POGRZEB PERWERSORA...

Data: 2010-02-18 15:45:51
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...
Pochowany został u  Braci Starszych Masonów...

Data: 2010-02-18 14:29:03
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
On 18 Lut, 15:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
Pochowany zosta u  Braci Starszych Mason w...

Bleee :-(((

Antenka

Data: 2010-02-19 00:18:21
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
On 18 Lut, 15:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
Pochowany zosta u Braci Starszych Mason w...

Bleee :-(((

Antenka

Zabrzmialo ambiwalentnie. Mozesz sie dookreslic?

Data: 2010-02-19 00:15:31
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
On 19 Lut, 00:18, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Bleee :-(((

Antenka

Zabrzmialo ambiwalentnie. Mozesz sie dookreslic?

Panie Slavisto, co tutaj się dookreślać wiadomo o kogo chodzi, o tego
masona i geja, który prawo ukończył na UAM w Poznaniu. To skandal!
Pytanie jest następujące: dla kogo się buduje Świątynię Opatrzności
Bożej??? Na chawałę Bożą, czy dla kultu wszystkich "polskich" masonów
spod znaku  oka, kielni i fartuszka?! Dlatego użyłam - bleee.

Antenka

P.s. A księdza Twardowskiego na siłę, wbrew jego woli i wbrew woli
rodziny tam pochowali chyba po to, żeby się uwairygodnić. Bleee

Data: 2010-02-19 09:28:09
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...
> [...]

P.s. A księdza Twardowskiego na siłę, wbrew jego woli i wbrew woli
rodziny tam pochowali chyba po to, żeby się uwairygodnić. Bleee

Liczą na brak tzw. pamięci zbiorowej Polaków.
A kielnia była i to srebrna - dostał ją w prezencie Gląb...

Data: 2010-02-19 09:29:29
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message
> [...]

Liczą na brak tzw. pamięci zbiorowej Polaków.
A kielnia była i to srebrna - dostał ją w prezencie Gląb...

PS. Jestem Panslawistą, a nie Slawistą.

Data: 2010-02-19 00:36:23
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
On 19 Lut, 09:29, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote in message

news:hllimr$se7$1nemesis.news.neostrada.pl...> "Antenka" <sweet.blue_e....@wp.pl> wrote in message

> [...]

> Liczą na brak tzw. pamięci zbiorowej Polaków.
> A kielnia była i to srebrna - dostał ją w prezencie Gląb...

PS. Jestem Panslawistą, a nie Slawistą.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wiem,  ale ja nadaję każdemu swojego nicka, Panie Slavisto :-). Np.
niejaki "cirrus-stev" - to Stefek Burczymucha, albo zamiennie
orangutan hehe :D

Antenka

Data: 2010-02-20 13:31:08
Autor: Kostek Wycirowski
POGRZEB PERWERSORA...

"Antenka" <Wiem,  ale ja nadaję każdemu swojego nicka, Panie Slavisto :-). Np.
niejaki "cirrus-stev" - to Stefek Burczymucha, albo zamiennie
orangutan hehe :D

Antenka

A głupia druciarska kurwa to antenka, vel druciara.

Data: 2010-02-20 09:33:10
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
On 20 Lut, 13:31, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
[...]

No no no...GrześZ. pseudonim Wyciruchalski zameldował się w obronie
orangutana - cirrusa hehe

Antenka

Data: 2010-02-21 11:45:06
Autor: cirrus
POGRZEB PERWERSORA...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5fdedd01-abb6-4555-aa79-443c07bec563z11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Nie potrzeba mi obrony przed niewydarzoną kretynką.

--
stevep

Data: 2010-02-21 12:25:30
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
> [...]
> orangutana - cirrusa hehe
> Antenka

Nie potrzeba mi obrony przed niewydarzoną kretynką.

Przemawia przez ciebie Stefa zazdrość cioty...

Data: 2010-02-21 05:24:56
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
Przemawia przez ciebie Stefan zazdrość cioty...<

Święta prawda, święta prawda :-D

 PanieSlavie! Jakże Pan to pięknie ujął! Te skróty myślowe to
prawdziwe majstersztyki :-)). No ale takie bydło jak Wycieruchalski
czy orangutan - cirrus mają bardzooooooo  dłuuuuugi  przewód
myślowyyyyy hehe :D

Antenka

Data: 2010-02-21 18:53:54
Autor: cirrus
POGRZEB PERWERSORA...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hlr5tf$b1k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kretynizmu jej nie zazdroszczę.

--
stevep

Data: 2010-02-21 11:03:14
Autor: Antenka
POGRZEB PERWERSORA...
Kretynizmu jej nie zazdroszczę.<

Stary kozioł dotknięty matołectwem się stawił.
Matoł - cirrus! Do Pacanowa odmaszerować!

Antenka

Data: 2010-02-21 21:20:00
Autor: Prawusek
POGRZEB PERWERSORA...

Kretynizmu jej nie zazdroszczę.<

Stary kozioł dotknięty matołectwem się stawił.
Matoł - cirrus! Do Pacanowa odmaszerować!

Antenka

Na co komu cap w Pacanowie, żeby capiał (cuchnął)?

POGRZEB PERWERSORA...