czolgach sowieckich
do Polski.

Jego rodziców przywieźli na tankach ruscy, a teraz wysluguje się
Niemcom. Ubi patria, ibi bene a widocznie dla bekona dobrze w Niemczech :)

Data: 2011-03-27 14:54:55
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Oczywiście, jest takie powiedzenie ruskie : poskrob ruskiego o wyskoczy
Tatar, po polsku : poskrob Polaka a wyskoczy Żyd :)

Przeciez zamiescilem tu link do filmiku *Druga prawda* w ktorym pokazano jak wygladaly kontakty polsko -zydowskie do II wojny swiatowej.

Zydzi sie nie asymilowali i zakladali sobie getta na terenie Polski.
Ile tych Zydow przetrwalo i sie zmieszalo z Polakami?

Kolejna fala zydow przybyla z sowietow po wojnie i ci zwolennicy komunizmu
pozostali w Polsce. Nie jest ich az tak duzo, bo po 1968 r, Moczar wywalil ich
z Polski. Duzo ich nie jest, a jednak trzymaja sie razem i zdobyli dzieki tej
swojej solidarnosci taki wplyw na sytuacje Polski, ze w tej chili
wykorzystujac glupote Polakow, faktycznie kieruja Polska.

Dlatego prosze, opanujcie sie i nie bawcie sie w oskarzanie o korzenie
zydowskie kazdego polskiego polityka, ktory walczy o polska racje stanu. Dyskutujmy w oparciu o fakty polityczne, a nie o domniemane korzenie
genetyczne, bo to totalna glupota.

http://www.dailymotion.com/video/xcjw13_druga-prawda-15_news

> [...]

Jego rodziców przywieźli na tankach ruscy, a teraz wysluguje się
Niemcom. Ubi patria, ibi bene a widocznie dla bekona dobrze w Niemczech :)

komu on sie wysluguje to i tak nie wazne. Normalni ludzie widza kim on jest.

Data: 2011-03-27 17:07:37
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 16:54,  obserwator pisze:
Zydzi sie nie asymilowali i zakladali sobie getta na terenie Polski.
Ile tych Zydow przetrwalo i sie zmieszalo z Polakami?

Sporo. Dużo więcej niż podają oficjalne statystyki. Dlatego przetrwali
drugą wojnę.

Data: 2011-03-27 15:19:29
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Ile tych Zydow przetrwalo i sie zmieszalo z Polakami?

Sporo. Dużo więcej niż podają oficjalne statystyki. Dlatego przetrwali

w porownaniu do Polakow jednak niewiele. Ale trzymaja sie razem (Solidarnosc -
to wlasnie ich haslo) i dlatego, ze sie wspieraja w Polsce, rzada de facto
wiekszoscia polska.

Data: 2011-03-27 17:21:29
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:19,  obserwator pisze:
> [...]
to wlasnie ich haslo) i dlatego, ze sie wspieraja w Polsce, rzada de facto

Bo na bagnetach sowieckich zamontowali swoją agenturę na szczytach
polskiej władzy. Tak to trwa nawet do dzisiaj.

Data: 2011-03-27 16:28:38
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8f46ae$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale się jankeskie dupowłazy rozpędziły.
Wg Was patriotą jest ten który włazi jankesom i żydow.
Wszyscy inni to zdrajcy ?
No to co wy tu jeszcze szukacie. Macie "swoją" ojczyznę.

bolek

Data: 2011-03-27 14:33:36
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Ale się jankeskie dupowłazy rozpędziły.
Wg Was patriotą jest ten który włazi jankesom i żydow.
Wszyscy inni to zdrajcy ?
No to co wy tu jeszcze szukacie. Macie "swoją" ojczyznę.

Gorzelikowi z RAS, zalezy aby jankesi nie utrudniali geramnizacji Polski, bolek
nieboraku? --

Data: 2011-03-27 16:45:29
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imnhs0$pdj$1inews.gazeta.pl...
[...]

I jankesi utrudnią germanizację jak raczyłeś zapodać ?
Oni nas mają dokładnie w dupie.
Polska służy im tylko do wkurwiania Putina.
Było to widać przy okazji tzw. tarczy antyrakietowej.
Putin tupnął i jankesi zabrali zabawki.
A z nas zrobili durniów. Cała Europa popłakała się ze śmiechu.

bolek

Data: 2011-03-27 14:56:51
Autor: obserwator
[...]

bolek, pisac i czytac umiesz, ale coz z tego jak nic nie kumasz? Malo klOsek rzonak dzis uwarzyla na obiat? --

Data: 2011-03-27 17:21:42
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imnj7j$f7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znasz się tylko na klOskach ?

Data: 2011-03-27 16:15:13
Autor: pluton
PO sprzedaje Polske Niemcom
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości

spadaj smierdzacy zdrajco.

Nullification

Data: 2011-03-27 14:26:11
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
spadaj smierdzacy zdrajco.

twoj narod to niemce czy sowieci holoto?

Data: 2011-03-27 14:35:32
Autor: obserwator
PO sprzedaje Polske Niemcom
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
spadaj smierdzacy zdrajco.

spadaj zielonadupa niemiecko-sowiecka.

Data: 2011-03-27 16:35:37
Autor: u2
PO sprzedaje Polske Niemcom
W dniu 2011-03-27 16:25, pluton pisze:
spadaj smierdzacy zdrajco.

plutek to sowiecki Zydek.

Data: 2011-03-27 15:06:05
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-27 16:25, pluton pisze:
> spadaj smierdzacy zdrajco.

plutek to sowiecki Zydek.

plutek, to przede wszytkim obecna *elita* o korzeniach komuszych, siegajacych
staliznizmu.

Data: 2011-03-27 17:14:10
Autor: u2
W dniu 2011-03-27 17:06,  obserwator pisze:
plutek to sowiecki Zydek.
plutek, to przede wszytkim obecna *elita* o korzeniach komuszych, siegajacych
staliznizmu.

Bo ja wiem, wtedy nie pisałby tutaj. Ma ewidentnie korzenie sowieckie.

PO sprzedaje Polske Niemcom