PO tuba - TVN znowu łże i "nagina" słowa

Data: 2011-06-20 19:31:45
Autor: zeb
PO tuba - TVN znowu łże i "nagina" słowa
Oglądam interpretacje słów Kaczyńskiego o porównaniu Tuska do Gierka
Czemu krajowa rada radiofonii nie ukarze TVN-u chociaż nie wiem czy to nie jest już przestępstwo !?

Data: 2011-06-20 18:13:58
Autor: obserwator
PO tuba - TVN znowu łże i
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a): Ogl±dam interpretacje słów Kaczyńskiego o porównaniu Tuska do Gierka
Czemu krajowa rada radiofonii nie ukarze TVN-u chociaż nie wiem czy to nie jest już przestępstwo !?

oni dokladnie dzialaja wg schematow przetestowanych za PRL-u, tzn. nie podaja informacji orginalnej, tylko jej interpretacje w stylu: co autor wypowiedzi
mial na mysli. Takie zmanipulowane przekazy, sa nastepnie transmitowane za
posrednictwem tu propagandowych do spoleczenstwa.

Ci macherzy uwazaja, ze spoleczenstwo w swojej masie nie potrafi myslec
samodzielnie, wiec precyzyjnie dobrane *autorytety* tlumacza mu, jak ma
myslec, jaka ma miec opinie na dany temat. Tworza tez fakty prasowe w.g,
szkoly s.p. Geremka, znanego *autoryteta okraglego stolu*.

Zreszta nic sie w Polsce pod tym wzgledem nie zmienilo, bowiem glownym organem
prasowym PRL-u byla Trybuna Ludu, a teraz jest GazWyb - pracujaca w.g tej
samej techniki, tylko pod zmieniona nazwa.

Ponad 20 lat minelo od rzekomej transformacji ustrojowej, a naklad tej
Czerwonej Gwiazdy specjalnie nie zmalal.
W czasie okupacji niemieckiej byla wydawana gadzinowka Kurier Warszawski, niestety jego naklad byl jednak przez niemala liczbe Polakow kupowany.

Wklejam ponizej bardzo krytyczny tekst na temat na temat spolegliwosci
spoleczenstwa polskiego wobec okupantow.

*Kiedy po obaleniu berlińskiego muru tamtejsze społeczeństwo otoczył siedzibę
STASI i pilnowało tamtejszych akt, u nas Michnik buszował po archiwach, a
Kiszczak palił kompromituj±ce dokumenty

Na pocz±tku muszę zadeklarować, że popieram Ogólnopolska Akcję Bojkotu Mediów
III RP.

Sam dawno, dawno temu również nawoływałem do takich akcji, lecz dzisiaj moja
wiara w skuteczno¶ć tego typu działań oscyluje w okolicach zera.

Odpowiedz± na ten apel głównie ci, którzy wobec wymienionych mediów już od
dawna maj± negatywny stosunek i nie poci±gnie to za sob± żadnych większych
negatywnych skutków, które odczuliby na sobie funkcjonariusze z Czerskiej czy
Wiertniczej.

Sk±d ten mój sceptycyzm i brak wiary w Polaków?

Niestety tacy jeste¶my. Kiedy w takich demoludach jak NRD, Węgry czy
Czechosłowacja narody się budziły to musiała interweniować Armia Czerwona,
podczas gdy polskie &#8222;kiełbasiane bunciki&#8221; można było spokojnie zlecić do
stłumienia miejscowym renegatom.

Słabo¶ć społecznego oporu po wprowadzeniu stanu wojennego zaskoczyła zarówno
Kreml jak i służ±cych mu rosyjskich zaprzańców w polskich mundurach.

Kiedy po obaleniu berlińskiego muru tamtejsze społeczeństwo otoczyło siedzibę
STASI i pilnowało zgromadzonych tam akt, u nas Michnik buszował po archiwach,
a Kiszczak palił kompromituj±ce dokumenty.

Kiedy s±siedzi nasi przeprowadzali lustrację, polski ogłupiony plebs uwierzył
Michnikowi, że dojdzie do samobójstw na masow± skalę. Kiedy obok nas
przeprowadzano prawdziwie wolne wybory my trwali¶my w zachwycie nad w 35%
demokratycznym parlamentem.

Sięgnijmy głębiej w nasz± historię.

Niemiecka gadzinówka, Nowy Kurier Warszawski miała nakład 200 tysięcy
egzemplarzy i rozchodziła się w okupacyjnej Warszawie jak ¶wieże bułeczki.
Tylko jeden raz, 1-go wrze¶nia 1940 roku po ogłoszeni bojkotu przez Podziemie
sprzedano tego szmatławca o połowę mniej. PóĽniej wszystko wróciło do normy.

Dlaczego tak się działo? Mechanizm podobny jak i dzisiaj w wypadku Gazety
Wyborczej. Decydowały zamieszczane tam prywatne ogłoszenia, nekrologi i
praktyczne informacje o produktach na kartki czy racjach żywieniowych.

Niestety tacy jeste¶my i zamiast szybkich i gwałtownych przemian czeka nas
długa i mozolna praca u podstaw.

¦miać mi się chce również z mitologizowania tej blisko połowy społeczeństwa,
która regularnie nie bierze udziału w wyborach. Głosy, że trzeba za wszelk±
cenę obudzić tych zniechęconych i zawiedzionych polsk± demokracj± rodaków to
zaklinanie rzeczywisto¶ci i wstyd przed spojrzeniem prawdzie w oczy.

Według mnie lwia czę¶ć tych systematycznie niegłosuj±cych to zwykła odmóżdżona
gawiedĽ, której tak naprawdę zwisa czy mamy woln± Polskę czy też PRL-bis,
niemiecko-rosyjskie kondominium, protektorat niemiecki czy też należymy do
Federacji Rosyjskiej.

Niestety kochani rodacy, Tusk może wprowadzić nawet godzinę policyjn± i
zakazać krytyki władzy, a większa czę¶ć narodu podejdzie do tego ze zrozumieniem.

Po wytłuczeniu nam elit przez spółkę Hitler-Stalin cała nadzieja w tym, że
ceny kiełbasy poszybuj± drastycznie w górę. Nasz los w rękach PKB, czyli
Polskich Kiełbasianych Bohaterów.* http://kokos26.nowyekran.pl/post/17869,bojkot-mediow-iii-rp-sceptycznie

Data: 2011-06-20 20:43:51
Autor: Leprechuan
PO tuba - TVN znowu łże i

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ito2l6$iif$1inews.gazeta.pl...

Jakis chłam wklejony przez 1-wszegi obsrywatora psp - cięcie!

Jak możezsz być tak podły!

BomBel

Data: 2011-06-20 20:52:07
Autor: Brujo

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:ito05d$uke$1news.onet.pl...
Oglądam interpretacje słów Kaczyńskiego o porównaniu Tuska do Gierka
Czemu krajowa rada radiofonii nie ukarze TVN-u chociaż nie wiem czy to nie jest już przestępstwo !?

Gierek narobil mniejszych dlugow i przynajmnij cos nabudowal.
Na miejscu Gierka bym sie obrazil takim porownaniem do Tuska.

Data: 2011-06-21 03:49:57
Autor: cirrus
[...]

A nie zastanowiło cię dlaczego prezio nie mowi ludzkim językiem i stale trzeba interpretować jego wypowiedzi? Tłumaczy ma zresztą dwa rodzaje, albo pospolitych kretynow jak Brudziński, Błaszczak i wielu innych, albo chamskich fanatyków w rodzaju Kurskiego i Ziobry, którzy zamiast tłumaczyć próbuja odwracać kota ogonem, no a wyjątkowo w tym kiepski szef kampanii wyborczej PiS-u Poręba, jak można na tę funkcje wziąść mniej niż średnio rozgarniętego człowieka.

--
stevep

PO tuba - TVN znowu łże i "nagina" słowa