PO w oblężonej twierdzy

Data: 2013-06-29 08:57:03
Autor: leming.show
PO w oblężonej twierdzy
O widze ze Tusek idzie w zaparte. Mnie tam jego hasla nie przekonuja, interesuja mnie twarde fakty, a szczegolnie moja kasa. Konkretnie to sila nabywcza jednej pensji. A jakies tam hasla o panstwie na dorobku slysze lat 20-cia. Problem w tym ze ja nic z tego dorobku nie mam. Straszy Kaczynskim, a nie wie co dzieje sie za jego rzadow: https://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ Wszystko sie zgadza a kasy nima. Biedny Tusek wydal przez 4 m-ce kase na caly rok, zapomnial ze kasa musi tez wplywac, ale jak sie zwija Polska gospodarke to kasa nie bedzie wplywac i ludzie wyjada. Petla sie zaciska i zaden Gowin czy Schetyna tego nie zmieni.

PO w oblężonej twierdzy