PO t臋czy w Warszawie (symbolu 艣rodowisk homoseksualnych) na 2 miesi膮ce przed wyborami

Data: 2015-08-18 08:03:51
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 07:14:

http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/tecza-znika-z-placu-zbawiciela,569508.html
| 18 sierpnia 2015, 5:10
| Mia艂a zosta膰 do ko艅ca roku, ale zniknie ju偶 z ko艅cem sierpnia. Mowa o t臋czy
| na placu Zbawiciela - symbolu 艣rodowisk homoseksualnych. Instalacja od
| trzech lat wzbudza艂a kontrowersje i w podobnym tonie zostanie zdemontowana.
| Zanim jednak to si臋 stanie b臋dzie jej oficjalne po偶egnanie.

CYNIZM: To nawet ca艂kiem niez艂a czasowo rozgrywka.  Oficjalnym po偶egnaniem
"troch臋+" przed wyborami zebra膰 poparcie "pro t臋czowc贸w" ale w same wybory
"anty-t臋czowc贸w" nie k艂u膰 w oczy.  Kt贸ra strona i jak zak艂贸ci te plany? :-)

Tzn co? Nie pozwol膮 na rozebranie? Co do symbolu takiego czy innego, to t臋cza pojawia si臋 ju偶 w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

Data: 2015-08-18 12:46:48
Autor: niebieski
On 18.08.2015 08:03, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

pojawia si臋 ju偶 w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

We藕 si臋 nie o艣mieszaj. Przecie偶 nawet TVN twierdzi, 偶e to "symbol 艣rodowisk homoseksualnych"

--
niebieski

Data: 2015-08-18 12:52:57
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 12:46:

> [...]

pojawia si臋 ju偶 w Starym Testamencie jako symbol nastania spokoju po potopie.

We藕 si臋 nie o艣mieszaj. Przecie偶 nawet TVN twierdzi, 偶e to "symbol

No to cytata dla obrazkowc贸w:
Rodz: 9.13 艁uk m贸j k艂ad臋 na ob艂oki, aby by艂 znakiem przymierza mi臋dzy Mn膮 a ziemi膮. 14 A gdy rozci膮gn臋 ob艂oki nad ziemi膮 i gdy uka偶e si臋 ten 艂uk na ob艂okach, 15 wtedy wspomn臋 na moje przymierze, kt贸re zawar艂em z wami i z wszelk膮 istot膮 偶yw膮, z ka偶dym cz艂owiekiem; i nie b臋dzie ju偶 nigdy w贸d potopu na zniszczenie 偶adnego jestestwa. 16 Gdy zatem b臋dzie ten 艂uk na ob艂okach, patrz膮c na niego, wspomn臋 na przymierze wieczne mi臋dzy mn膮 a wszelk膮 istot膮 偶yj膮c膮 w ka偶dym ciele, kt贸re jest na ziemi".

Data: 2015-08-18 13:10:57
Autor: niebieski
On 18.08.2015 12:52, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

na niego, wspomn臋 na przymierze wieczne mi臋dzy mn膮 a wszelk膮 istot膮 偶yj膮c膮 w

Cytat dot. tej konkretnie omawianej "t臋czy", dla my艣l膮cych: "Mowa o

Data: 2015-08-18 13:16:59
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:10:

> [...]

"anty-t臋czowc贸w" nie k艂u膰 w oczy.  Kt贸ra strona i jak zak艂贸ci te plany?
:-)

> [...]

Cytat dot. tej konkretnie omawianej "t臋czy", dla my艣l膮cych: "Mowa o
| t臋czy na placu Zbawiciela - symbolu 艣rodowisk homoseksualnych."

No prosz臋. Zabra艂e艣 si臋 za t艂umaczenie s艂贸w Boga. Stan kap艂a艅ski zst膮pi艂 na psp?

Data: 2015-08-18 13:23:06
Autor: niebieski
On 18.08.2015 13:16, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

| t臋czy na placu Zbawiciela - symbolu 艣rodowisk homoseksualnych."

No prosz臋. Zabra艂e艣 si臋 za t艂umaczenie s艂贸w Boga. Stan kap艂a艅ski zst膮pi艂 na psp?

Przecie偶 to ty cytujesz bibli臋, cho膰 nie na temat.

--
niebieski

Data: 2015-08-18 13:28:01
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:23:

No prosz臋. Zabra艂e艣 si臋 za t艂umaczenie s艂贸w Boga. Stan kap艂a艅ski zst膮pi艂 na
psp?

Przecie偶 to ty cytujesz bibli臋, cho膰 nie na temat.

Cytuj臋, nie t艂umacz臋 co B贸g mia艂, jak膮 konkretnie t臋cz臋 na my艣li. To by艂 cytat dla tych, kt贸rzy mieni膮 si臋 katolikami, a bazuj膮 tylko na obrazkach i s艂owach z przekazior贸w. Nie wierzy艂e艣, 偶e w starym Testamencie jest "艂uk Boga" to Ci wskaza艂em cytat. Katole, kt贸rzy podpalali t臋cze bazowali na s艂owach ruchu LGBT i to co zobaczyli w tv. Tacy niby przeciwni, a nie znaj膮 nawet podstaw swej wiary. :-)

Data: 2015-08-18 13:37:45
Autor: niebieski
On 18.08.2015 13:28, Marek Czaplicki wrote:
[...]

Mowa jest o konkretnej budowli, kt贸r膮 m.in. LGBT, TVN itd. uznali za symbol chorej, lewackiej ideologii, co spotka艂o si臋 naturalnie z reakcj膮 ich przeciwnik贸w.
Z t膮 twoj膮 biblijn膮 t臋cz膮 nie ma to nic wsp贸lnego.

--
niebieski

Data: 2015-08-18 13:59:58
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 18 sierpnia 2015 13:37:

[...]

A sk膮d wiesz, 偶e nie? Znasz my艣li Boga? Podczas odwiedzin papie偶a Benedykta w Auschwitz na niebie te偶 ukaza艂a si臋 t臋cza. Dla Ciebie by膰 mo偶e B贸g to sprawa minionych tysi膮cleci? Nie wiem.

Data: 2015-08-18 14:13:02
Autor: dante
PO t臋czy w Warszawie (symbolu 艣rodowisk homoseksualnych) na 2 miesi膮ce przed wyborami
Dnia Tue, 18 Aug 2015 13:59:58 +0200, Marek Czaplicki napisa艂(a):

[...]

 Tak...
a potop by艂 jak si臋 "niebo nie zamkn臋艂o"... na narodowym.

PO t臋czy w Warszawie (symbolu 艣rodowisk homoseksualnych) na 2 miesi膮ce przed wyborami