PO to partia klerykalna

Data: 2011-10-12 10:18:27
Autor: boukun
PO to partia klerykalna
Oglądaliście może rano rozmowy przy kawie na TVP1?

Gowin z Brudzińskim tak sobie cukrowali, jakby byli z jednej partii...
Gowin aż się gotował na Palikota i wykluczył za wszelką cenę możliwość koalicji PO z RP, twierdził, że takiej koalicji nie będzie.
Goście programu wspólnie stwierzili, że takie ugrupowanie jak RPO nie powinno być w parlamencie (tu mis ię przyppomniał Jarosław Kaczyński w fundacji Batorego i jego obrona układu okrągłego żłobu)...

Gowin cały czas podkreślał wartości chrześcijańskie i tradycje polskie, związane z kościołem i... (żydowską - mój przypis) religią... Postawił się ponad premierem...

No i mamy POPiS w całej okrasie...

boukun

PO to partia klerykalna