PO u wƂadzy (demokratycznej).

Data: 2013-09-23 02:25:12
Autor: MichaƂ
PO u wƂadzy (demokratycznej).
  Co mnie zastanawia, chociaĆŒ za PiS'u tego nie byƂo, tylko byƂa nagonka nawet chamska to za maƂo powiedziane - moĆŒe obraĆșliwa czy kƂamliwa, to dlaczego PO się szmaci powiedzmy będąc u wƂadzy? Wynikiem tego moĆŒe być chyba w zasadzie tylko wzrost notowaƄ PiS, oczywiƛcie nie mĂłwiąc o rozczarowaniu elektoratu PO.

Data: 2013-09-23 01:50:50
Autor: Leszczur
PO u władzy (demokratycznej).
W dniu poniedziałek, 23 wrze¶nia 2013 02:25:12 UTC+2 użytkownik Michał napisał:
Co mnie zastanawia, chociaż za PiS'u tego nie było, tylko była nagonka nawet
chamska to za mało powiedziane - może obraŒliwa czy kłamliwa, to dlaczego PO siê szmaci powiedzmy bêd±c u władzy? Wynikiem tego może byæ chyba w zasadzie tylko wzrost notowań PiS, oczywi¶cie nie mówi±c o rozczarowaniu elektoratu PO.

Problem jest tylko ten, ze PiS stał u steru wladzy przez półtora roku, a Platforma kończy drug± kadencjê. Cieżko to porównaæ.

Data: 2013-09-23 13:03:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
PO u wƂadzy (demokratycznej).
Leszczur wrote:

W dniu poniedziaƂek, 23 wrzeƛnia 2013 02:25:12 UTC+2 uĆŒytkownik MichaƂ
napisaƂ:
Co mnie zastanawia, chociaĆŒ za PiS'u tego nie byƂo, tylko byƂa nagonka
nawet chamska to za maƂo powiedziane - moĆŒe obraĆșliwa czy kƂamliwa, to
dlaczego PO się szmaci powiedzmy będąc u wƂadzy? Wynikiem tego moĆŒe być
chyba w zasadzie tylko wzrost notowaƄ PiS, oczywiƛcie nie mówiąc o
rozczarowaniu elektoratu PO.

Problem jest tylko ten, ze PiS staƂ u steru wladzy przez póƂtora roku, a
Platforma koƄczy drugą kadencję. CieĆŒko to porĂłwnać.

Staczać się trzeba powoli -- - ĆŒeby starczyƂo na caƂe ĆŒycie ;)

--
СВЕб
МИР

Data: 2013-09-23 18:13:33
Autor: u2
PO u wƂadzy (demokratycznej).
W dniu 2013-09-23 13:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
Leszczur wrote:

[...]

run rabbit run
dig that hole
forget the sun
and when the work is done
it`s time to dig another one
....-;)

--
http://www.youtube.com/watch?&v=efjJkBhWrWI

Data: 2013-09-24 01:39:15
Autor: Towarzysz GnĂłj
PO u wƂadzy (demokratycznej).

UĆŒytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:524068ae$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

| run rabbit run
| dig that hole
| forget the sun
| and when the work is done
| it`s time to dig another one
| ...-;)

A wyƛcie towarzyszko juĆŒ wytrzeĆșwiaƂy? I flojdami wam się odbija?

Data: 2013-09-24 01:35:48
Autor: Towarzysz Gnój
PO u władzy (demokratycznej).

Użytkownik "Leszczur" <waxer45@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:569e7da2-e932-4cb6-bfd7-be6fac488d11googlegroups.com...
[...]

O półtora roku za długo obywatelu Leszczur, bo zobaczcie jak daleko oni zaszli! Zd±żyli siê dobraæ do Pani Matki, specjali¶ci porozłazili siê po k±tach i teraz wszystko na nowo trzeba wi±zaæ...

, a Platforma kończy drug± kadencjê.

Już kończy? Do wyborów dwa lata, a przez dwa lata można i trzy nowe partie polityczne powołaæ (tylko ludzi zagoniæ do roboty!)
gru.pl

Data: 2013-09-23 09:10:03
Autor: donek999bronek
PO u władzy (demokratycznej).
użytkownik Michał napisał:
Co mnie zastanawia,

Za PO trzeba placic haracze i lapowki w wielkim byznesie. Kaczka staral sie przynajmniej stwarzac wrazenie walki z korupcjOM. Ten caly kryzys to pic na wode, w czasie tego kryzysu niemcy wypracowaly w budzecie takOM nadwyzke, ze Tusek moze o takiej tylko snic. Zteszta ruda kita to tylko marioneta jest. Z tego co powiedzia, zrobil moze 5%. Pod  tym wzgledem Kaczka bije go na glowe.

Data: 2013-09-23 18:12:03
Autor: u2
PO u władzy (demokratycznej).
W dniu 2013-09-23 18:10, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Michał napisał:
[...]

no nie Kaczka rzeczywiscie walczyl z korupcja, w dodatku na szczytach wladzy, tam gdzie kradnie sie najwiecej.

--
http://www.youtube.com/watch?&v=efjJkBhWrWI

Data: 2013-09-23 18:16:45
Autor: Bogdan Idzikowski
PO u władzy (demokratycznej).

Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:887c8631-4643-4582-a276-2840bb985142googlegroups.com...
użytkownik Michał napisał:
[...]

===================================

Taaaaaaa............ Kryzys to taka fantasmagoria.................. Taki wymysł......................... Itd....................

Kiedy kończy ci siê przepustka z zakładu? Ale tabletki regularnie bierzesz?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołêbiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-24 02:11:36
Autor: Towarzysz Gnój
PO u władzy (demokratycznej).

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
| wymysł......................... Itd....................
|
| Kiedy kończy ci siê przepustka z zakładu? Ale tabletki regularnie bierzesz?

No uspokójcie siê już obywatelu Idzikowski!
Jakby¶cie nie spali na zebraniach, to by¶cie wiedzieli, że jedni na kryzysach trac±, inni zarabiaj±. Na przykład takie Niemcy - widzieli¶cie tam
jaki¶ kryzys? Buuu-ha-ha!
Wracajac do Polski, to trzeba POwiedzieæ, że kryzys owszem jest, a je¶li chodzi o PO, to nie po to powstało, żeby wasze dupy z kryzysu wyci±gaæ, bo my tu mamy poważniejszy kryzys z kacz± kontrrewolucj±. Tak wiêc powinni¶cie już wiedzieæ, dlaczego ramzes umarł, a platforma jeszcze żyje.
 Wasze zdrowie!
gru.pl

Data: 2013-09-24 01:56:47
Autor: Towarzysz GnĂłj
PO u wƂadzy (demokratycznej).

UĆŒytkownik "MichaƂ" <micsz@onet.pl> napisaƂ w wiadomoƛci
|  Co mnie zastanawia, chociaĆŒ za PiS'u tego nie byƂo, tylko byƂa nagonka
| nawet chamska to za maƂo powiedziane - moĆŒe obraĆșliwa czy kƂamliwa, to
| dlaczego PO się szmaci powiedzmy będąc u wƂadzy?

A co wyƛcie obywatelu chcieli? Potoƛmy powoƂali do istnienia PO, ĆŒeby kaczorĂłw tępili. A ĆŒe niczego więcej nie potrafią, powinniƛcie być cierpliwi i wyrozumiali.

 Wynikiem tego moĆŒe być
| chyba w zasadzie tylko wzrost notowaƄ PiS, oczywiƛcie nie mówiąc o
| rozczarowaniu elektoratu PO.

Od czarowania to jesteƛmy tutaj my! ZuĆŒyƂo się PO? Coƛ się wymyƛli (na przykƂad obywatel Gowin, przeciez on teĆŒ dobry katolik jest... Buuu-ha-ha!)

gru.pl

PO u wƂadzy (demokratycznej).