PO-wska idiotka w podry

Data: 2015-07-20 11:38:51
Autor: Mark Woydak
PO-wska idiotka w podry

Poznaliśmy treść rozmów premier Ewy Kopacz z Polakami. Oto zapis tych
niesamowitych spotkań

Ewa Kopacz od ręki załatwia wizyty u lekarzy specjalistów, renty,
odszkodowania za straty podczas wichury, zapłodnienie in vitro, nawadnianie
pól, a nawet obniżki cen w lokalnych sklepach.

W pociągu

Scena 1

    Ewa Kopacz: - No, jak tam? Piwo zimne jest?

    Pasażer: - Takie sobie.

    EK: - A kawa smakuje dobrze?

    P: - Nie lubię kawy.

    EK: - Aha, ale podróż przebiega miło?

    P: - No, jedzie się jakoś.

    KE: - Jako rząd zrobimy wszystko, żeby zawsze jeździło się miło.
Rozmawiałam już o tym z panią minister Marią Wasiak.

    P: - Z kim?

    EK: - Nieważne. Czego by pan oczekiwał od mojego rządu, żeby zrobił,
np. w kwestii kolei?

    P: - Tak z marszu to nie wiem.

    EK: - Ale jak miałby pan jakiś pomysł, to proszę do nas pisać albo
dzwonić.

    P: - Pomysł na co?

    EK: - No, jak mamy rządzić.

    P: - Aha.

    EK: - To miłej podróży życzę. A w domu czeka żona, dziewczyna?

    P: - Pies.

    EK: - To proszę pozdrowić pieska. Do widzenia.

Scena 2

    Ewa Kopacz: - Ile ma?

    Pasażerka z małym dzieckiem: - Osiem miesięcy.

    EK: - A zdrowe?

    PzMD: - Zdrowa.

    KE: - Bo wie pani, mój rząd robi wszystko, żeby polskie dzieci były
zdrowe.

    PzMD: - Tylko, wie pani premier, trudno się dostać do specjalisty.

    EK: - Proszę powiedzieć, gdzie jest trudno, to ja porozmawiam z panem
ministrem Marianem Zembalą i razem załatwimy, żeby nie było trudno.

    PzMD: - Aha. To może by pani premier jeszcze przyspieszyła z tym
odszkodowaniem. Bo nam wichura dach zerwała i wciąż czekamy.

    EK: - To proszę podać adres panu ministrowi Cezaremu Tomczykowi, to
wyślę pana ministra Andrzeja Halickiego i on wszystko dla pani załatwi.

    PzMD: - A to tak można?

    EK: - Można. Mój rząd robi wszystko dla ludzi.

    PzMD: - To będę czekać.

    EK: - I proszę powiedzieć sąsiadom, że mnie pani spotkała i że ze mną
można wszystko załatwić. Od ręki.

    PzMD: - Powiem, to sąsiedzi zaczną jeździć pociągami, żeby panią
spotkać.

    EK: - Do widzenia. A ty rośnij duża i zdrowa jak ciocia Ewa.

W dużym mieście

    Ewa Kopacz: - O, widzę, że nowe tramwaje, nowe autobusy. Dobrze się
żyje?

    Przeciętny obywatel: - No, pracy nie mam.

    EK: - To proszę podać swoje dane panu ministrowi Cezaremu Tomczykowi,
to pan minister Władysław Kosiniak-Kamysz do pana zadzwoni i zaproponuje
jakąś pracę. A co chciałby pan robić?

    PO: - No, najlepiej to bym od razu na rentę przeszedł, bo mnie w krzyżu
strzyka.

    EK: - To ja poproszę pana ministra Mariana Zembalę i jak on potwierdzi,
że panu strzyka, to razem z ministrem Kosiniakiem-Kamyszem załatwią panu tę
rentę.

    PO: - A to tak można?

    EK: - Trzeba, proszę pana. Mój rząd jest od tego, żeby słuchać ludzi i
realizować ich postulaty. I proszę powiedzieć znajomym, że jeśli mają jakiś
problem, niech zgłoszą, a my go rozwiążemy.

    PO: - A mojej żonie pani premier nie załatwiłaby renty? Bo jej z kolei
strzyka w kolanie.

    EK: - To poproszę pana prof. Zembalę, żeby to jakoś razem załatwił.

    PO: - Powiem wszystkim, że panią spotkałem i od razu dwie renty
załatwiłem.

    EK: - My Polakom wszystko załatwimy. Do widzenia. Miłego dnia!

W małym mieście

    Ewa Kopacz: - Witam państwa! Widzę, że byliście na zakupach. Ceny
jakie? Młode małżeństwo: - Ceny nawet znośne , ale mało zarabiamy.

    EK: - To proszę podać, gdzie pracujecie, a już pan minister
Kosiniak-Kamysz zadzwoni do waszego pracodawcy i załatwi podwyżkę.

    MM: - Ale to jest prywatna firma, więc nie wiemy, czy tak się da.

    EK: - Ale to nic nie szkodzi. Załatwimy. Nasz rząd zrobi wszystko, żeby
Polacy lepiej zarabiali i dobrze się czuli we własnym kraju.

    MM: - A po pięć tysięcy można prosić?

    EK: - Można, my jesteśmy otwarci na ludzi i ich potrzeby. I proszę
powiedzieć wszystkim znajomym, że my teraz tak wszystko będziemy załatwiać.

    MM: - To może jeszcze powiększenie piersi dla żony dałoby się?

    EK: - A, to nie wiem, czy NFZ to zrefunduje. Ale może zamiast
powiększenia piersi wezmą państwo zapłodnienie in vitro na koszt państwa?

    MM: - Ale my nie mamy z tym problemu.

    EK: - A, to nie szkodzi. Teraz załatwimy państwu in vitro, a potem,
jeśli będziecie chcieli, zrobicie to metodami naturalnymi i będzie można
porównać, jak jest lepiej.

    MM: - Aha, to my się może jeszcze zastanowimy.

    EK: - Nie ma się co zastanawiać, jak jest taka możliwość. Bierzcie, a
potem pomyślicie, co z tym zrobić. Mój rząd jest od tego, że nawet
wyprzedzać wasze pragnienia. Wszystkiego najlepszego!

Na wsi

    Ewa Kopacz: - Latoś obrodzi?

    Rolnik Kąkol: - Bo ja wiem? Sucho trochę jest, może nie obrodzić.

    EK: - A to proszę podać lokalizację swego pola, to załatwię z panem
ministrem środowiska Maciejem Grabowskim jakieś nawadnianie dla pana. I
może nawet dla sąsiadów się uda.

    RK: - No i jeszcze ceny w naszym sklepie wysokie są. Jak człowiek kupi
wino i papierosy, to już kiepsko z pieniędzmi.

    EK: - A to ja porozmawiam z właścicielem sklepu, żeby obniżył ceny. Bo
wie pan, my teraz wsłuchujemy się w głos ludzi i robimy to, czego sobie
życzą.

    RK: - To może by pani premier przekonała właściciela, żeby taką ławkę
postawił przed sklepem, jaką mają w serialu „Ranczo”. To byśmy tam razem z
kolegami pomyśleli, co jeszcze mogłaby pani dla nas zrobić. I jak pani
następnym razem przyjedzie, to opowiemy.

    EK: - Ławkę to bez problemu możemy zrobić w ramach programu Orlików. A
nawet jakieś boisko obok, żebyście się też trochę ruszali, bo to dobre dla
zdrowia. A z tymi naradami na ławce to dobry pomysł. Poproszę panią
minister Marię Wasiak, żeby to sfinansować z Europejskiego Funduszu
Społecznego.

    RK: - No to bym jeszcze poprosił panią premier, żebyśmy mogli brymuchę
legalnie pędzić, to się na winie zaoszczędzi.

    EK: - Z tym to chyba nie będzie problemu, bo można to podciągnąć pod
produkty regionalne. Poproszę panią minister Wasiak, żeby to załatwiła
razem z dofinansowaniem z EFS. Mój rząd ma służyć Polakom i służy. Proszę o
tym wszystkim opowiadać.

Na posiedzeniu Rady Ministrów

    Ewa Kopacz: - Proszę państwa ministrów o zreferowanie, czego sobie
życzyli Polacy podczas spotkań ze mną i co dla nich zrobiliśmy bądź mamy
zamiar zrobić. Ministrowie kolejno referują.

    EK: - Bardzo wszystkim dziękuję za trud i zarejestrowanie problemów.
Proszę panią minister Wasiak, panią minister Piotrowską i pana ministra
Halickiego o przygotowanie podróży tymi samymi trasami i zorganizowanie
spotkań z tymi samymi ludźmi. Chcę im osobiście powiedzieć, że już za
cztery lata będę im mogła przedstawić konkretne plany załatwienia ich
spraw. Przez te cztery lata przygotujemy szczegółowe programy. A po
czterech latach znowu spytamy o to, co Polacy sobie życzą, żeby to było
aktualne. Potem jeszcze cztery lata na znowelizowanie programów, kilka lat
na aktualizację nowelizacji, kilka na aktualizację aktualizacji i już w
2075 r. będziemy mogli przystąpić do realizacji konkretnych zobowiązań.
Bardzo państwu dziękuję za wyjątkowo ciężką pracę i za bardzo
odpowiedzialne podejście do obowiązków. Naród to widzi i doceni.
Ministrowie chórem: Ku chwale ojczyzny!

Data: 2015-07-20 19:44:54
Autor: Ivan Hoe
PO-wska idiotka w podry
Dnia Mon, 20 Jul 2015 11:38:51 -0500, Mark Woydak napisa(a):

Poznalimy tre rozmw premier Ewy Kopacz z Polakami. Oto zapis tych
niesamowitych spotka

Klon u2/Filip/Lord Donald/szkalny nocnik ;-)))

Ivan Hoe

Data: 2015-07-21 11:41:54
Autor: Lord Donald
PO-wska idiotka w podróży
W dniu 20.07.2015 o 19:44, Ivan Hoe pisze:
Dnia Mon, 20 Jul 2015 11:38:51 -0500, Mark Woydak napisał(a):

Poznaliśmy treść rozmów premier Ewy Kopacz z Polakami. Oto zapis tych
niesamowitych spotkań

Klon u2/Filip/Lord Donald/szkalny nocnik ;-)))

Ivan Hoe

A ty to ten Wojdak od żarcia kupsztali?

Data: 2015-07-21 16:53:44
Autor: TU-160
PO-wska idiotka w podróży
W dniu 20.07.2015 o 18:38, Mark Woydak pisze:

Poznaliśmy treść rozmów premier Ewy Kopacz z Polakami. Oto zapis tych
niesamowitych spotkań

A ty nie byłeś wcześniej za PO?

Data: 2015-07-21 17:31:29
Autor: u2
PO-wska idiotka w podróży
W dniu 2015-07-21 o 16:53, TU-160 pisze:
W dniu 20.07.2015 o 18:38, Mark Woydak pisze:

Poznaliśmy treść rozmów premier Ewy Kopacz z Polakami. Oto zapis tych
niesamowitych spotkań

A ty nie byłeś wcześniej za PO?

to nie Woydak był od was, to pajdak był.

teraz wystepuje jako ivan aka lord z krowiego gowna:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-22 08:19:30
Autor: Lord z Cowshed
PO-wska idiotka w podróży

KUTAS "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55ae65cf$0$2205$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Krowie gówno to ty masz we łbie idioto występujący jako u2/Lord Donald/Filip/Mark Woydak/szkalny nocnik i jeszcze cholera w jakiej odmianie. Psychole tak mają. Najwyraźniej odezwał się ci we łbie niewyleczony autyzm.

Lord z Cowshed

PO-wska idiotka w podry