POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego

Data: 2010-05-21 10:20:12
Autor: MarekZ
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht4ehc$7ev$3@node1.news.atman.pl...
10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego.
Nawet jak się z karty nie korzysta to nie można jej zwrócić, nie można jej się pozbyć. To jest chyba jakaś paranoja.

A zastrzeżenie i nie zamówienie nowej co powoduje?

Data: 2010-05-21 12:00:51
Autor: Animka
W dniu 2010-05-21 10:20, MarekZ pisze:
[...]

Właśnie mi przysłali nową. Napisali, że przysyłają nową, ponieważ okres ważności tej, którą miałam do tej pory-kończy się. Przesyłkę podpisałam na poczcie. Niestety.

--
animka

Data: 2010-05-21 12:35:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht5l0s$d0o$1@node1.news.atman.pl...

A zastrzeżenie i nie zamówienie nowej co powoduje?

Właśnie mi przysłali nową. Napisali, że przysyłają nową, ponieważ okres ważności tej, którą miałam do tej pory-kończy się. Przesyłkę podpisałam na poczcie. Niestety.

Więc zastrzeż tę nową po aktywacji, nie musisz w Polbanku, możesz w Polcardzie bezpośrednio. Albo spróbuj nie aktywować, choć to zapewne niczego nie zmieni w Polbanku.

Data: 2010-05-21 18:28:42
Autor: Animka
W dniu 2010-05-21 12:35, MarekZ pisze:
[...]

Jak to zrobić ?, bo nie wiem. Zastrzec jako zaginioną? Gdzie zadzwonić czy pójść?

Albo spróbuj nie aktywować, choć to zapewne niczego
nie zmieni w Polbanku.

Pewnie nic to nie zmieni, bo ta karta jest kontynuacją poprzedniego plastiku.

--
animka

Data: 2010-05-21 20:28:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht6cus$hme$2@node1.news.atman.pl...

Więc zastrzeż tę nową po aktywacji, nie musisz w Polbanku, możesz w
Polcardzie bezpośrednio.

Jak to zrobić ?, bo nie wiem. Zastrzec jako zaginioną? Gdzie zadzwonić czy pójść?

Tak, jako zagubioną.

Numer do zastrzeżeń w Polcardzie to chyba +48 (22) 515 31 50. Po pewnym czasie Polbank "dowie się" o fakcie zastrzeżenia tej karty no i nie wiem czy to coś spowoduje, ale może na skutek tego przestanie się naliczać jedna albo obie opłaty.

Wcześniej upewnij się czy nie ma jakichś dziwnych zapisów w TOiP dotyczących wydania nowej karty w miejsce zagubionej bez potrzeby jej zamawiania.

Data: 2010-05-21 22:45:08
Autor: Animka
W dniu 2010-05-21 20:28, MarekZ pisze:

[...]

Dzięki.

Wcześniej upewnij się czy nie ma jakichś dziwnych zapisów w TOiP dotyczących
wydania nowej karty w miejsce zagubionej bez potrzeby jej zamawiania.

Pewnie wtrynią mi następną - nowiutką.

--
animka

POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego