PO to partia pelna bumelangow

Data: 2010-01-28 23:47:21
Autor: awe
PO to partia pelna bumelangow
PIC na wode i fotomontarz
awe

Data: 2010-01-28 23:44:27
Autor: Zennon
PO to partia pelna bumelangow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt3pr$5ct$1news.onet.pl...
PIC na wode i fotomontarz
awe

Fotomontaż !!! Inteligencie Żoliborski

Zennon

Data: 2010-01-29 01:16:26
Autor: brat_olin
PO to partia pelna bumelangow
"Zennon" <zas@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in

Fotomontaż !!! Inteligencie Żoliborski

Panie Zennonie, dobrze ze sie Pan pojawil!  Jak to jest z tym wacikiem w
sercu pacjenta pozostawionym przez dr G.?  Wystarczy by go usunac z zawodu,
by nigdy juz nikogo nie ubil?  Czy on moze wszystko na pielegniarke zwalic -
i fertig?  I czy pielegniarka moze wtedy polegac na swoim zwiazku zawodowym
podkarmianym kanapkami przez bufetowa z preziowa?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-29 01:24:51
Autor: awe

Użytkownik "Zennon" <zas@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:234e8fc13ce8c943e29b69938ebda2d9tioat.net...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
PIC na wode i fotomontarz
awe

Fotomontaż !!! Inteligencie Żoliborski

Zennon
Inteligencja nie ma nic wspolnego z ortografia, glabie.
awe

Data: 2010-01-29 05:03:02
Autor: zbig
On 29 Sty, 01:24, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Zennon" <z...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w
wiadomościnews:234e8fc13ce8c943e29b69938ebda2d9tioat.net...

Inteligencja nie ma nic wspolnego z ortografia, glabie.
awe

To oświeć nas  z czym ma coś wspólnego twoja inteligencja, bo jak już
od dawna wiemy, że nie z matematyką, teraz z ortografią.
Z taką inteligencją ukończyłeś zapewne w cuglach wieczorową
podstawówkę, albo może nawet Akademię Pana Kleksa czy inny Instytut
Paznokcia.

Data: 2010-01-29 19:40:11
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7cb2829b-b0fa-4353-9210-d3cd631c39b9f12g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
jak dobrze wiesz glabie w konkursach ortograficznych bierze udzial tysiace osob a tylko niektore wygrywaja, jednak nikt nie twierdzil i nie twierdzi ze sa to testy na inteligencje.
Dotarlo glabie?
awe

Data: 2010-01-29 10:41:49
Autor: zbig
On 29 Sty, 19:40, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:7cb2829b-b0fa-4353-9210-d3cd631c39b9f12g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

osob a tylko niektore wygrywaja, jednak nikt nie twierdzil i nie twierdzi ze

Sie pytam tylko.
Chciałbym się dowiedzieć, na czym tez zasadza sie twoja inteligencja,
bo jakoś nie dajesz jak dotąd żadnych dowodów jej posiadania.
Przecież nie jesteś jakimś ciemniakiem, no nie?

Data: 2010-01-29 22:21:03
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8dfeb34a-f19e-4009-9093-cf1af807dd43l11g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

bo jakoś nie dajesz jak dotąd żadnych dowodów jej posiadania.
Przecież nie jesteś jakimś ciemniakiem, no nie?
-- -- --
cholernie prosty dowod, z wami sie nie dyskutuje tylko wali w morde komuchy
awe

Data: 2010-01-29 13:33:41
Autor: zbig
On 29 Sty, 22:21, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
-
cholernie prosty dowod, z wami sie nie dyskutuje tylko wali w morde komuchy
awe
Taki jesteś dzielny? Chyba nie robisz tego osobiście?
Biorąc pod uwage, że jesteś wyznawcą idei kaczyzmu (komunizmu
narodowego) masz mocno opuchniętą gębę .

Data: 2010-01-30 00:32:40
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15476a42-33e9-4005-af45-c170b3788c07u41g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -
przeciwnie, swietnie sie jeszcze trzymam, nie wiem jak dlugo ale mam nadzieje ze jeszcze jakis czas
awe

Data: 2010-01-29 08:02:58
Autor: Artur Borubar
PO to partia pelna bumelangow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

PIC na wode i fotomontarz

Już ci pisałem matole, że nie ma problemu z kupmem słownika.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 09:55:06
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hju175$gs5$1news.onet.pl...

[...]

Ale po co jak ty cieciu zawsze mnie poprawisz. Tam powinno byc rz, a z jest tylko dlatego ze czlon tego wyrazu jest pochodzenia francuskiego od montage.
awe
awe

Data: 2010-01-29 05:05:35
Autor: zbig
On 29 Sty, 09:55, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał
Tam powinno byc rz,
Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno być rz?

Data: 2010-01-29 16:54:28
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a308f6a7-4813-44c2-aa75-d329b8fdba04f12g2000yqn.googlegroups.com...
On 29 Sty, 09:55, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał
Tam powinno byc rz,
Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno być rz?
-- -- -- -- -
no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
awe

Data: 2010-01-29 09:49:26
Autor: zbig
On 29 Sty, 16:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:a308f6a7-4813-44c2-aa75-d329b8fdba04f12g2000yqn.googlegroups.com...

>Tam powinno byc rz,

Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno by rz?
-- -- -- -- -
no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
awe
Nie kompropmituj sie. Nie dośc , ze jestes osłem to do tego
bumelangiem. Ot co!

Data: 2010-01-30 00:34:39
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ded82d3c-0f93-47aa-b5aa-319a07be3e44e25g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

awe
Nie kompropmituj sie. Nie dośc , ze jestes osłem to do tego
-- --
nie jestem oslem, ale czuje sie zaniepokojony...jesli masz tego typu problemy to uwazaj zebys zamiast na kobiete nie wlazl ktoregos dnia na krowe, albo co gorsza na byka..
o gwalcenie misiow cie nie podejrzewam bo to tylko komuszy idiota boukun jest do tego zdolny. jednym slowem cyrk panowie
awe
awe

Data: 2010-01-29 17:12:42
Autor: Artur Borubar
PO to partia pelna bumelangow
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz

Pogrążasz się bumelang, osłem jesteś, byłeś i pozostaniesz.

Przemek

Data: 2010-01-29 18:33:38
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjv1dt$35t$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz

Pogrążasz się bumelang, osłem jesteś, byłeś i pozostaniesz.

Przemek
ale nigdy takim jak durnym wy przemus, nigdy
awe

Data: 2010-01-29 12:23:20
Autor: Artur Borubar
[...]

Człon to ty jesteś. Nie zasłaniaj się francuskim, tylko naucz się języka polskiego.

Przemek

Data: 2010-01-29 16:54:06
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjugfb$96u$1news.onet.pl...
[...]

no ale tak jest i nic na to ciulu nie poradzisz....ja  nie pamietam niekiedy co i jak sie pisze bo duzo czytam tekstow z netu a tam powszechnie lamie sie zasady ortografi i sam juz nie wiem co i jak, a sprawdzac mi sie nie chce.
jak pisuje w bardziej powaznym miejscu to sprawdzam swoje wypowiedzi, tu nie ma potrzeby, zwlaszcza ze ty zawsze mnie poprawisz
awe

Data: 2010-01-29 17:04:26
Autor: cirrus
[...]

A tak na marginesie, co to są bumelangi?

--
stevep

PO to partia pelna bumelangow