PO wydyma frankowicz贸w z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz膮cych wybor贸w?

Data: 2015-09-10 08:16:36
Autor: A. Filip
PO wydyma frankowicz贸w z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz膮cych wybor贸w?
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rz-Ustawa-o-przewalutowaniu-kredytow-trafi-do-szuflady-3406040.html
| 2015-09-10 07:42
| Ustawa o przewalutowaniu kredyt贸w trafi do szuflady zamiast pod ostateczne
| g艂osowanie Sejmu. Koalicyjny PSL nie zmieni艂 zdania i zag艂osowa艂by przeciwko
| korzystniejszej dla bank贸w wersji PO - podaje czwartkowa "Rzeczpospolita".
| "Opozycja jest ju偶 przekonana, 偶e ustawa frankowa nie trafi pod g艂osowanie w
| tej kadencji parlamentu, co oznacza, 偶e nast臋pny Sejm zacznie nad ni膮 prace
| od nowa" - napisano w "Rzeczpospolitej". [...]

鈥濼en kto daje i odbiera niech si臋聽w piekle poniewiera鈥

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze m贸wi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-10 12:53:58
Autor: A. Filip
PO wydyma frankowicz贸w z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz膮cych wybor贸w? [Marsza艂ek Sejmu Kidawa-B艂o艅ska (PO)]

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ustawa-o-przewalutowaniu-kredytow-trafi-do-szuflady-3406040.html

Data: 2015-09-10 16:45:34
Autor: Alkon
PO ... Frankowicze chcieli wydyma膰 nie frankowicz贸w.
U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> [...]
| 2015-09-10 07:42
| Ustawa o przewalutowaniu kredyt贸w trafi do szuflady zamiast pod
A. Filip

Frankowicze chcieli wydyma膰 nie frankowicz贸w, ale PO nie posz艂a
na taki uk艂ad.
Frankowicze podpisali umowy to niech teraz jad膮 do Szwajcarii zarabia膰
franki.
Frankowicze to nie dzieci. Nie trzeba opiekowa膰 si臋 nimi.
No mo偶e niekt贸rymi niepelnosprawnymi frankowiczami pa艅stwo powinno si臋
zaopiekowa膰.

Data: 2015-09-10 23:11:38
Autor: A. Filip
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
> [...]

Frankowicze to nie dzieci. Nie trzeba opiekowa膰 si臋 nimi.
No mo偶e niekt贸rymi niepelnosprawnymi frankowiczami pa艅stwo powinno si臋

PO posz艂a na taki uk艂ad na tyle 偶eby zrobi膰 frankowiczom wielkie nadzieje
nawet po wykastrowaniu Sejmowej ustawy w Senacie a potem ich r贸wno ola膰 --

Data: 2015-09-11 03:00:25
Autor: Budzik
PO wydyma frankowicz體 z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz眂ych wybor體?
U縴tkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rz-Ustawa-o-przewalutowaniu-kredytow-
trafi-do-szuflady-3406040.html | 2015-09-10 07:42
| Ustawa o przewalutowaniu kredyt體 trafi do szuflady zamiast pod
| ostateczne g硂sowanie Sejmu.

Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體, ale PO nie posz砤
na taki uk砤d.
Frankowicze podpisali umowy to niech teraz jad do Szwajcarii
zarabia franki.
Frankowicze to nie dzieci. Nie trzeba opiekowa si nimi.
No mo縠 niekt髍ymi niepelnosprawnymi frankowiczami pa駍two powinno
si zaopiekowa.

PO posz砤 na taki uk砤d na tyle 縠by zrobi frankowiczom wielkie
nadzieje nawet po wykastrowaniu Sejmowej ustawy w Senacie a potem ich
r體no ola
Nie rozumiej ze to jeszcze gorzej jakby nic nie zrobili...? Dziwne.

Data: 2015-09-11 04:35:34
Autor: Alkon
PO brawo. Kopacz jest coraz lepsza, rozkr臋ca si臋.
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
> [...]

PO posz艂a na taki uk艂ad na tyle 偶eby zrobi膰 frankowiczom wielkie nadzieje
nawet po wykastrowaniu Sejmowej ustawy w Senacie a potem ich r贸wno ola膰

Brawo PO. Kopacz jest coraz lepsza, rozkreca si臋.
Nie chc臋 dop艂aca膰 do frankowicz贸w. Chcieli bra膰  ryzykowny kredyt
 to teraz niech za to p艂ac膮.

Data: 2015-09-11 09:46:54
Autor: zdumiony
W dniu 11.09.2015 o 04:35, Alkon pisze:
Brawo PO. Kopacz jest coraz lepsza, rozkreca si臋.
Nie chc臋 dop艂aca膰 do frankowicz贸w. Chcieli bra膰  ryzykowny kredyt
to teraz niech za to p艂ac膮.

To banki powinny zap艂aci膰

Data: 2015-09-12 11:05:37
Autor: Alkon
PO brawo.
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Owszem, banki zap艂ac膮; zap艂ac膮 pieniedzmi danymi przez klient贸w.

Data: 2015-09-12 13:16:43
Autor: A. Filip
PO brawo.
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

Czyli pierdu艂ami o wolnym rynku w us艂ugach bankowych w RP3 mog臋 sobie brudn膮
dup臋 podetrze膰?  Nie wszystkie banki s膮 wystawione jednakowo na skutki ustawy
podobnej do tej kt贸r膮 PO wrzuci do kosza.  Je艣li te bardziej wystawione
zdo艂a艂yby przerzuci膰 _pe艂ne_ koszty (utracone zyski) takiej ustawy na klient贸w
to dowodzi艂oby tylko antyrynkowej zmowy przest臋pczej.  Kto nam to "za艂atwi艂"?

Data: 2015-09-12 17:47:08
Autor: Alkon
PO brawo.
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

Oczywiste jest, 偶e banki obci膮偶膮 kosztami pozosta艂ych klientow, bo niby sk膮d
maj膮 wzi膮膰 pieni膮dze ??

Data: 2015-09-12 18:53:01
Autor: andal
PO brawo.

"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

z powietrza jak zawsze

mitem jest ze banki pozyczaja pieniadze zdeponowane

Data: 2015-09-12 20:56:38
Autor: A. Filip
PO brawo.
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

Jak b臋d膮 chcia艂y zedrze膰 sk贸r臋 z klient贸w bardziej ni偶 konkurencja to klienci
nie zag艂osuj膮 nogami?  Ty zak艂adasz 偶e zagraniczne banki w Polsce zbudowa艂y
sobie kapitalizm "bezkonkurencyjny", co jest _mia偶d偶膮c膮_ krytyk膮 RP3 w og贸le i
paru jej instytucji w szczeg贸lno艣ci.  呕e o w wdeptaniu bank贸w w gleb臋 po艣rednim
ale jednoznacznym oskar偶eniem o likwiduj膮c膮 konkurencj臋 *zmow臋* te偶 wspomn臋.

Data: 2015-09-12 14:00:18
Autor: Budzik
PO brawo.
U縴tkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

To banki powinny zap砤ci

Owszem, banki zap砤c; zap砤c pieniedzmi danymi przez klient體.

Widze, ze jestes skutecznie 砤pany przez czarny PR bankowy...

Data: 2015-09-12 17:47:37
Autor: Alkon
PO brawo.
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w
wiadomo禼i news:XnsA5139D44CED90budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

To banki powinny zap砤ci

Owszem, banki zap砤c; zap砤c pieniedzmi danymi przez klient體.

Widze, ze jestes skutecznie 砤pany przez czarny PR bankowy...

Pisz konkretnie - Sk眃 banki maj wzi辨 pieni眃ze ??

Data: 2015-09-12 18:56:27
Autor: andal
PO brawo.
On Sat, 12 Sep 2015 17:47:37 +0200, Alkon wrote:

U偶ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:XnsA5139D44CED90budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U偶ytkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

To banki powinny zap艂aci膰

Owszem, banki zap艂ac膮; zap艂ac膮 pieniedzmi danymi przez klient贸w.

Widze, ze jestes skutecznie 艂apany przez czarny PR bankowy...

Pisz konkretnie - Sk膮d banki maj膮 wzi膮膰 pieni膮dze ??

jak zawsze

z powietrza

to banki kreuja pieniadz (z niczego) i nakladaja na niego odsetki
gdy pozyczaja

goje natomist musza ciezko zapierdalac by te odsetki splacic ich zywa praca/gotowka

Data: 2015-09-13 09:00:36
Autor: Budzik
PO brawo.
[...]

Ze swoich zysk體. Wybacz, 縠 smieszy mnie argumentacja jak poda砮s powyzej ale to tak, jakby t硊maczyc ze zlodziej nie moze odda ukradzionego samochodu bo wtedy ukradnie nastepny...

Data: 2015-09-13 10:15:59
Autor: zdumiony
PO brawo.
W dniu 12.09.2015 o 17:47, Alkon pisze:
Widze, ze jestes skutecznie 砤pany przez czarny PR bankowy...

Pisz konkretnie - Sk眃 banki maj wzi辨 pieni眃ze ??

Zabra wyp砤ty prezesom?

Data: 2015-09-13 10:23:00
Autor: A. Filip
PO brawo.
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
W dniu 12.09.2015 o 17:47, Alkon pisze:
Widze, ze jestes skutecznie 艂apany przez czarny PR bankowy...

Pisz konkretnie - Sk膮d banki maj膮 wzi膮膰 pieni膮dze ??

Zabra膰 wyp艂aty prezesom?

Wstecznie?  Co specjalista od dzia艂ania prawa wstecz profesor Leszek B. m贸wi o
walni臋ciu tym (prezes贸w/zarz膮d贸w) bank贸w a nie kredytobiorc贸w? :-)

Data: 2015-09-11 03:00:26
Autor: Budzik
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體.
[...]

Dok砤dnie, kto by sie przejmowa oszustwem bank體 - ktos chcia kupic mieszkanie, uwierzy jakby na to nie patrzec instytucji zaufania publicznego czyli bankom, uwierzy ze nad tymi banakmi kontrole ma KNF to niech teraz p砤ci za w砤sn g硊pote.

Kto by oszust體 rozlicza...

Data: 2015-09-12 11:05:20
Autor: Alkon
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體.
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w
wiadomo禼i news:XnsA5122DAAA9E0Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zdurnia砮 ??  Nie by硂 縜dnego oszustwa. Widzia硑 ga硑 co bra硑.

- ktos chcia kupic
mieszkanie, uwierzy jakby na to nie patrzec instytucji zaufania
publicznego czyli bankom, uwierzy ze nad tymi banakmi kontrole ma KNF to
niech teraz p砤ci za w砤sn g硊pote.

Ja te chcia砨ym kupi mieszkanie. Mam nabra kredyt體, gra na gie砫zie za
po縴czone pieni眃ze, a p蠹niej domaga si od pa駍twa,
 aby pomog硂 sp砤ci moje d硊gi ??

Data: 2015-09-12 12:00:39
Autor: Budzik
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體.
U縴tkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

Dok砤dnie, kto by sie przejmowa oszustwem bank體

Zdurnia砮 ??  Nie by硂 縜dnego oszustwa. Widzia硑 ga硑 co bra硑.

Tyle post體 dyskusji a Ty tutaj taki odkrywczy "argument" przedstawiasz... ROTFL

Data: 2015-09-12 14:10:54
Autor: A. Filip
PO ... Frankowicze chcieli wydyma膰 nie frankowicz贸w ale PO ich wydyma艂o ze SWOICH obiecanek
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U偶ytkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

Dok艂adnie, kto by sie przejmowa艂 oszustwem bank贸w

Zdurnia艂e艣 ??  Nie by艂o 偶adnego oszustwa. Widzia艂y ga艂y co bra艂y.

Tyle post贸w dyskusji a Ty tutaj taki odkrywczy "argument" przedstawiasz... ROTFL

<ironia> Widzia艂y robotnicze ga艂y jak kapitalizm z likwidacjami stoczni i
kopal艅 bohatersko wystrajkowa艂y :-) </ironia>

Ile w RP3 czyli POlszcze albo PiSlandzie wynosi艂oby bezrobocie bez 3 milionowej
emigracji?  Za rz膮d贸w Akcji Wyborczej SOLIDARNO艢膯 z wicepremierem Balcerowiczem
wynosi艂o >20%.  Teraz obecny system bez wymuszonej emigracji mia艂by "nie mniej".
Ca艂y POPiS to pogrobowcy AWS.

Data: 2015-09-12 14:00:19
Autor: Budzik
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體 ale PO ich wydyma硂 ze SWOICH obiecanek
U縴tkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Ile w RP3 czyli POlszcze albo PiSlandzie wynosi硂by bezrobocie bez 3
milionowej emigracji?  Za rz眃體 Akcji Wyborczej SOLIDARNOζ z
wicepremierem Balcerowiczem wynosi硂 >20%.  Teraz obecny system bez
wymuszonej emigracji mia砨y "nie mniej". Ca硑 POPiS to pogrobowcy AWS.

Demagogia - 3 mln mniej pracownik體 to r體niez 3 mln mniej klient體...

Data: 2015-09-12 13:11:46
Autor: A. Filip
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
U偶ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:XnsA5122DAAA9E0Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

- ktos chcia艂 kupic
mieszkanie, uwierzy艂 jakby na to nie patrzec instytucji zaufania
publicznego czyli bankom, uwierzy艂 ze nad tymi banakmi kontrole ma KNF to
niech teraz p艂aci za w艂asn膮 g艂upote.

Ja te偶 chcia艂bym kupi膰 mieszkanie. Mam nabra膰 kredyt贸w, gra膰 na gie艂dzie za
po偶yczone pieni膮dze, a p贸藕niej domaga膰 si臋 od pa艅stwa,
aby pomog艂o sp艂aci膰 moje d艂ugi ??

Sk艂adasz solenn膮 publiczn膮 obietnic臋 偶e jak si臋 tak przejedziesz na umowie jak
frankowicze to nie b臋dziesz "szura艂" o zmian臋 prawa wstecz w duchu
niezapomnianego precedensu kt贸ry wielki profesor Balcerowicz Leszek wyci膮艂 na
strat臋 mi臋dzy innymi Leppera Andrzeja _a korzy艣膰 bank贸w_ (wtedy jeszcze w
wi臋kszo艣ci nie zagranicznych)?

Pozwolisz 偶e nie uwierz臋.  A banki _mo偶e_ bym broni艂 gdyby nie zaliczy艂y
*wrednych* numer贸w na wide艂kach wymiany walut przy sp艂atach tych kredyt贸w.
Broni si臋 sympatycznych, zagraniczne banki w RP3 sympatyczne nie s膮.

Data: 2015-09-12 14:31:19
Autor: z
W dniu 2015-09-12 o 11:05, Alkon pisze:

Zdurnia砮 ??  Nie by硂 縜dnego oszustwa. Widzia硑 ga硑 co bra硑.

http://www.kancelaria.lex.pl/czytaj/-/artykul/banki-powinny-podziekowac-za-przewalutowanie-wedlug-propozycji-sejmu-i-brac-co-poslowie-daja-bo-niezawisle-sady-moga-nie-byc-takie-hojne

Przesta馽ie bi znowu pian.

Banki z砤ma硑 prawo i te umowy b阣 kwestionowane w s眃ach a to grozi kolosalnymi stratami bank體. Znaczy one mniej zarobi i wreszcie poznaj co to jest kryzys.
Nie pozw髄cie aby powsta砤 jakakolwiek ustawa kt髍a usankcjonowa砤by to przest阷stwo i uniemo縧iwi砤 stosowanie prawa. Pami阾ajcie przy urnie wyborczej.

Niech to b阣zie nauczka za bezczeln pazerno舵 i szkodliwe dzia砤nia prowadz眂e 秝iat do kryzysu. Paragrafy istniej, nie trzeba majstrowa przy ustawach tylko stosowa po prostu prawo!

Data: 2015-09-12 17:48:08
Autor: Alkon
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體.
U縴tkownik "z" <z@z.pl> napisa w wiadomo禼i
[...]

Harvest Legal House - kancelaria specjalizuj眂ej si w prawie rynk體
kapita硂wych i finansowych, kt髍a na pocz眛ku wrze秐ia 2015 roku z硂縴
do banku PKO BP S.A. wezwanie do podj阠ia renegocjacji um體 kredyt體
denominowanych.

Jak dot眃 nie ma 縜dnego wezwania z strony kancelarii,
a mamy ju nie pocz眛ek wrze秐ia, tylko po硂w wrze秐ia.

Nie wierz, 縠 tak du縪 bank體 zawar硂 umowy niezgodnie z prawem.

Data: 2015-09-13 09:00:35
Autor: Budzik
[...]

o-niezawisle-sady-moga-nie-byc-takie-hojne Banki z砤ma硑 prawo i te umowy b阣 kwestionowane w s眃ach a to grozi
[...]

Mozesz wierzy w co chcesz...
Rozumiem, 縠 Twoim zdaniem banki maj monopol na orzekanie o co jest zgodne z prawem a ju opinie innych prawnik體 nie bankowych nie maj znaczenia?

Skoro banki takie zgodne z prawem to ciekawe sk眃 wiele zapis體 w umowach (m體i眂 og髄nie) by砤 podwazana i uznawana za klauzule abuzywne...

Prawda jest taka 縠 na razie jeszcze w 100% 縜dnej ummowy frankowej s眃 nie podwa縴 ale powoli si zaczyna.
Ostatnio np. juz w jednej sprawie s眃 orzek na temat kredytu frankowego na niekorzysc bank體 podwazaj眂 wysoko舵 zad硊縠nia podanego w z硂t體kach.

Data: 2015-09-12 03:59:01
Autor: szklanynocnik
PO ... Frankowicze chcieli wydyma nie frankowicz體.
u縴tkownik Alkon napisa:
U縴tkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa w wiadomo禼i
> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rz-Ustawa-o-przewalutowaniu-kredytow-trafi-do-szuflady-3406040.html

http://www.zelaznalogika.net/ryszard-petru-czyli-wiarygodnosc-konsekwencja-i-prognoza-pewna-jak-w-banku/

Tak czy inaczej, kwik troche przycich, banki dalej
maja rekordowe zyski:) O reszt niech si martwi nast阷cy.

Data: 2015-09-11 03:00:25
Autor: Budzik
> [...]

| "Rzeczpospolitej". [...] 鈥濼en kto daje i odbiera niech si臋聽w piekle poniewiera鈥

Jestem spokojny o los frankowicz贸w - obecna ustawa 50 na 50 to i tak zart.

Natomiast prezydent Duda obieca艂 ze przewalutuje wszystko po kursie zaciagniecia wiec moze i lepiej jakby stary rzad nie przeg艂osowa艂?
Straci moze z 2-3% - kto by sie przejmowa艂.
A frankowicze beda mieli lepiej za nowych rzad贸w.
Jak wszyscy!

Data: 2015-09-11 09:16:00
Autor: Mark Woydak
PO wydyma frankowicz贸w z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz膮cych wybor贸w?

U偶ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa艂 w wiadomo艣ci news:XnsA5122D6F2D83Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Proponuj臋 by Duda znacjonalizowa艂 wszystkie banki w Polsce, a pieni膮dze rozda艂 potrzebuj膮cycm czyli mot艂ochowi popieraj膮cymi PiS i Rydzyka.

Mark Woydak

Data: 2015-09-11 16:00:35
Autor: Budzik
PO wydyma frankowicz體 z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz眂ych wybor體?
U縴tkownik Mark Woydak marekwoydak@forest.gmx.it ...

Natomiast prezydent Duda obieca ze przewalutuje wszystko po kursie
zaciagniecia wiec moze i lepiej jakby stary rzad nie przeg硂sowa?
Straci moze z 2-3% - kto by sie przejmowa.
A frankowicze beda mieli lepiej za nowych rzad體.
Jak wszyscy!

Proponuj by Duda znacjonalizowa wszystkie banki w Polsce, a pieni眃ze rozda potrzebuj眂ycm czyli mot硂chowi popieraj眂ymi PiS i Rydzyka.

Nacjonalizacje tez obieca wiec to chyba tylko kwestia czasu... ;)

Data: 2015-09-12 11:04:45
Autor: Alkon
PO ...
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w
wiadomo禼i news:XnsA512B616A49F6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Duda z PiSslamistami naobiecywali tyle, 縠 ju nie pami阾aj co obiecywali.
A z tego co pami阾aj, to zastanawiaj si jak si wycofa.

Data: 2015-09-12 12:00:39
Autor: Budzik
PO ...
[...]

Jak mam rozumiec Twoja wypowiedz?
Startujesz w konkursie na truizm roku, czy tez dyskutujesz z teza zawart w moim ironicznym poscie?

PO wydyma frankowicz贸w z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodz膮cych wybor贸w?