PO wzywa PiS do delegalizacji - NA POCZĄTEK ONR

Data: 2016-09-04 10:29:35
Autor: A. Filip
PO wzywa PiS do delegalizacji - NA POCZĄTEK ONR
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/530077,platforma-obywatelska-chce-delegalizacji-onr-wysyla-wniosek-do-ministra-ziobry.html
Platforma Obywatelska chce delegalizacji ONR. Wysyła wniosek do Ziobry
03.09.2016, 19:10
Platforma Obywatelska zapowiada wysłanie wniosku do prokuratora
generalnego i ministra sprawiedliwości, Zbigniewa
Ziobry. Parlamentarzyści PO zwracają się do niego w sprawie
delegalizacji nacjonalistycznego Obozu Narodowo-Radykalnego.
[...]

Kogo zdelegalizować po ONR? ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

PO wzywa PiS do delegalizacji - NA POCZĄTEK ONR