PO zagraża bezpieczeństwu państwa

Data: 2010-08-13 03:38:05
Autor: Pistacjusz
PO zagraża bezpieczeństwu państwa
Spirala długu nie do spłacenia. Nieustanne prowokacje, sztuczne
awantury i podziały społeczne.
Zażynanie gospodarki. Zmachy na opozycję z udziałem rosyjskich służb
specjalnych. Totalitarne media. Likwidacja armii.
To wszystko wskazujew na celową destabilizację państwa.
Niestety skutek tego może być tylko jeden.

Data: 2010-08-13 12:44:06
Autor: Zahir

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2229b3b-70af-47bf-b9f2-7ac6ff3cbcb5v8g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Jaki? Twó idol, prezes PiS wróci do władzy i uratuje katopisowski naród?

--

Zahir

PO zagraża bezpieczeństwu państwa