PO zlikwiduje urzędy pracy?

Data: 2013-08-03 19:44:35
Autor: jr
PO zlikwiduje urzędy pracy?
Platforma Obywatelska ustami senatora Libickiego zaproponowała likwidację urzędów pracy. I to w Polsce, gdzie jest ponad 2 mln bezrobotnych. Występujemy do premiera Tuska aby wycofał się z tego pomysłu - powiedział Dariusz Joński z SLD.
http://www.tv.rp.pl/artykul/10,1035169-PO-zlikwiduje-urzedy-pracy-.html

Data: 2013-08-03 19:56:31
Autor: LeonKame
PO zlikwiduje urzędy pracy?
W dniu 2013-08-03 19:44, jr pisze:
[...]

I bardzo dobrze urzad pracy jeszcze nikomu pracy nie zlalazl

Data: 2013-08-04 09:13:24
Autor: Mark Woydak
PO zlikwiduje urzędy pracy?
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ktjfjb$di6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tusku ma rację!  UP to przechowalnia pociotków nierobów. Pakowane s± w te pożal się urzędy wielkie pieni±dze na walkę z tzw bezrobociem, a 90% srodków idzie na utrzymanie tego komunistycznego reliktu. Za miliony zł tworzy się jedno stanowisko pracy! Tematem zajmuje się łańcuszek "wolonatriuszy" zarabiaj±cych 2-krotno¶ć ¶redniej krajowej. ¦rodki unijne na ten cel s± "przejadane" przez urzędasów stanowicych klany rodzinne. Co do bezrobotnych, znajomy w Polsce prowadzi warsztat samochodowy, przysłano do niego z UP "bezrobotnego". Ten wyci±gn±ł kwit, by mu podpisać, że nie ma dla niego pracy odpowiedniej do jego podstawowego wykształcenia. Znajomy odmówił i zaproponował mu stanowisko pomocnicze bo okazało się, że kole¶ co¶ tam jednak umie. Na propozycję 2000 zł na rękę kole¶ tylko się u¶miechn±ł i powiedział: "co¶ pan, za te pieni±dze?". Tak oto wygl±da "bezroboicie". Ale jest nadzieja, że po wygranych przez PiS wyborach prezes utworzy 1 200 000 nowych miejsc pracy. Wiekszo¶ć z nich zapewne w Urzędach Pracy. Kolosi trzeba przecież gdzie¶ poupychać by mohli cieszyć się prac± za pieni±dze pracuj±cych na nich zwolenników PO.

MW

Data: 2013-08-04 10:47:52
Autor: LeonKame
PO zlikwiduje urzędy pracy?
Ty jaki komunistyczny relikt ?  W tzw komunie nie bylo zadnych urzedow pracy jak dobrze pamietam.  Juz abstrachujac od tego ze nigdy u nas nie bylo zadnego komunizmu, to co bylo to zwykla chamówa wioskowo kryminalistyczna.

Data: 2013-08-04 13:44:15
Autor: Mark Woydak
PO zlikwiduje urzędy pracy?
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomo¶ci news:ktl4fe$85s$4speranza.aioe.org...
[...]

Ja tam nie wiem podszywaczu. Były chyba Urzędy Zatrudnienia co na jedno wychodzi. Twierdzisz, że w PL nie było żadnego komunizmu. Czy to oznacza, że Bierut, Gomółka, Gierek, Jaruzelski, Kiszczak i to całe towarzystwo z robotniczym rodowodem robiło za ministrantów na do mszy w każd± niedzielę i ¶więta, a lokalni sekretarze PZPR niesili nad klech± namiocik przystrojony kwieciem w każde ¶więto bożego ciała? Zaiste, musisz mieć wioskowe korzenie.

MW

Data: 2013-08-04 15:04:40
Autor: the_foe
PO zlikwiduje urzędy pracy?
W dniu 2013-08-04 13:44, Mark Woydak pisze:
Czy to oznacza, że Bierut, Gomółka, Gierek, Jaruzelski, Kiszczak i to
całe towarzystwo z robotniczym rodowodem robiło za ministrantów na do
mszy w każdą niedzielę i święta, a lokalni sekretarze PZPR niesili nad
klechą namiocik przystrojony kwieciem w każde święto bożego ciała?

http://static.polityka.pl/_resource/res/path/ff/66/ff66c240-c432-4b34-97ee-cda6d50a7103_665x665

http://static.polityka.pl/_resource/res/path/8b/58/8b58675d-57aa-4b12-b8a6-a38b10f73e2d_665x665

"Zaraz po wojnie, kiedy kształt ustroju dopiero się krystalizował, władze miały zgoła inne podejście do kwestii religii. W 1945 r., podczas obchodów pierwszej rocznicy utworzenia PKWN, Bolesław Bierut szedł na czele manifestacji na Krakowskie Przedmieście, gdzie uroczyście odsłonięto figurę Chrystusa z kościoła św. Krzyża, przystrojoną flagą narodową i papieską. Prezydent wraz ze zgromadzonymi odśpiewał „Boże coś Polskę”, a podczas ceremonii poświęcenia statuy skłonił się przed księdzem, dotknął kropidła i uczynił na piersi znak krzyża.

Z kolei podczas uroczystości 1 maja 1945 r. we Wrocławiu władze miasta, członkowie PPR i przedstawiciele wojska uczestniczyli w uroczystym poświęceniu krzyża, połączonym ze śpiewaniem pieśni religijnych. Także w następnych latach politycy komunistyczni zasiadali w pierwszych rzędach podczas nabożeństw inaugurujących obchody państwowe, klękali podczas podniesienia, uczestniczyli też w procesjach Bożego Ciała, krocząc pod baldachimem. W kwietniu 1947 r. całe kierownictwo państwowe wzięło udział w mszy żałobnej za duszę gen. Karola Świerczewskiego (ateisty i pogromcy Kościoła z czasów hiszpańskiej wojny domowej). Członkowie Biura Politycznego PPR szli później w orszaku pogrzebowym prowadzonym przez duchownych archidiecezji warszawskiej.

Lokalne władze traktowały np. rozpoczęcie pierwszomajowego pochodu nabożeństwem jak oczywistość. Sens ideologiczny obchodów dla większości działaczy był co najmniej mglisty; zdecydowanie bliższa była im ludowa tradycja, nakazująca, by każdemu podniosłemu wydarzeniu z życia jednostki lub zbiorowości towarzyszyło nabożeństwo"

--
@foe_pl

Data: 2013-08-04 22:15:38
Autor: jr
PO zlikwiduje urzędy pracy?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ktljhd$cae$1news.dialog.net.pl...

| http://static.polityka.pl/_resource/res/path/ff/66/ff66c240-c432-4b34-97ee-cda6d50a7103_665x665

> [...]

Zaraz po wojnie w Polsce stacjonowała największa podziemna armia Europy. Trzeba było ich powyciągać z tych lasów, odciąć wiejskie zaopatrzenie, zdyskredytować w oczach ludzi, a to najłatwiej było zrobić przy pomocy kleru.

, kiedy kształt ustroju dopiero się krystalizował

Kształt czerwonego gówna nigdzie nie musi się 'krystalizować'. Jest on ściśle określony przez teorię Marksa-Lenina i praktykę Zwiazku Sowieckiego. Istnieje tylko problem fazy przejściowej, w której należy zniszczyć czynny opór i uwiarygodnić się jako legalna władza. Zwiazek Sowiecki przechodził podobną fazę (tyle, że bardziej krwawą).

,
> [...]
| Polskę”, a podczas ceremonii poświęcenia statuy skłonił się przed
| księdzem, dotknął kropidła i uczynił na piersi znak krzyża.

Niezła szopka dla maluczkich...

> [...]
| pogromcy Kościoła z czasów hiszpańskiej wojny domowej). Członkowie Biura
| Politycznego PPR szli później w orszaku pogrzebowym prowadzonym przez

O tym to nie wiedziałem. Masz do tego jakieś linki?

> [...]
| tradycja, nakazująca, by każdemu podniosłemu wydarzeniu z życia
| jednostki lub zbiorowości towarzyszyło nabożeństwo"

W stolicy Tybetu młodego Dalajlamę wpisali nawet do partii komunistycznej (żeby autoryzował ich zbrodnie na prowincjach). Gdy im uciekł do Indii rozpoczęła się masakra Lhassy. U nas po ucieczce Mikołajczyka zaczęły się nocne pacyfikacje przedwojennego PSL-u, Batalionów Chłopskich... A polski kler jak widać im błogosławił. Obraził sie dopiero wtedy, gdy 'cezar usiadł im na ołtarzu' (słynne Non Possumus).

Data: 2013-08-05 10:42:04
Autor: LeonKame
PO zlikwiduje urzędy pracy?
[...]

Nawet jesli byly takowe urzedy to niewiem kto z nich korzystał bo nawet o ich istnieniu nie slyszalem. W PRLu szlo sie po skonczonej edukacji porpostu do lokalnego zakladu pracy zgodnego z wyksztalceniem i dostawalo sie robote. A komunizmu jako takiego nigdy u nas w kraju nie bylo namiastka komunizmu przez chwile byla w szwecji zanim nie zaczeli sprowadzac rozplodowych brudasow.

Data: 2013-08-05 15:19:59
Autor: xantiros
PO zlikwiduje urzędy pracy?
[...]

bardzo dobry pomysł, po co utrzymywać armię urzędasów którzy i tak nic nie robi±, pracy nie znajduj±, ich kursy doszkalajace służ± tylko firmom je organizuj±cym a nie bezrobotnemu.

Ale znaj±c życie, urzędas, urzędasa pracy nie pozbawi -  to tylko kolejny temat na polityczny młyn.

Data: 2013-08-06 02:11:39
Autor: jr
PO zlikwiduje urzędy pracy?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci news:kto8qe$12h$1node2.news.atman.pl...

| bardzo dobry pomysł, po co utrzymywać armię urzędasów którzy i tak nic

Urzedy pracy istniej± w całym cywilizowanym ¶wiecie. My jak zwykle musimy wylewać dziecko z kapiel±.

| nie robi±, pracy nie znajduj±, ich kursy doszkalajace służ± tylko firmom
| je organizuj±cym a nie bezrobotnemu.

Co ma firma z kursu, po którym nikogo nie zatrudni?

Data: 2013-08-06 09:40:25
Autor: LeonKame
PO zlikwiduje urzędy pracy?
W dniu 2013-08-06 02:11, jr pisze:

> [...]

| je organizuj±cym a nie bezrobotnemu.

Co ma firma z kursu, po którym nikogo nie zatrudni?

Tak istnieja tylko jakbys zobaczycl jak one dzialaja w cywilizowanym swiecie zrozumial bys dlaczego 3 miliony wyjechalo w ciagu ostatnich lat z tego kraju.

To co jest w polsce to nic innego jak przechowalnia poldebilnych pierdzistolkow. W Niemczech ichni urzad szuka pracy dla delikwenta i wysyla mu nawet poczta obowiazek stawiennnictwa jesli taka oferte znajdzie u nas nie do pomyslenia.

PO zlikwiduje urzędy pracy?