POLACY z pierwszej polskiej SOLIDARNOŚCI musieli opuścić POLSKĘ

Data: 2017-09-06 10:57:12
Autor: boukun
POLACY z pierwszej polskiej SOLIDARNOŚCI musieli opuścić POLSKĘ
http://niepoprawni.pl/blog/1485/pejsaci-przy-okraglym-stole

@Chłop ze Wsi
Obrazek użytkownika Mufti Turbanator
Mufti Turbanator - 23 Lipca, 2010 - 23:24

Szanowny Chłopie ze Wsi, trudna jest ta mowa, tego prawie nikt nie zrozumie!
Dwa pytania:
1. Co to znaczy "Żyd", na jakiej zasadzie ktoś nim jest a ktoś inny nie?
2. Na jakiej podstawie ułożono tę powyższą listę "Żydów", czyli stwierdzono, że osoby te spełniają warunki zdefiniowane w punkcie 1.?
Powoli, po kolei.
Pozdrawiam.

Mufti dla mnie
Obrazek użytkownika chlop ze wsi
chlop ze wsi - 23 Lipca, 2010 - 23:36

i dla wielu Polaków to sa żydzi.A jak jest , to własnie zależy od punku widzenia i patrzącego. Sami żydzi maja problem z określeniem żyda.Ja powiem tak; Jak kradnie,to Polak, jak go sądzą, to żyd. A jak żyd to wiadomo,nie winny. Musisz sam sobie "wybrać".Myslę że na ten temat juz napisano tomy książek , a żyd i tak wytłumaczy ci na swoje,zależy od sytuacji.A tą listę ułożono jak najbardziej z samych "polaków" i oczywista "autorytetów" i oczywista "Yntelektóalistów".Bo jak wiesz POLACY z pierwszej polskiej SOLIDARNOŚCI musieli opuścić POLSKĘ.Te na liscie zapewne by powiedzieli ze wyjecchali bo im sie POLSKA nie podobała. Pozdrawiam

Jacek Placek
Obrazek użytkownika chlop ze wsi
chlop ze wsi - 24 Lipca, 2010 - 07:59

Widze że szanowny pan pomieniał sie z ..... na głowy.Czyli nie warto i nie należy wiedzieć nic o ludziach decydujących o naszym życiu.To może i dobra teoria tylko nie w POLSCE i nie umnie.Ja jestem nauczony inaczej.Gość który sie wstydzi własnego nazwiska i własnej rodziny nie powinien pełnić funkcji publicznych.Ja nie piszę tego dla wychodowanych przez nich brojlerów takich jak ty.Tylko do ludzi chcących znać prawdę.A co kto zrobi z tą prawdą to jego sprawa..Zydzi są wszędzie jak piszesz,nie,nie ma u mnie żyda w łóżku ani nie przestawił mi klepek.A co z tego wynika to więcej czytaj , mniej ucz.Ty nawet na brojlera jesteś za cienki bolek- a PO , czerwoni,ludzie postępu i tolerancji to kto jak nie ci sami.Tolerancji to oni chcą dla siebie a nie dla mnie.To jest pusta gadka z tą Liberte,Humanite i ......Ciekawe gdzie wyczytałeś że jestem antysemitą, czy że popieram jakąś partię.Antysemityzm to dla nich reklama finansowa i tak samo pusta nic nie znacząca jak wszystkie reklamy dla ludzi myślących.O Kielcach czy 68 roku to pisz jaśniej o co ci chodzi albo wcale. Bo nie będę ci robił tutaj wykładu,a do tak rzuconych pustych słów nie wiem jak sie odnieść.Jak chcesz byc mądrzejszy w tym temacie to poczytaj chociaż "Umarły cmentarz" Kąkolewskiego.Zapytaj go ile razy był niszczony fizycznie psychicznie i mieszkaniowo za tą książkę.Ja znam ten podpis w przeciwieństwie do ciebie- zawsze sprawcy nieznani.O Ameryce szkoda słów i to nie jest dla mnie przykład.Z ostatnim twoim zdaniem się zgadzam a ty jesteś jednym z takich właśnie wychodowanych brojlerów.Ameryka boi się Izraela,bo ogon macha psem.Następnym razem jak będziesz pisał to zachowuj się,albo wcale nie pisz.Bo ja też mam jakieś nerwy , a nie wypada mi tutaj robić za równego tobie. Ten tekst jest dla tych których interesuje coś więcej niż strach.

Data: 2017-09-06 11:00:17
Autor: boukun
POLACY z pierwszej polskiej SOLIDARNOŚCI musieli opuścić POLSKĘ
SpiritoLiberto witaj
Obrazek użytkownika chlop ze wsi
chlop ze wsi - 24 Lipca, 2010 - 10:02

I tak musiałem trzymac język za zębami,bo nie ładnie jest komuś nieznajomemu przez neta dokopywać.On w zasadzie o to prosił na wstępie z tym łbem.To zapewne jakiś z "naszych".Tu chlapnie zdanie,tam chlapnie inne.W sumie nie wiadomo czego chce.A odnieść sie do wszystkich,to trzeba by książkę napisać. Pewnie o to im chodzi aby tylko namieszać.Te Kielce czy 68r albo nic nie wie albo gra głupa.Specjalne operacje przeprowadzone przez żydów ,dla budowy Izraela.Jakoś Michników,Moreli nikt nie wygonił i się nie bali.itd Pozdrawiam

Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/1485/pejsaci-przy-okraglym-stole

(C): autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.

Data: 2017-09-06 11:02:08
Autor: boukun
POLACY z pierwszej polskiej SOLIDARNOŚCI musieli opuścić POLSKĘ
Paweł witaj
Obrazek użytkownika chlop ze wsi
chlop ze wsi - 24 Lipca, 2010 - 09:49

Zgoda, dlatego napisałem że ludzie zainteresowani powinni wiedzieć, kto nam
buduje ten dobrobyt.I tylko tyle.A kto jakie wyciągnie z tego wnioski to
jego sprawa.Antysemityzm zarzuca tylko ci co nie znają tematu,ani po co to
słowo,wytrych żydzi wymyslili.Sam Żydowski prof. Izrael Szahak pisze że
Izrael to najbardziej rasistowskie państwo.Ja tylko jednostki moge uznać że
ten konkretny człowiek jest Polakiem żydowskiego pochodzenia.Bo on tak
chciał,tak chce,tak wybrał i tak sie zachowuje i działa dla dobra
POLSKI.Większość to celowo ukryci szkodnicy żydowscy ,robiący za polaków ,
przeciw POLSCE i POLAKOM.Długa jest lista działalności antypolskiej Lecha
Kaczyńskiego,nie bedę tutaj wyliczł.Dla przykładu hucpa żydowska w
Jedwabnem.Możesz poczytać o tym rodzie gdzieś z nad morza
Czarnego.Oczywiście oficjalnie pisza że to żydzi.Pomijam już ten fakt. Mnie
wystarczy tylko jak widze osobę,twarz.Oni maja inną budowę.To jednak
pozostawiam dociekliwym.Tak jak ja i Ty piszemy.Poznać ich po owocach.Jakoś
nie słyszę protestów w POLSCE tzw żydow polskich na szkalowanie POLSKI i
POLAKÓW w świecie przez przekaziory żydowskie.Z tych samych powodów nie
oglądam telewizji bo nie widzę tam POLAKÓW.pozdrawiam