PO wyborach?

Data: 2011-06-30 12:55:45
Autor: Hans Kloss
PO wyborach?
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/62/2d/622d35948922ae360be58478d8980337,2,0.jpg

Aktualnei Polską rządzą durnie i piłkarzyki, jeszcze w tym roku możemy to zmienić.
J-23

Data: 2011-06-30 13:07:00
Autor: obserwator
PO wyborach?
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

jesli Polscy nie odsuna tej partii od wladzy, to Rosja przejmie pelny wplyw
nad Polska.

Rezim Tuska juz poczynil w tym kierunku powazne kroki, ktore ukrywa za zaslona
podawanych do wierzenia bzdurnych sensacji, ktorymi skutecznie odwraca uwage
polskiego spoleczenstwa od spraw fundamentalnych dla istnienia panstwa polskiego.

Krotko piszac: to obecny rezim jest odpowiedzialny, za antypolska i
prosowiecka polityke Polski. Polityke te rezim prowadzi tylko i wylacznie w
interesie postkomuny, a nie polskiego spoleczenstwa.

Te tendencje podporzadkowania Polski - Rosji Putina, nasilily sie po tragedii
smolenskiej, To jest ewidentne i nie moze dziwic fakt matactw i klamstw, ktore tuby
propagandowe obecnego rezimu, wtloczyly skutecznie do glow zwolennikow PO oraz
PSL i SLD.

CENTRUM KATA I OFIARY

 Trzy dni przed tragedią smoleńską, podczas osobistej rozmowy Donalda Tuska z
Władimirem Putinem w Katyniu, uzgodniono powołanie odrębnych instytucji
państwowych- centrów odpowiedzialnych za &#8222;krzewienie idei dialogu
polsko-rosyjskiego&#8221;. Tragedia z 10 kwietnia, późniejsze akty matactwa i
wrogich zachowań rosyjskich decydentów nie zahamowały dążeń obecnego rządu w
realizacji współczesnego projektu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej -bis.

http://cogito.salon24.pl/

Data: 2011-06-30 15:26:34
Autor: CeSaR
PO wyborach?
[...]

:-)))))))))))))) Jestem od dziś Twoim oddanym fanem. :-))))))))))
Tak jak ty mi poprawiasz humor to chyba tylko Neo-nówka potrafi. :-))))))
Tusk i jego rezim odwraca uwagę :-)))))))))))))) bzdurnymi sensacjami :-)))))))))
Pewnie pod postacią raportu Macierewicza :-)))))))

Krotko piszac: to obecny rezim jest odpowiedzialny, za antypolska i
prosowiecka polityke Polski. Polityke te rezim prowadzi tylko i wylacznie w
interesie postkomuny, a nie polskiego spoleczenstwa.

Kolego, włącz myślenie. Jeśli ktoś jest odpowiedzialny za odwracanie się społeczeństwa od spraw ważnych to tylko!!!! i wyłącznie JK i jego kumple od katastrofy, raportów i białych książek. Od roku nic innego nie robią.
JK&friends są w tej chwili większym sojusznikiem PO niż ktokolwiek inny - tak jak oni im spreżynę wyborczą nakrecą to nikt inny tego nie zrobi. I to za free!!!!!!!!! Tusk jest parę złotych do przodu, oszczedza na PR!!!!
Kochasz Tuska i PO - rób to co robisz do tej pory i promuj obecne działania PiS. Będą ci dozgonnie wdzięczni (PO oczywiście)

Data: 2011-06-30 13:28:21
Autor: obserwatoe
PO wyborach?
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
Kolego, włącz myślenie.

ja nigdy nie mialem kolegow bolszewikow, wiec towarzyszu badzcie uprzejmi sie
odczepic. Wasze *myslenie* poznalem na wlasnej skorze. To mi wystarcza aby was
wyczuc na odleglosc.

Data: 2011-06-30 15:38:42
Autor: CeSaR
PO wyborach?
ja nigdy nie mialem kolegow bolszewikow, wiec towarzyszu badzcie uprzejmi sie
odczepic. Wasze *myslenie* poznalem na wlasnej skorze. To mi wystarcza aby was
wyczuc na odleglosc.

Bolszewicy też nie mieli kolegów tylko towarzyszy właśnie :-))))
Odsłaniasz się :-))))
Dawaj dalej.

Data: 2011-06-30 13:48:27
Autor: obserwator
PO wyborach?
> [...]
> wyczuc na odleglosc.

Bolszewicy też nie mieli kolegów tylko towarzyszy właśnie :-))))

macie towarzyszu powazne problemy z logicznym rozumowaniem. Swoich urojen nie
projektujcie tak jak bolszewik zennon na innych. Kolejny wasz tekst wlasnie was odslania:))

Data: 2011-06-30 17:18:31
Autor: cirrus
PO wyborach?
Użytkownik " obserwatoe" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuhtlk$1c3$1inews.gazeta.pl...
[...]

A po co bolszewikowi koledzy?

--
stevep

Data: 2011-06-30 18:32:04
Autor:
PO wyborach?
On Thu, 30 Jun 2011 17:18:31 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> ja nigdy nie mialem kolegow bolszewikow, wiec towarzyszu badzcie
> uprzejmi sie odczepic. Wasze *myslenie* poznalem na wlasnej skorze. To
> mi wystarcza aby was wyczuc na odleglosc.

A po co bolszewikowi koledzy?

 posraniec-obsrywator nawet w cywilu nie mial psa,
 a co dopiero kolegow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-07-01 09:12:00
Autor: HaMMeR
PO wyborach?
On 30 Cze, 17:18, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Użytkownik " obserwatoe" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
> [...]

> uprzejmi sie odczepic. Wasze *myslenie* poznalem na wlasnej skorze. To
> mi wystarcza aby was wyczuc na odleglosc.

Jak to po co??
Aby miec kogo podkablowac! Nie udawaj, ze tego nie wiesz kapusto!

HaMMeR

Data: 2011-07-02 03:17:48
Autor: cirrus
PO wyborach?
CeSaR <ad...@mail.com> napisał(a):
[...]

Znasz sie na tym esbecki szpionie.

--
stevep

Data: 2011-07-03 06:00:29
Autor: HaMMeR
PO wyborach?
On 2 Lip, 03:17, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:f4de132a-061d-4256-9424-41c241bfba34u28g2000yqf.googlegroups.com...

> Jak to po co??
> Aby miec kogo podkablowac! Nie udawaj, ze tego nie wiesz kapusto!
> [...]

SZPIEGU.., nie szpionie! Pilnuj sie pietrzykowski, bo gnojem zaczynasz
popuszczac...

Data: 2011-07-03 15:34:07
Autor: Leprechuan
PO wyborach?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:67c3a1ce-8a4d-4e0b-819e-d6825ed633b9j15g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

--
stevep

SZPIEGU.., nie szpionie! Pilnuj sie pietrzykowski, bo gnojem zaczynasz

Powiedz no HaMMer, za co koledzy obili ci morduchnę w Szwecji?

BomBel

Data: 2011-07-04 04:42:39
Autor: cirrus
PO wyborach?
CeSaR <ad...@mail.com> napisał(a):
[...]

Już się boje osycholu.

--
stevep

Data: 2011-06-30 15:00:58
Autor: WW
PO wyborach?
W dniu 2011-06-30 14:55, Hans Kloss pisze:
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/62/2d/622d35948922ae360be58478d8980337,2,0.jpg

Aktualnei Polską rządzą durnie i piłkarzyki, jeszcze w tym roku możemy to zmienić.
J-23

Chętnie, ale na kogo ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-06-30 18:32:04
Autor:
PO wyborach?
On Thu, 30 Jun 2011 15:00:58 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>
> Aktualnei Polską rządzą durnie i piłkarzyki, jeszcze w tym roku możemy to zmienić.
Chętnie, ale na kogo ?

 na  geniuszy z PiS. specjalistow od ekonomii po 2-tygodniowych
 kursach w klarysewie. --

Data: 2011-07-01 08:49:43
Autor: WW
PO wyborach?
W dniu 2011-06-30 18:32, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

To było by nawet śmieszne, gdyby to nie było u nas a w np. Nibylandii.
Przy obecnej ordynacji mamy bardzo małą możliwość manewru.
Wydaje się, że jedynym sposobem jest głosowanie na ostatnich na liście.
Co prawda nadal zostanie system monopartyjny, ale choć cześć z tak wybranych posłów pomyśli o swoich wyborcach.

Poza tym chciałbym zobaczyć miny, gdyby ci co zawsze, tym razem nie weszli.  :-P

Małe partie, typu Mikke czy Palikot, nawet jak wygrają w okręgach, to i tak nie mają szans cokolwiek zmienić.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-06-30 17:15:49
Autor: u2
PO wyborach?
[...]

Malo prawdopodobne, Polacy sa wielcy tylko kiedy przejrza na oczy kto
nimi rzadzi. Narod wielki, tylko ludzie qrwy.

Data: 2011-06-30 18:32:05
Autor:
PO wyborach?
On Thu, 30 Jun 2011 17:15:49 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-06-30 14:55, Hans Kloss pisze:
> http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/62/2d/622d35948922ae360be58478d8980337,2,0.jpg
> J-23
nimi rzadzi. Narod wielki, tylko ludzie qrwy.

 ty jestes 1-wsza qrwa. cos chcesz powiedziec posrancu?