POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego

Data: 2010-05-21 01:18:04
Autor: Jarek Andrzejewski
On 21 Maj, 01:04, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego.
Nawet jak się z karty nie korzysta to nie można jej zwrócić, nie można
jej się pozbyć. To jest chyba jakaś paranoja.

Nie wierzę, że nie można wypowiedziec umowy o kartę.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-21 11:58:35
Autor: Animka
POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego

Nie wierzę, że nie można wypowiedziec umowy o kartę.

Nie można. Wczoraj dzwoniłam do Polbanku.

--
animka

Data: 2010-05-21 03:21:18
Autor: Jarek Andrzejewski
On 21 Maj, 11:58, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

> Nie wierzę, że nie można wypowiedziec umowy o kartę.

Nie można. Wczoraj dzwoniłam do Polbanku.

A nie możesz wysłać poleconym wypowiedzenia?
O ile wiem,  to obowiązkowe łączenie usługo jest klauzulą abuzywną.
Bank, owszem, może dać lepsze warunki kredytu dla klientów
korzystających z innych produktów, ale nie ma prawa nakazywać
korzystania z nich.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-21 10:43:11
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 21 May 2010 03:21:18 -0700, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> Nie wierzę, że nie można wypowiedziec umowy o kartę.

Nie można. Wczoraj dzwoniłam do Polbanku.

A nie możesz wysłać poleconym wypowiedzenia? O ile wiem,  to obowiązkowe
łączenie usługo jest klauzulą abuzywną.

Jeśli nie są ze sobą powiązane. Karta do konta czy kredytu może być uznana za powiązaną.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-05-21 18:25:39
Autor: Animka
[...]

Podobno to jest taki kredyt, że karta jest do niego przypisana. Tak mi powiedział pracownik od kredytu bezpiecznego w Polbanku. Do czasu zanim tej karty kiedyś nie aktywowałam (leżała sobie w szufladzie), tak jakby karty nie było - opłaty za kartę nie było.

--
animka

POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego