PO to bagno moralne!

Data: 2013-10-25 01:58:14
Autor: jr
PO to bagno moralne!

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1m9q95w9theyt.1fvxnmj32q9rs$.dlg40tude.net...

| PO to bagno moralne!

Nie wierz Gowinowi, to kolejny trojan.
Platforma te偶 kiedy艣 chcia艂a wsp贸艂pracowa膰 z PiS... Dlatego bardziej wierz臋 Marcinkiewiczowi, kt贸ry powiedzia艂 wprost, 偶e z Kaczy艅skim mu nie po drodze.

Data: 2013-10-25 05:49:06
Autor: Mark Woydak
PO to bagno moralne!
Ten psychopata podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" pisz膮cy z
mx05.eternal-september.org uzywaj膮cy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
pisowcki oszo艂om podszywaniec. Fakt, 偶e podszywa si臋 pod moje dane 艣wiadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokona艂y ca艂kowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma ju偶 dla
niego ratunku!

MW

U偶ytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4ceut$om8$1node1.news.atman.pl...

PO to bagno moralne!