PO sypie si臋 z ka偶dej strony

Data: 2013-11-03 18:41:58
Autor: Mark Woydak
PO sypie si臋 z ka偶dej strony
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj膮cy si臋 "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich
chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze
staro艣ci kot go opu艣cili! M贸dlmy si臋 bracia i siostry!

MW

--

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1gu9jwizfoteu$.j9v1va306kzj$.dlg40tude.net...

Platforma Obywatelska sypie si臋 z ka偶dej strony i na ka偶dym szczeblu, po
odej艣ciach pos艂贸w mamy festiwal list贸w otwartych z pretensjami do premiera.
Poni偶ej s艂owa, kt贸re do szefa rz膮du skierowa艂a Radna Miasta Mi艅sk
Mazowiecki Krystyna Milewska 鈥 Stasinowska. List opublikowano na portalu
BLOGPUBLIKA.

Szanowny Pan

Donald Tusk

Przewodnicz膮cy Platformy Obywatelskiej RP

Min臋艂o w艂a艣nie sze艣膰 lat jak spo艂ecze艅stwo wezwa艂o Pana do kierowania
polsk膮 administracj膮. Wybory samorz膮dowe, kt贸re odby艂y si臋 w mi臋dzyczasie,
r贸wnie偶 okaza艂y si臋 sukcesem dla przewodzonej przez Pana formacji. Sama
zosta艂am nak艂oniona do kandydowania na radn膮 z ramienia Platformy i po
zwyci臋skich wyborach rozpocz臋艂am prac臋 na rzecz mieszka艅c贸w Mi艅ska
Mazowieckiego. Przed startem przekonywano mnie, 偶e Premier Tusk oczekuje
do艣wiadczonych i profesjonalnie przygotowanych kandydat贸w. W naszym mie艣cie
burmistrzem zosta艂 tak偶e 鈥瀋z艂owiek Platformy鈥. W kampanii wspiera艂am tego
m艂odzie艅ca, o kt贸rym wszyscy kieruj膮cy mi艅sk膮 PO wyra偶ali si臋 w
najwi臋kszych superlatywach. Podobnie jak prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz
udziela艂am mu publicznego poparcia. Widocznie moje zaanga偶owanie mia艂o dla
lokalnej PO du偶e znaczenie, skoro wykonano nawet specjalne plakaty
informuj膮ce o moim wsparciu dla przysz艂ego burmistrza.

Jako wieloletniego nauczyciela i dyrektora urzek艂o mnie Pa艅skie has艂o
samorz膮dowe 鈥瀗ie r贸bmy polityki 鈥 budujmy szko艂y鈥. Z takim przes艂aniem
razem szli艣my do tych wybor贸w. Pan nas prowadzi艂 ku zwyci臋stwu idei, jak膮
nios艂y za sob膮 te wyborcze postulaty. Po艣wi臋ci艂am bowiem o艣wiacie ca艂e
swoje 偶ycie ucz膮c, tworz膮c szko艂y i zarz膮dzaj膮c nimi. Nigdy nie uprawia艂am
polityki, a najwa偶niejsze by艂o dla mnie zawsze dobro uczni贸w, budowanie
szko艂y. Dlatego Platforma wyznaczy艂a mnie do pracy w komisji o艣wiatowej i
rewizyjnej, gdy偶 jako do艣wiadczony dyrektor znam tajniki nie tylko systemu
edukacji, ale te偶 finans贸w publicznych.

Tak膮 w艂a艣nie zosta艂am radn膮 鈥 zatroskan膮 o warto艣ci, kt贸re od
kilkudziesi臋ciu lat przekazuj臋 uczniom. Rz膮dy ludzi Platformy w Mi艅sku
Mazowieckim okaza艂y si臋 jednak zaprzeczeniem wyborczych hase艂. Po kilku
miesi膮cach rozpocz臋艂y si臋, pod p艂aszczykiem nik艂ych oszcz臋dno艣ci, pr贸by
majsterkowania przy miejskich instytucjach o艣wiatowych. Po tym jak
pr贸bowa艂am wesprze膰 burmistrza i innych radnych naszego klubu PO swoj膮
wiedz膮 i do艣wiadczeniem, gdy o艣mieli艂am si臋 stan膮膰 po stronie mieszka艅c贸w,
rodzic贸w i przestrzegania prawa o艣wiatowego, zosta艂am przez szefa mi艅skiej
Platformy wyrzucona. Czy by艂am Wam potrzebna tylko do wygrania wybor贸w? Czy
chcieli艣cie budowa膰 samorz膮d 鈥瀊ez polityki鈥 oparty na 艣lepej partyjnej
dyscyplinie? Czy chcecie 偶ycie publiczne pozbawi膰 merytorycznej debaty? Czy
nasze spo艂ecze艅stwo sta膰 na likwidacj臋 blisko po艂owy przedszkoli
samorz膮dowych, zamieniaj膮c je w filie? Takie pomys艂y mia艂 burmistrz
czterdziestotysi臋cznego miasta. Swoimi decyzjami utrudnia te偶 dzia艂alno艣膰
przedszkoli niepublicznych, bez kt贸rych miasto nie poradzi艂oby sobie z
realizacj膮 podstawowych zada艅. Czy tak ma wygl膮da膰 polityka prorodzinna?
Tworzenie miejsc przedszkolnych jest przecie偶 jednym z o艣wiatowych
priorytet贸w Pa艅skiego rz膮du.

Czy etycznym jest, 偶e burmistrz Marcin Jakubowski b臋d膮cy wiceszefem
mi艅skiej PO jednoosobowo przydziela najwy偶sze dotacje na klub pi艂karski,
kt贸rego prezesem jest radny i przewodnicz膮cy lokalnej Platformy Andrzej
Ku膰? Mieszka艅cy maj膮 wra偶enie, 偶e rz膮dzi nami partyjno-finansowa koteria.
Czy mazowiecki radny Leszek Celej, szef komisji kultury, mo偶e jako dyrektor
muzeum poprzez wojew贸dzkie fundusze pozyskiwa膰 dotacje unijne na
nieistniej膮c膮 jednostk臋? Gdy radni wykrywaj膮 te nieprawid艂owo艣ci, straszy
ich na sesji Rady sugeruj膮c, 偶e je艣li kto艣 zakwestionuje te wydatki, to
鈥瀢tedy b臋dzie problem鈥. Czy tak ma wygl膮da膰 przejrzysto艣膰 w administracji
publicznej? Ca艂a tr贸jka to obecne prezydium mi艅skiej Platformy. Gdy komisja
rewizyjna rady miasta zg艂asza艂a wymienione problemy do Rzecznika Dyscypliny
Finans贸w Publicznych, w贸wczas burmistrz przekaza艂 do prasy nagranie mojej
prywatnej rozmowy, kt贸ra mia艂a miejsce w przerwie obrad. Czy to nie zakrawa
o inwigilowanie opozycji? Dlaczego w ten spos贸b przedstawiciel
administracji arogancko niszczy moje dobre imi臋? Dlaczego atakuje na r贸偶ne
sposoby mnie i moj膮 rodzin臋? O tej sprawie pisa艂y ju偶 og贸lnopolskie media.

Jako Premier jest Pan odpowiedzialny za stan polskiej administracji, wi臋c
powinien Pan wiedzie膰, 偶e wbrew przepisom mi艅ski burmistrz ukrywa dokumenty
komisji rewizyjnej przed mieszka艅cami, nie publikuj膮c ich w biuletynie
informacji publicznej miasta. Czy Platform臋 sta膰 na tak膮 kompromitacj臋, by
szef miejskiego ko艂a Waszej partii wnioskowa艂 o usuwanie opozycyjnych
radnych z komisji rewizyjnej kontroluj膮cej dzia艂ania burmistrza, b臋d膮cego
wiceszefem mi艅skiej PO? Czy boj膮 si臋 konsekwencji opisanych
nieprawid艂owo艣ci i partyjnego kumoterstwa? Mo偶e wstydz膮 si臋 kilkudziesi臋ciu
b艂臋d贸w wykrytych w rocznym sprawozdaniu finansowym? W zawiadomieniu komisji
rewizyjnej do Rzecznika Dyscypliny Finans贸w Publicznych wymienia si臋
nieprawid艂owo艣ci, kt贸rych mogli dopu艣ci膰 si臋 wszyscy cz艂onkowie prezydium
mi艅skiej Platformy. Jednego z nich popiera艂 Pan w kampanii do Senatu, drugi
jest burmistrzem, a trzeci wojew贸dzkim radnym i dyrektorem lokalnego
muzeum. Czy w Platformie zacz臋艂y obowi膮zywa膰 totalitarne standardy? Czy
stawiaj膮cych niewygodne pytania nale偶y od razu usuwa膰? Robi膮 to znacz膮cy
dzia艂acze Platformy wykorzystuj膮c swoje publiczne stanowiska. Pos艂uguj膮 si臋
manipulowaniem fakt贸w i uciekaj膮 si臋 do omijania prawa. Skoro ustawa o
samorz膮dzie gminnym nakazuje funkcjonowanie komisji rewizyjnej, to jak
wyt艂umaczy膰 fakt, 偶e z inicjatywy Platformy odwo艂ano w naszym mie艣cie
wszystkich cz艂onk贸w tego organu? Komisja wi臋c istnieje, ale nie ma 偶adnego
cz艂onka. To by艂a ostatnia instytucja nieb臋d膮ca pod ca艂kowit膮 kontrol膮
burmistrza. Wcze艣niej wyczy艣ci艂 miejskie jednostki wstawiaj膮c tam nowych
pracownik贸w, w szczeg贸lno艣ci na kierowniczych stanowiskach. Takim sposobem
w miejskich plac贸wkach utkni臋to niezwi膮zanych z naszym miastem dzia艂aczy
Platformy, jak cho膰by by艂ego prezesa krajowej sp贸艂ki cukrowej, kt贸ry w
nies艂awie opuszcza艂 dotychczasowe stanowiska, a nieprawid艂owo艣ciami w
firmie interesowa艂o si臋 CBA. Dlaczego pozwala Pan na to, by w Mi艅sku
Mazowieckim partia, kt贸ra podkre艣la swoj膮 obywatelsko艣膰 zaw艂aszcza艂a sobie
przestrze艅 publiczn膮? Dlaczego jestem karana za dostrzeganie niedostatk贸w
prawnych, finansowych i organizacyjnych w kierowanych przez burmistrza
jednostkach? Zauroczona Pa艅skimi has艂ami da艂am si臋 nak艂oni膰 do wej艣cia w
tworzony przez Was projekt. Tymczasem dzi艣 ludzie Platformy chc膮 mnie
skompromitowa膰 tylko dlatego, 偶e nie da艂am si臋 wci膮gn膮膰 w 鈥瀞zemrane鈥
interesy. Jako szefa PO pytam Pana: dlaczego mnie niszczycie? Dlaczego mnie
oszukali艣cie?

Urz臋dnik z Pa艅skiej partii dyskredytuje fundamentalne instytucje samorz膮du,
kpi膮c z mechanizm贸w kontroli. Takie zachowanie gospodarza mojego miasta
powoduje, 偶e zaczynam w膮tpi膰 w sprawne funkcjonowanie naszego pa艅stwa,
je艣li takie rzeczywi艣cie s膮 standardy w艣r贸d rz膮dz膮cych. Pan burmistrz
pracowa艂 wcze艣niej w kierownictwie urz臋du skarbowego, wi臋c nasuwaj膮 si臋
mieszka艅com skojarzenia z filmem 鈥濽k艂ad zamkni臋ty鈥. Mam nadziej臋, 偶e nie
dopu艣ci Pan do tego, by mi艅ski burmistrz dalej inspirowa艂 scenariusz
kolejnej tego typu produkcji.