POLBANK - Powiadomienia

Data: 2010-02-25 14:52:46
Autor: Animka
POLBANK - Powiadomienia

Przelałam ratę na konto Polbanku przedwczoraj, a dzisiaj telefon z Polbanku o przypomnieniu  zbliżającego się terminu zapłaty. Powiedziałam tej pani, że to jest denerwujące, bo myślałam, że coś się stało, ale podziękowałam. Za godzinę otrzymałam znowu ponaglenie, ale już w postaci sms-a.  Jak mnie to denerwuje!

Data: 2010-02-25 06:32:06
Autor: Jarek Andrzejewski
POLBANK - Powiadomienia
On 25 Lut, 14:52, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
Przelałam ratę na konto Polbanku przedwczoraj, a dzisiaj telefon z
Polbanku o przypomnieniu  zbliżającego się terminu zapłaty. Powiedziałam

a doszło?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-25 15:51:57
Autor: Animka
POLBANK - Powiadomienia
[...]

Czy doszło czy nie doszło oni i tak dzwonią od niedawna (i sms-ują). Termin mam na koniec miesiąca. Polbank ma chyba za dużo pieniedzy, to musi na telefony i sms-y wydawać.

--
animka

Data: 2010-02-25 16:30:49
Autor: Budzik
POLBANK - Powiadomienia
Użytkownik Animka animka@to.nieja.wp.pl ...

[...]

nie mozna zrezygnowac z tej usługi? Alb skonfigurowac, zeby dzwonili ostatniego dnia?

Data: 2010-02-26 03:17:16
Autor: Animka
POLBANK - Powiadomienia
W dniu 2010-02-25 17:30, Budzik pisze:
[...]

Podobno nie można. Poprzyjmowali nowych pracownikow do tej akcji.

--
animka

POLBANK - Powiadomienia