PO sześciu latach rządzenia sitwy

Data: 2012-10-13 17:48:33
Autor: Marek Czaplicki
PO sześciu latach rządzenia sitwy
Przemysław W pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 13 październik 2012 14:12:

Katarzyna P., żona prezesa Amber Gold (ten przebywa w areszcie) dostała
kilka dni temu osiem zarzutów, związanych z oszustwami finansowymi.
Afera ta pokazała dobitnie, że państwo jest niemal bezsilne wobec
oszustów, którzy żerują na ludzkiej naiwności lub niewiedzy. Rząd nie ma
na to jednak pomysłu. Przynajmniej nie wspomniał o tym szef rządu.

No. Państwo w osobie premiera, sejmu, senatu i Bóg raczy wiedzieć kogo powinno: Kategorycznie zabronić obywatelom dysponowania swoimi pieniędzmi, szczególnie łapczywych i podatnych kierować do odpowiednich ośrodków, za recydywę w wydawaniu pieniędzy areszt i tak do skutku, aż obywatele będą wydawali pieniądze tylko na chleb, masło i coś do chleba. :)

Data: 2012-10-13 17:53:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5c2gl$g1m$1node1.news.atman.pl...
[...]

I na tacę! Bezwarunkowo!

Data: 2012-10-13 18:05:29
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 13 październik 2012 17:53:

[...]

:)

I na tacę! Bezwarunkowo!

Zapomniałem, że "nie samym chlebem żyje człowiek". :)

Data: 2012-10-13 20:25:57
Autor: pluton_
PO sześciu latach rządzenia sitwy
 aż obywatele będą
wydawali pieniądze tylko na chleb, masło i coś do chleba. :)

Luksusow sie zachciewa. A suche liscie zrec.
Albo my zaglodzimy te swinie, albo one zaglodza nas.

Nullification

Data: 2012-10-13 21:07:26
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 13 październik 2012 20:25:

 aż obywatele będą
wydawali pieniądze tylko na chleb, masło i coś do chleba. :)

Luksusow sie zachciewa. A suche liscie zrec.
Albo my zaglodzimy te swinie, albo one zaglodza nas.

Oj. Obawiam się że dla wszystkich nie starczy. :)

Data: 2012-10-14 18:06:20
Autor: pluton_
PO sześciu latach rządzenia sitwy

> Luksusow sie zachciewa. A suche liscie zrec.
> Albo my zaglodzimy te swinie, albo one zaglodza nas.

Oj. Obawiam się że dla wszystkich nie starczy. :)

Trzeba robic zapasy. Wycieczka do lasu z workami, grabic trawniki...

Nullification

PO sześciu latach rządzenia sitwy