POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego

Data: 2010-05-22 10:51:26
Autor: Radoslaw Wroclawski
Animka pisze:
10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego.
Nawet jak się z karty nie korzysta to nie można jej zwrócić, nie można jej się pozbyć. To jest chyba jakaś paranoja.
Jakiś czas temu pobierali co miesiąc 5 zł, potem podwyższyli opłatę o drugie tyle.
Czy to nie jest ździerstwo?
Moim zdaniem nie, płacisz tylko jeśli korzystasz z kredytu, nie ma żadnej opłaty za odnowienie kredytu jak to jest w innych bankach...

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-05-22 14:30:49
Autor: Animka
W dniu 2010-05-22 10:51, Radoslaw Wroclawski pisze:

Czy to nie jest ździerstwo?
Moim zdaniem nie, płacisz tylko jeśli korzystasz z kredytu, nie ma
żadnej opłaty za odnowienie kredytu jak to jest w innych bankach...

Jeśli z karty nie korzystam to też placę po 10 zł. m-cznie. Kredyt mam nie spłacony w całości, więc kredyt mam, ale kartą nie pobieram pieniędzy ani nią zakupów nie opłacam.

--
animka

Data: 2010-05-22 06:55:40
Autor: Krzysiek
On 22 Maj, 14:30, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

Jeśli z karty nie korzystam to też placę po 10 zł. m-cznie. Kredyt mam
nie spłacony w całości, więc kredyt mam, ale kartą nie pobieram
pieniędzy ani nią zakupów nie opłacam.

Bo to jest opłata za kredyt tylko nazywają ją inaczej...

POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego