POCO X3 za 749 z VAT

Data: 2021-01-15 11:20:57
Autor: ToMasz
POCO X3 za 749 z VAT
W dniu 15.01.2021 o 11:07, Eneuel pisze:
Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.
na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu trzymać z daleka. stąd cena

Xiaomi trafia na czarną listę w USA...

i co nas to obchodzi?

ToMasz

Data: 2021-01-15 11:36:26
Autor: Eneuel
POCO X3 za 749 z VAT
ToMasz pisze:

Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.

na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu trzymać z daleka. stąd cena

Co złego w tym telefonie?

Ze swego Redmi Note 9 Pro na razie jestem zadowolony.

Xiaomi trafia na czarną listę w USA...

i co nas to obchodzi?

Nie wiem -- nawet nie znam odcienia tej czerni. ;)

BlackBerry sprzedaje patenty Huaweiowi... Czy ów Huawei nie jest na
najczarniejszej (0,0,0 w RGB) liście USA?...

 https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/blackberry-sprzedaje-90-amerykanskich-patentow-firmie-huawei

--
Ene

Data: 2021-01-15 12:18:13
Autor: Eneuel
POCO X3 za 749 z VAT
ToMasz pisze:

na YT klawiatur

Klawiater?

   https://www.youtube.com/watch?v=EzDLDLxOVM4

Dwakroć mowa o hybrydzie >>SIM or SD<<.
Dla mnie 64GB ,,dysku'' w telefonie to dziś porażka.
Mam 64GB w telefonie i 64GB na karcie (razem ~103GB)
z czego wolnego 2/3 -- dzięki raczej ;) rygorystycznemu
odśmiecaniu a to dopiero początki początków... Chciałbym
korzystać z tego telefonu kilka lat, nie kilka miesięcy...

Poza tą hybrydą nie widzę niczego niepokojącego w tej recenzji...

2Mpiiksele w makro? RN9P ma tutaj chyba ;) 5Mpiikseli.

--
Ene

Data: 2021-01-15 14:56:58
Autor: Eneuel
POCO X3 za 749 z VAT
ToMasz pisze:

na YT klawiatur

Klawiater?

   https://www.youtube.com/watch?v=EzDLDLxOVM4

Jeszcze inaczej:
   Kuba Klawiter

--
Ene

Data: 2021-01-16 10:48:05
Autor: radekp@konto.pl
POCO X3 za 749 z VAT
Fri, 15 Jan 2021 11:20:57 +0100, w <rtrqa9$3l5$2@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.
na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu trzymać z daleka. stąd cena

W jaki sposób klawiatura może robić błędy?

Data: 2021-01-17 13:17:21
Autor: _Master_
POCO X3 za 749 z VAT
W jaki sposób klawiatura może robić błędy?

Prawie oplułem monitor ;-)

Nie jestem jakimś jego wielkim fanem ale oprócz Klawitera i Złomnika nie oglądam nic więcej na jutubie ;-)

Data: 2021-01-18 16:43:05
Autor: Eneuel
POCO X3 za 749 z VAT
_Master_ pisze:

Nie jestem jakimś jego wielkim fanem ale oprócz Klawitera
i Złomnika nie oglądam nic więcej na jutubie ;-)

Co złego w tej recenzji?

--
Ene

Data: 2021-01-18 23:30:53