PO z dużą przewagą!

Data: 2013-10-27 23:56:30
Autor: jr
PO z dużą przewagą!
Dzień po warszawskim referendum przewidziałem spadek notowań PiS na rzecz PO. Opierałem się na wyborczej aktywności Jarosława Kaczyńskiego poczas kampanii, która jak zwykle rujnuje notowania jego ugrupowania. Oto najnowsze wyniki TNS dla 'Rzepy':

PO - 42 %
PiS - 32 %
SLD-11 %
Palikot - na progu
Badanie prowadzono w dniach 22-24 października.
http://www.rp.pl/artykul/16,1060176-TNS-Polska-dla-Wiadomosci-- Prowadzi-PO-- -pazdziernik-2013.html

Moje dalsze przewidywania są nastepujace: Kaczuś nieco przycichnie, dzięki czemu PiS zacznie mozolnie odrabiać straty kosztem PO. I tak do następnej kampanii.

Data: 2013-10-28 02:34:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
PO z dużą przewagą!
jr wrote:

Dzień po warszawskim referendum przewidziałem spadek notowań PiS na rzecz
PO. Opierałem się na wyborczej aktywności Jarosława Kaczyńskiego poczas
kampanii, ktĂłra jak zwykle rujnuje notowania jego ugrupowania. Oto
najnowsze wyniki TNS dla 'Rzepy':

PO - 42 %
PiS - 32 %
SLD-11 %
Palikot - na progu
Badanie prowadzono w dniach 22-24 paĹşdziernika.
[...]

kampanii. j

Wszystko jeden chlieff ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-10-28 23:44:56
Autor: jr
PO z dużą przewagą!

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4kev0$v4r$2node1.news.atman.pl...

| Wszystko jeden chlieff ;)

Poproś Idzikowskiego o rozpuszczalnik..

Data: 2013-10-28 09:39:14
Autor: mkarwan
PO z dużą przewagą!

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l4k5ov$mdf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Naucz się czytać ze zrozumieniem.
(...) "Jednak największą grupę stanowią ci, którzy nie planują wziąć udział w wyborach (22 proc.) i ci którzy nie wiedzą, na kogo będą głosować (42 proc.).
TNS Polska odrzucił ich wskazania i wyniki preferencji partyjnych pochodzą tylko od zdecydowanych, czyli nieco ponad 1/3 ankietowanych w badaniu (361 osób z 1000 - red.)."

Czyli tak naprawdę badania przeprowadzono na próbce 361 a 100 osób.
420 osób nie wie na kogo będzie głosować i TNS odrzucił ich preferencje partyjne.
Czy po uwzględnieniu preferencji partyjnych tych 420 wyniki sondażu byłby inne niż tych 361 osób?
Jeśli tak to jakie?
Tego rodzaju "badania" są warte funta kłaków.

Data: 2013-10-29 00:10:30
Autor: jr
PO z dużą przewagą!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l4l7ri$hj2$1usenet.news.interia.pl...

> [...]
| w wyborach (22 proc.) i ci którzy nie wiedzą, na kogo będą głosować (42

A jakie to ma znaczenie? Łudzisz sie Marek, że te 2/3 nagle się 'nawróci' i pójdzie głosować na Kaczusia? Sczególnie po tym, gdy znów go zobaczą w akcji przed  wyborami?
Otóż natura nie lubi próżni i prędzej czy później pojawi sie ktoś trzeci. Jak rozpoznać esbeckiego trojana? Najlepiej po butach PO. Bedzie tak samo nóżkami przebierał, bedzie deklarował przyszły sojusz z Kaczyńskim, żeby mu w końcu sprzedać kosę.
I najgorsze jest to, że Kaczyński to kupi! Tak jak kupił kit od Wałęsy i wielu innych.. Jest próżny i infantylny - nie wygra ze starymi wygami (raz mu sie udało, gdy ludziom chwilowo serca zmiękły po śmierci JPII ).

PO z dużą przewagą!