PO w OFE nie ma! ;-)

Data: 2018-08-18 22:56:16
Autor: A. Filip
PO w OFE nie ma! ;-)
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-08-18 22:58:10
Autor: u2
PO wzięło miliony a naszych miliardów w OFE nie ma! ;-)
W dniu 18.08.2018 o 22:56, A. Filip pisze:
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

wiadomo wieczny deficyt w krajach rządzonych przez was żydów:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-18 23:32:08
Autor: japanizer
On Saturday, August 18, 2018 at 8:56:17 PM UTC, A. Filip wrote:
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

Debil Filip jak zwykle powtarza jakieś mity?

Data: 2018-08-19 09:06:16
Autor: A. Filip
PO w OFE nie ma! ;-)
japanizer@japanizer.org pisze:
On Saturday, August 18, 2018 at 8:56:17 PM UTC, A. Filip wrote:
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

Debil Filip jak zwykle powtarza jakieś mity?

Te pieniądze w OFE to był mit który dzielny Tusk Donald rozwiał?  WOW! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-08-19 09:24:11
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ogfi1606df-i8j0@wp.eu...
[...]

PiS rozwiał!

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/reforma-ofe-wstrzymana-rzad-pis-chce-zabrac-polakom-135-mld-zl-z-ich-oszczednosci-aa-R31p-4mfE-Fo2k.html

CL

Data: 2018-08-19 09:05:13
Autor: Ciemny Lud
PO wzięło miliony! Gdzie są? W SKOK? ;-)
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

Wpisz sobie w google: getback, skok, srebrna, pis rydzyk miliony i się
podniecaj sukcesami twoich ulubieńców.

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2018-08-19 10:14:49
Autor: Ciemny Lud
UB-ecka FAŁSZYWKA - Re: PO wzięło miliony! Gdzie są? W SKOK? ;-)
W dniu 19.08.2018 o 09:05, Ciemny Lud pisze:
[...]

Przestań się polaczku podszywać po de mnie! Jak z powrotem nasze Niemcy przywrócą za rok u was rządy PO, to zrobimy z takimi obsranymi polaczkami jak ty porządek.

CL

Data: 2018-08-19 10:20:25
Autor: Ciemny Lud
PO wzięło miliony a naszych miliardów w OFE nie ma! ;-)
W dniu 18.08.2018 o 22:56, A. Filip pisze:
PO potrafi więcej niż jakiś marny PiS? ;-)

Po chuj wam polaczki emerytura. Waszym przeznaczeniem jest do usranej śmierci u niemieckiego Pana zapierdalać. Trze było tak jak ja, wiernie służyć już 40 lat u niemieckiego Pana, kiedy był na to czas. Wtedy może ten obdarzył by was wspaniałym niemieckim obywatelstwem. Teraz już za późno, jak wasze truchło nie będzie nadawać się do pracy to pójdziecie w komin w krematoriach. Jaka emerytura obsrane polaczki? Wam to się w dupach poprzewracało przez tych pisiorów, teraz będzie trzeba wam znowu pałą pokazać gdzie wsze miejsce.

CL