PODWYZKA PODATKU VAT...

Data: 2010-07-30 11:23:39
Autor: Panslavista
PODWYZKA PODATKU VAT...

.... nie wiem, czy pamiętacie, ale podwyżki VAT i jego górną granicę Chujnia już dawno ustaliła. Kukły w Polsce fałszując dane wylizuja odbyty instancjom chunijnym, poróbując te podwyżki wprowadzić od dupy strony.

Data: 2010-07-30 07:17:15
Autor: Bruner
PODWYZKA PODATKU VAT...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c529a22$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

... nie wiem, czy pamiętacie, ale podwyżki VAT i jego górną granicę Chujnia już dawno ustaliła. Kukły w Polsce fałszując dane wylizuja odbyty instancjom chunijnym, poróbując te podwyżki wprowadzić od dupy strony.

nie kumam, twierdzisz ze probuja wprowadzic chuja od strony dupy

Data: 2010-07-30 17:58:22
Autor: Jerzy Tabortowski
PODWYZKA PODATKU VAT...
nie kumam, twierdzisz ze probuja wprowadzic chuja od strony dupy

że nie kumasz nie dziwi

Data: 2010-07-30 13:54:19
Autor: precz z PO
PODWYZKA PODATKU VAT...

Warto w tym miejscu przypomnieć, co na temat podatków nakłamał
tzw. premier wybrany przez tzw. młodych wykształconych z dużych
miast.

2007-11-23

Donald Tusk: "Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie w związku z tym stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych. Wszyscy mają prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie, to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na rzecz administracji. Wiem, że jednocześnie musimy zapewnić wzrost płac pracownikom sektora publicznego. (Głos z sali: ) O nikim nie wolno nam zapomnieć ani też, jak to czasem miało miejsce w przeszłości, nikogo nie będziemy faworyzować tylko dlatego, że należy do lepiej niż inne zorganizowanej grupy zawodowej czy lobby. To jest kluczowe przesłanie mojego rządu. Pomoc ze strony państwa mają otrzymywać ci najsłabsi, a nie ci najsilniejsi. Chcemy pomóc, także poprzez wzrost płac, nie tym, którzy najskuteczniej potrafią walczyć o swoje prawa, ale tym, którzy pozbawieni są szansy twardego egzekwowania swoich praw i korzyści. Sprawiedliwe państwo bierze pod opiekę zawsze najsłabszych, nigdy najsilniejszych. I dlatego starannie i stanowczo, szukając sposobów i środków, aby zapewnić wzrost płac najbardziej potrzebującym i tym zależnym od środków publicznych, będziemy się przeciwstawiać tym wszystkim, którzy przyjmą strategię "wyrwać jak najwięcej", wydrzeć ile kto zdoła. Bo każda nieroztropnie wydana złotówka na tych, którzy najgłośniej krzyczą jest równocześnie złotówką zabraną tym, którzy nie mają takiej siły przebicia, ale tej złotówki publicznej potrzebują najbardziej."

Data: 2010-07-30 14:08:48
Autor: precz z PO
PODWYZKA PODATKU VAT...

Dalszy ciąg strategii ekonomicznej tuska-komorowskiego, która
polega na obniżaniu podatków przez ich podwyższanie.

2007-11-23

Donald Tusk: "W polityce gospodarczej stajemy zatem wobec konieczności godzenia celów na krótką metę sprzecznych. Słyszałem od razu reakcje w ławach opozycji, kiedy mówiłem o naszym zamiarze równoczesnego obniżania podatków i danin i wzrostu płac w sektorze publicznym i trzymania tego w ramach, odpowiedzialnych ramach budżetu, czyli szukanie równowagi budżetu. Wydawałoby się, że cele sprzeczne, że niemożliwe. Chciałbym państwa przekonać nie tylko tymi słowami ale także praktyką mojego gabinetu, że to jest możliwe.

Po pierwsze, zgodzicie się państwo ze mną i nie znajdę na tej sali nikogo kto by wstał i powiedział patrząc ludziom w oczy, że chciałby na przykład podwyższyć podatki albo obniżyć zarobki albo mniej wydawać na infrastrukturę. Wszyscy, jak tutaj jesteśmy, kiedy zwracamy się do opinii publicznej, wszyscy bez wyjątku, mówimy o naszej odpowiedzialności za budżet, o tym, że chcemy obniżać podatki, że chcemy wzrostu płac i większych wydatków na infrastrukturę. I chciałbym powiedzieć państwu, że jeśli rozumie się dobrze na czym polegają warunki wzrostu gospodarczego i na czym polega szansa europejska, ci wszyscy także zrozumieją, że te cele są tylko pozornie sprzeczne, bo tylko umysły zanurzone w takiej ponurej socjalistycznej przeszłości rozumują o gospodarce w kategoriach gry o sumie zerowej, że jak stąd się zabierze, to tu przybędzie, a jak tu przybędzie, to tam musi ubyć. Nie bierze się pod uwagę tego, co najpiękniejsze w wolnej gospodarce, co najważniejsze w wolnej gospodarce. Nie bierze się pod uwagę tego, że wolni ludzie, nieskrępowani zbyt wysokim podatkiem, zbyt skomplikowanymi przepisami, że wolni ludzie wytwarzają coraz więcej dóbr. To jest istota demokratycznego kapitalizmu, to jest istota polityki, którą chcemy zaproponować dzisiaj Polakom - liberalnej polityki gospodarczej i solidarnej polityki społecznej. To jest dokładnie taka recepta - wolność gospodarcza, bez której rozwój zamiera i solidarność społeczna, bez której rozwój gospodarczy przestaje służyć ludziom i staje się celem samym w sobie. Do tego mamy tę wielką szansę europejską. To jest dokładnie ten moment historyczny. Ze smutkiem stwierdzam, że przez te dwa lata niedostatecznie wykorzystany, w którym wyzwalając poprzez swobody gospodarcze ograniczanie podatków i przepisów tę wielką energię Polaków, a więc dają szansę wzrostu, równocześnie możemy wykorzystać środki europejskie w taki sposób, aby ta zrównoważona polityka wzrostu płac, obniżania podatków i danin i odpowiedzialności budżetowej, stała się wreszcie faktem. Tak, proszę państwa, tak prowadzona polityka daje nam szanse na zrealizowanie wielkiego snu Polaków o naszym własnym narodowym cudzie gospodarczym. Tylko taka polityka daje te szanse."

Data: 2010-08-01 19:12:28
Autor: PolishAction.org
PODWYZKA PODATKU VAT...

Przyłączcie się do akcji "Stop podwyżce podatku VAT o 1 p.%" (wysyłamy
krótkie oświadczenie na email kancelarii Ministerstwa Finansów RP) -
dajecie też wsparcie informacyjne akcji!

Szczegóły akcji tutaj: http://www.pppi.pl/stop-podwyzce-podatku-vat.html

PODWYZKA PODATKU VAT...