PO to partia pelna bumelangow

Data: 2010-01-29 08:02:58
Autor: Artur Borubar
PO to partia pelna bumelangow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

PIC na wode i fotomontarz

Już ci pisałem matole, że nie ma problemu z kupmem słownika.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 09:55:06
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hju175$gs5$1news.onet.pl...

[...]

Ale po co jak ty cieciu zawsze mnie poprawisz. Tam powinno byc rz, a z jest tylko dlatego ze czlon tego wyrazu jest pochodzenia francuskiego od montage.
awe
awe

Data: 2010-01-29 05:05:35
Autor: zbig
On 29 Sty, 09:55, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał
Tam powinno byc rz,
Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno być rz?

Data: 2010-01-29 16:54:28
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a308f6a7-4813-44c2-aa75-d329b8fdba04f12g2000yqn.googlegroups.com...
On 29 Sty, 09:55, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał
Tam powinno byc rz,
Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno być rz?
-- -- -- -- -
no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
awe

Data: 2010-01-29 09:49:26
Autor: zbig
On 29 Sty, 16:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:a308f6a7-4813-44c2-aa75-d329b8fdba04f12g2000yqn.googlegroups.com...

>Tam powinno byc rz,

Kontynuuj, to bardzo ciekawe, dlaczego tam powinno by rz?
-- -- -- -- -
no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
awe
Nie kompropmituj sie. Nie dośc , ze jestes osłem to do tego
bumelangiem. Ot co!

Data: 2010-01-30 00:34:39
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ded82d3c-0f93-47aa-b5aa-319a07be3e44e25g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

awe
Nie kompropmituj sie. Nie dośc , ze jestes osłem to do tego
-- --
nie jestem oslem, ale czuje sie zaniepokojony...jesli masz tego typu problemy to uwazaj zebys zamiast na kobiete nie wlazl ktoregos dnia na krowe, albo co gorsza na byka..
o gwalcenie misiow cie nie podejrzewam bo to tylko komuszy idiota boukun jest do tego zdolny. jednym slowem cyrk panowie
awe
awe

Data: 2010-01-29 17:12:42
Autor: Artur Borubar
PO to partia pelna bumelangow
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz

Pogrążasz się bumelang, osłem jesteś, byłeś i pozostaniesz.

Przemek

Data: 2010-01-29 18:33:38
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjv1dt$35t$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no nastepny idiota, czy ty czytac ze zrozumieniem nie potrafisz

Pogrążasz się bumelang, osłem jesteś, byłeś i pozostaniesz.

Przemek
ale nigdy takim jak durnym wy przemus, nigdy
awe

Data: 2010-01-29 12:23:20
Autor: Artur Borubar
[...]

Człon to ty jesteś. Nie zasłaniaj się francuskim, tylko naucz się języka polskiego.

Przemek

Data: 2010-01-29 16:54:06
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjugfb$96u$1news.onet.pl...
[...]

no ale tak jest i nic na to ciulu nie poradzisz....ja  nie pamietam niekiedy co i jak sie pisze bo duzo czytam tekstow z netu a tam powszechnie lamie sie zasady ortografi i sam juz nie wiem co i jak, a sprawdzac mi sie nie chce.
jak pisuje w bardziej powaznym miejscu to sprawdzam swoje wypowiedzi, tu nie ma potrzeby, zwlaszcza ze ty zawsze mnie poprawisz
awe

Data: 2010-01-29 17:04:26
Autor: cirrus
[...]

A tak na marginesie, co to są bumelangi?

--
stevep

PO to partia pelna bumelangow