PO tęczy w Warszawie (symbolu środowisk homoseksualnych) na 2 miesiące przed wyborami

Data: 2015-08-18 07:14:46
Autor: A. Filip
PO tęczy w Warszawie (symbolu środowisk homoseksualnych) na 2 miesiące przed wyborami
http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/tecza-znika-z-placu-zbawiciela,569508.html
| 18 sierpnia 2015, 5:10
| Miała zostać do końca roku, ale zniknie już z końcem sierpnia. Mowa o tęczy
| na placu Zbawiciela - symbolu środowisk homoseksualnych. Instalacja od trzech
| lat wzbudzała kontrowersje i w podobnym tonie zostanie zdemontowana. Zanim
| jednak to się stanie będzie jej oficjalne pożegnanie.

CYNIZM: To nawet całkiem niezła czasowo rozgrywka.  Oficjalnym pożegnaniem
"trochę+" przed wyborami zebrać poparcie "pro tęczowców" ale w same wybory
"anty-tęczowców" nie kłuć w oczy.  Która strona i jak zakłóci te plany? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-08-18 03:24:42
Autor: Stachu Chebel
PO tczy w Warszawie (symbolu rodowisk homoseksualnych) na 2 miesice przed wyborami
W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 07:14:50 UTC+2 uytkownik A. Filip napisa:
http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/tecza-znika-z-placu-zbawiciela,569508.html
| 18 sierpnia 2015, 5:10
| Miaa zosta do koca roku, ale zniknie ju z kocem sierpnia.. Mowa o tczy
| na placu Zbawiciela - symbolu rodowisk homoseksualnych. Instalacja od trzech
| lat wzbudzaa kontrowersje i w podobnym tonie zostanie zdemontowana. Zanim
| jednak to si stanie bdzie jej oficjalne poegnanie.

CYNIZM: To nawet cakiem nieza czasowo rozgrywka.  Oficjalnym poegnaniem
"troch+" przed wyborami zebra poparcie "pro tczowcw" ale w same wybory
"anty-tczowcw" nie ku w oczy.  Ktra strona i jak zakci te plany? :-)

--

https://www.youtube.com/watch?v=d2ALBZ9bnIk

Data: 2015-08-18 08:03:51
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 07:14:

> [...]

"anty-tęczowców" nie kłuć w oczy.  Która strona i jak zakłóci te plany? :-)

Tzn co? Nie pozwolą na rozebranie? Co do symbolu takiego czy innego, to tęcza pojawia się już w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

Data: 2015-08-18 12:46:48
Autor: niebieski
On 18.08.2015 08:03, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

pojawia się już w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

Weź się nie ośmieszaj. Przecież nawet TVN twierdzi, że to "symbol środowisk homoseksualnych"

--
niebieski

Data: 2015-08-18 12:52:57
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 12:46:

> [...]

pojawia się już w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

Weź się nie ośmieszaj. Przecież nawet TVN twierdzi, że to "symbol

No to cytata dla obrazkowców:
Rodz: 9.13 Łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną a ziemią. 14 A gdy rozciągnę obłoki nad ziemią i gdy ukaże się ten łuk na obłokach, 15 wtedy wspomnę na moje przymierze, które zawarłem z wami i z wszelką istotą żywą, z każdym człowiekiem; i nie będzie już nigdy wód potopu na zniszczenie żadnego jestestwa. 16 Gdy zatem będzie ten łuk na obłokach, patrząc na niego, wspomnę na przymierze wieczne między mną a wszelką istotą żyjącą w każdym ciele, które jest na ziemi".

Data: 2015-08-18 13:10:57
Autor: niebieski
On 18.08.2015 12:52, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

na niego, wspomnę na przymierze wieczne między mną a wszelką istotą żyjącą w

Cytat dot. tej konkretnie omawianej "tęczy", dla myślących: "Mowa o

Data: 2015-08-18 13:16:59
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:10:

> [...]

"anty-tęczowców" nie kłuć w oczy.  Która strona i jak zakłóci te plany?
:-)

> [...]

Cytat dot. tej konkretnie omawianej "tęczy", dla myślących: "Mowa o
| tęczy na placu Zbawiciela - symbolu środowisk homoseksualnych."

No proszę. Zabrałeś się za tłumaczenie słów Boga. Stan kapłański zstąpił na psp?

Data: 2015-08-18 13:23:06
Autor: niebieski
On 18.08.2015 13:16, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

| tęczy na placu Zbawiciela - symbolu środowisk homoseksualnych."

No proszę. Zabrałeś się za tłumaczenie słów Boga. Stan kapłański zstąpił na psp?

Przecież to ty cytujesz biblię, choć nie na temat.

--
niebieski

Data: 2015-08-18 13:28:01
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:23:

No proszę. Zabrałeś się za tłumaczenie słów Boga. Stan kapłański zstąpił na
psp?

Przecież to ty cytujesz biblię, choć nie na temat.

Cytuję, nie tłumaczę co Bóg miał, jaką konkretnie tęczę na myśli. To był cytat dla tych, którzy mienią się katolikami, a bazują tylko na obrazkach i słowach z przekaziorów. Nie wierzyłeś, że w starym Testamencie jest "łuk Boga" to Ci wskazałem cytat. Katole, którzy podpalali tęcze bazowali na słowach ruchu LGBT i to co zobaczyli w tv. Tacy niby przeciwni, a nie znają nawet podstaw swej wiary. :-)

Data: 2015-08-18 13:37:45
Autor: niebieski
On 18.08.2015 13:28, Marek Czaplicki wrote:
[...]

Mowa jest o konkretnej budowli, którą m.in. LGBT, TVN itd. uznali za symbol chorej, lewackiej ideologii, co spotkało się naturalnie z reakcją ich przeciwników.
Z tą twoją biblijną tęczą nie ma to nic wspólnego.

--
niebieski

Data: 2015-08-18 13:59:58
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:37:

[...]

A skąd wiesz, że nie? Znasz myśli Boga? Podczas odwiedzin papieża Benedykta w Auschwitz na niebie też ukazała się tęcza. Dla Ciebie być może Bóg to sprawa minionych tysiącleci? Nie wiem.

Data: 2015-08-18 14:13:02
Autor: dante
Dnia Tue, 18 Aug 2015 13:59:58 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

 Tak...
a potop był jak się "niebo nie zamknęło"... na narodowym.

Data: 2015-08-18 14:11:06
Autor: 1634Racine
PO tęczy w Warszawie (symbolu środowisk homoseksualnych) na 2 miesiące przed wyborami
A. Filip in news:anfi+2mot2h57df-f8i2@wp.eu
[...]

tecza jest przede wszystkim bezgusciem, koszmarem estetycznym i cala ta
walka o tecze odbywa sie nie na tym poligonie, na ktorym powinna (odbywa sie
na wymuszonym poligonie Tolerancja,czyli bez sensu); bowiem:  w miescie ,
ktore ma sensownego "architekta naczelnego" (Wwa nie ma) nie stawia sie
takich bohomazow, a jesli ktos nie wie o co chodzi, to niech wpadnie do
Amsterdamu chocby i zobaczy, czy tam stawiaja takie polskie,nachalne
poczwary "ku chwale tolerancji"/"ku czci tolerancji"/etc.  Zero. Ale jak juz
wykonali - to swietnie wkomponowane, swietnie zaprojektowane,nic z nachalnosci -- >
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homomonument  W tej sprawie na swiecie
chadzają juz w skarpetach, u nas - jak zwykle onuce.

PO tęczy w Warszawie (symbolu środowisk homoseksualnych) na 2 miesiące przed wyborami