PO u władzy (demokratycznej).

Data: 2013-09-24 01:56:47
Autor: Towarzysz Gnój
PO u władzy (demokratycznej).

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości
news:l1o1q0$nnk$1news.dialog.net.pl...
|  Co mnie zastanawia, chociaż za PiS'u tego nie byÅ‚o, tylko byÅ‚a nagonka
| nawet chamska to za mało powiedziane - może obraźliwa czy kłamliwa, to
| dlaczego PO się szmaci powiedzmy będąc u władzy?

A co wyście obywatelu chcieli? Potośmy powołali do istnienia PO, żeby kaczorów tępili. A że niczego więcej nie potrafią, powinniście być cierpliwi i wyrozumiali.

 Wynikiem tego może być
| chyba w zasadzie tylko wzrost notowań PiS, oczywiście nie mówiąc o
| rozczarowaniu elektoratu PO.

Od czarowania to jesteśmy tutaj my! Zużyło się PO? Coś się wymyśli (na przykład obywatel Gowin, przeciez on też dobry katolik jest... Buuu-ha-ha!)

gru.pl

PO u władzy (demokratycznej).