POGOŃCHAMÓW ZA INTELIGENTEM

Data: 2009-03-14 07:07:03
Autor: cytryna
POGOŃCHAMÓW ZA INTELIGENTEM
Wczorajszy wywiad pana red. Piaseckiego z min. Ziobro pokazał wysoką klasę tego ostatniego. Mimo dzikiej nagonki lewusów i zwykłych chamów min. Ziobro wykazał jednoznacznie,że salon może mu naskoczyć na łokieć razem z tą całą machiną "zemsty plitycznej". Dzicz korporacyjna wyje z nienawiści i dyszy żądzą znieszczenia uczciwego człowieka brudnymi metodami kłamstw i pomówień.
Nic z tego moralni kanciarze. Rozliczenie już bliskie!

Data: 2009-03-14 09:54:47
Autor: HaMMeR
cytryna wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Piasecki, to funkcyjna nierogacizna i slusznie osiadl w tym
zlewie medialnym TVN24...
Zwykle bydle.

Data: 2009-03-14 12:03:50
Autor: ColgatesBilly

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:5635.0000003b.49bb4987newsgate.onet.pl...
[...]

"Chamow" i "Zydow"  ?

Kol

Data: 2009-03-14 12:38:59
Autor: cyc

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:5635.0000003b.49bb4987newsgate.onet.pl...
[...]

-- ozna

Czlowieku !!
Mozna rozne opowiadac dyrdymaly , czasem sa one smieszne , czasem tylko wesole lub ot takie sobie ale jesli ktos mowi o "klasie Ziobry " to znaczy , ze najal sie szaleju i nie wie co mowi  !.
To , ze ten typ nie siedzi dotad wkryminale zawdziedcza wylacznie swoistej solidarnosci wszystkich politykow , bowiem swiadomosc , ze kzden z nich moze byc rozliczony za omijanie prawa pozwala im wybaczac nawet politycznym konkurentom !.
Tak wlasnie ma sie sprawa Ziobry , ktry jest zamieszany w smierc Blidy , w wykozystywanie stanowisk w niszczenie mienia panstwowego itp.
Sprobuj znieszczyc powierzony Ci za kilka tysiecy laptop w firmie , w gminie , czy bedac urzednikiem panstwowym !!.
No sproboj i przekonaj sie czy za niego nie zaplacisz i nie odpowiesz za niszczenie cudzego mienia !.
ITd .
Jesli dlA cIEBIE TO KLASA , TO NIE DZIWIE SI , ZE POD RZADAMI pIs0U Polska wygladala tak , jak wyglaqdala !.

cyc

Data: 2009-03-14 13:25:39
Autor: cytryna4
> [...]

ITd .
Jesli dlA cIEBIE TO KLASA , TO NIE DZIWIE SI , ZE POD RZADAMI pIs0U Polska wygladala tak , jak wyglaqdala !.

Zwierzaku,
nie masz co śnić o komunie i licznych przewalaczach z PO, PSL, UB, WSI, SLD -
to se ne wróti. Jeszcze będziesz rozliczony należnie po powrocie PiS do władzy.
Masz to dziku jak w banku!

Data: 2009-03-14 15:13:38
Autor: cyc

Użytkownik <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:5635.0000005d.49bba243newsgate.onet.pl...

> [...]

to se ne wróti. Jeszcze będziesz rozliczony należnie po powrocie PiS do władzy.

Uwazaj bo sam sie strujesz cieknaca z Twojego pyska slina . Jestes jak smok z Komodo , toksyczny , glupi i podporzadkowany wylacznie instynktowi !!.
Ty mnie komuny nie wypominaj , zrob to wobec swoich guru kaczek , obojga imion bo nie kto inny jak wlasnie oni sa dzisiaj jedynymi przedstawicielami bolszewizmu w Polsce a Ty im do tylka wchodzisz , kto zatem jest bolszewikiem - smarkaty ? .Tak to jest , jak gowniarze wdaja sie w polityczne dysksje  i sluchaja nie tych co trzeba . Synku jeszcze pare lat a pewny jestem , przejrzysz na oczy ale uwazaj aby cie wtedy sumienie nie zagryzlo bo glupoty jakie prawisz siegaja szczytow !.

cyc

Data: 2009-03-14 22:58:24
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Mar 2009 15:13:38 +0100, cyc napisał(a):

Synku jeszcze pare lat a pewny jestem , przejrzysz na oczy ale uwazaj aby cie wtedy sumienie nie zagryzlo bo glupoty jakie prawisz siegaja szczytow !.

Przejrzy i co? Poleci w ślinę ze Szmają?
Fuj...!
pz
Piotr

POGOŃCHAMÓW ZA INTELIGENTEM