PO traci wyborców. Krwawi z wielu ran

Data: 2012-05-28 00:55:16
Autor: Przemysław W
PO traci wyborców. Krwawi z wielu ran

PO i PSL to jedyne partie, które widocznie tracą wyborców - mówi "Gazecie Wyborczej" socjolog Michał Kotnarowski. I dodaje: - Platforma traci wyborców równomiernie (...). Platforma nie ma potężnego krwotoku, (...) Platforma krwawi z wielu ran.

Kotnarowski, który przeanalizował wyniki sondaży przeprowadzonych bezpośrednio po wyborach i tych najnowszych, mówi, że PO traci w każdej kategorii. - Jest wyjątek: PO nie traci, a nawet zyskuje wyborców o poglądach lewicowych i centrolewicowych - zaznacza.

- Dwie wiadomości są dla Donalda Tuska pocieszające. Ci wyborcy nie przerzucili się na inne partie, premier dostał żółtą, nie czerwoną kartkę. Po drugie, wbrew obiegowym sądom to wyborcy PO są bardziej zmobilizowani niż zwolennicy PiS. Platforma ma twardszy elektorat - wyjaśnia Kotnarowski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11810579,Socjolog__PO_traci_wyborcow__Krwawi_z_wielu_ran.html

Przemek

PO traci wyborców. Krwawi z wielu ran