POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT

Data: 2009-11-14 12:38:21
Autor: cytryna
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
SE 14-15.11.2009 poleca:
Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski (57l) ocenił w radiu Zet, że prezydent Lech kaczyński (60l) jest człowiekiem sympartycznym. Jest miłym człowiekiem
......Prezydent potrafi wzbudzić wrażenia, że się naturalnie zachowuje - mówił marszałek.
Piękny wślizg w odbyt tak "na wszelki wypadek" aby nie wypaść po wyborach z koryta, w którym pan marszałek chrumka już 20 lat. A wieści dla pana marszałka sa raczej czarne, znów tytuł notatki obok: "Lech Kaczyński Goni Tuska" a jak goni to i dogoni, a nawet przegoni - ma chłop wprawę w robieniu z Donia balona.

Data: 2009-11-14 12:51:33
Autor: pluton
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski (57l) ocenił w radiu Zet, że
prezydent
Lech kaczyński (60l) jest człowiekiem sympartycznym. Jest miłym
człowiekiem

Mysle, ze Komorowski po prostu zachowal sie jak czlowiek uprzejmy
i dobrze wychowany.

Prezydent potrafi wzbudzić wrażenia, że się naturalnie zachowuje - mówił
marszałek.

No tu chyba przesadzil z uprzejmoscia. Szambonur i naturalnosc ?

goni to i dogoni

Kiedys biegl do krzeselka, ktore z takim trudem wywalczyl, i ... nie zdazyl.

ma chłop wprawę w robieniu z Donia balona.

??? Jakis przyklad ?

Nullification

Data: 2009-11-14 13:15:25
Autor: cytryna
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
> [...]

Kiedys biegl do krzeselka, ktore z takim trudem wywalczyl, i ... nie zdazyl.

> ma chłop wprawę w robieniu z Donia balona.

-- pozdrawiam
Nullification

P.L.U.T.O.N egzekucyjny za dziką a bezzasadną nienawiść do Głowy Państwa wybranej w demokratycznych wyborach przez Polaków. A pan hrabia, wiadomo,
poczuł sumpatię do człowieka z mokotowskiej willi, widać nie trawi lumpów
z podwórka tylko jako "grzeczny" boi się do tego przyznać. Wie doskonale,
że po 20 latach przetrwaił całkowicie warstewkę styropianu, a kombatanctwo
okazało sie mocno zmurszałe. Co robić? Warto postawić na wślizg, a nuż się
uda dalej kijem gruchy obijać na koszt podatników.

Data: 2009-11-14 13:55:22
Autor: pluton
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT

P.L.U.T.O.N egzekucyjny za dziką a bezzasadną nienawiść do Głowy Państwa
wybranej w demokratycznych wyborach przez Polaków.

Ciebie chyba poje***o od tego robienia laski wszystkim dookola :)
Nienawisc ? Jedyne uczucie jakie mam do tego zalosnego dupka
to wspolczucie. No moze tez lekkie obrzydzenie, jak go widze belkoczacego
w telewizji.
Jak wdepniesz w gowno zrobione np. przez ptaka, to nienawidzisz
tego ptaka ?

A co do demokracji, to powolywanie sie na demokracje przez pisiorkow
to naduzycie.

Nullification

Data: 2009-11-14 14:34:23
Autor: Piotr
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
Dnia Sat, 14 Nov 2009 13:55:22 +0100, pluton napisał(a):

[...]

Aha, i to z współczucia pluto używasz słów "szambonur", "żałosny dupek"...
Tak pluto, widzę, że znasz i rozumiesz siebie. A jak siebie, to i świat
wokół, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-14 15:30:44
Autor: HaMMeR
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ale tylko w polu widzenia..:)))

Data: 2009-11-14 18:57:58
Autor: pluton
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
Aha, i to z współczucia pluto używasz słów "szambonur", "żałosny dupek"...

Szambonurem nazwal go ojciec wyciskacz moheru, wiec uzywam tego okreslenia,
bo jest powszechnie znane, i zeby wszyscy wiedzieli, o kim mowie.

A zalosny dupek ? No jak mam mowic na kogos, kto jest zalosnym dupkiem ?

Nullification

Data: 2009-11-14 23:01:18
Autor: Piotr
POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT
Dnia Sat, 14 Nov 2009 18:57:58 +0100, pluton napisał(a):

A zalosny dupek ? No jak mam mowic na kogos, kto jest zalosnym dupkiem ?

A jak siebie nazywasz w myślach? Nie dziękuj.
Piotr

Data: 2009-11-14 14:22:46
Autor: Hans Kloss
POCZ�TEKW�LIZGU W ODBYT
cytryna napisał(a):

P.L.U.T.O.N egzekucyjny

Bez przesady. Po pierwsze zaprotestuje towarzystwo opieki nad
zwierzętami, nierozumne bydlę nie może przecież ponosić
odpowiedzialności za własne czyny, najwyżej jego właściciel. Po drugie
pluto jest świeżo po traumatycznych przeżyciach związanych  z niedawną
wizytą weterynarza i ma pełne prawo być już do końca swojego psiego
żywota nieco..ehm.. rozchwiany mentalnie i emocjonalnie, tak się
niestety często kończy zbyt późna kastracja . Po trzecie wreszcie- toż
on w ten sposób wydaje świadectwo jedynie  sam o sobie. Bo nie uważasz
chyba że kundel jest w stanie kogoś obrazić obesrawszy go albo
obsikawszy?
J-23

POCZĄTEKWŚLIZGU W ODBYT