PO wydyma frankowiczów z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodzących wyborów?

Data: 2015-09-11 03:00:25
Autor: Budzik
PO wydyma frankowiczów z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodzących wyborów?
UĹźytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rz-Ustawa-o-przewalutowaniu-kredytow-tr
afi-do-szuflady-3406040.html | 2015-09-10 07:42
| Ustawa o przewalutowaniu kredytĂłw trafi do szuflady zamiast pod
| ostateczne głosowanie Sejmu. Koalicyjny PSL nie zmienił zdania i
| zagłosowałby przeciwko korzystniejszej dla banków wersji PO - podaje
| czwartkowa "Rzeczpospolita". "Opozycja jest juĹź przekonana, Ĺźe ustawa
| frankowa nie trafi pod głosowanie w tej kadencji parlamentu, co
| oznacza, że następny Sejm zacznie nad nią prace od nowa" - napisano w
| "Rzeczpospolitej". [...] „Ten kto daje i odbiera niech się w piekle poniewiera”

Jestem spokojny o los frankowiczĂłw - obecna ustawa 50 na 50 to i tak zart.

Natomiast prezydent Duda obiecał ze przewalutuje wszystko po kursie zaciagniecia wiec moze i lepiej jakby stary rzad nie przegłosował?
Straci moze z 2-3% - kto by sie przejmował.
A frankowicze beda mieli lepiej za nowych rzadĂłw.
Jak wszyscy!

Data: 2015-09-11 09:16:00
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5122D6F2D83Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Proponuję by Duda znacjonalizował wszystkie banki w Polsce, a pieniądze rozdał potrzebującycm czyli motłochowi popierającymi PiS i Rydzyka.

Mark Woydak

Data: 2015-09-11 16:00:35
Autor: Budzik
PO wydyma frankowiczów z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodzących wyborów?
Użytkownik Mark Woydak marekwoydak@forest.gmx.it ...

Natomiast prezydent Duda obiecał ze przewalutuje wszystko po kursie
zaciagniecia wiec moze i lepiej jakby stary rzad nie przegłosował?
Straci moze z 2-3% - kto by sie przejmował.
A frankowicze beda mieli lepiej za nowych rzadów.
Jak wszyscy!

Proponuję by Duda znacjonalizował wszystkie banki w Polsce, a pieniądze rozdał potrzebującycm czyli motłochowi popierającymi PiS i Rydzyka.

Nacjonalizacje tez obiecał wiec to chyba tylko kwestia czasu... ;)

Data: 2015-09-12 11:04:45
Autor: Alkon
PO ...
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA512B616A49F6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Duda z PiSslamistami naobiecywali tyle, że już nie pamiętają co obiecywali.
A z tego co pamiętają, to zastanawiają się jak się wycofać.

Data: 2015-09-12 12:00:39
Autor: Budzik
PO ...
Użytkownik Alkon rt5sa2@qui.pl ...

[...]

Jak mam rozumiec Twoja wypowiedz?
Startujesz w konkursie na truizm roku, czy tez dyskutujesz z teza zawartą w moim ironicznym poscie?

PO wydyma frankowiczów z obiecanek przewalutowania pomimo nadchodzących wyborów?