POLBANK - czy reklamowac?

Data: 2009-11-15 20:26:30
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - czy reklamowac?
Witam,
Pisalem o swojej przygodzie z Polbankiem. Dwa dni zakladalem rachunek.
Po czym dopiero na samym koncu, w momencie wydawania karty dowiedzialem sie ze oni nie oferuja MC do wyplat, tylko KK.
Oczywiscie - podziekowalem.
A konsultant od poczatku wiedzial ze decyduje sie na to konto u nich, bo potrzebuje MC _do wyplaty z bankomatow_ za granica sumy ok. 2000-3000zl.
TA

Data: 2009-11-15 21:22:45
Autor: Adam Sito
POLBANK - czy reklamowac?
Po czym dopiero na samym koncu, w momencie wydawania karty dowiedzialem
sie ze oni nie oferuja MC do wyplat, tylko KK.

Ja w momencie wydawania karty dowiedziałem się że w oddziale nie ma żadnych kart ani jakichkolwiek kopert do bankowości internetowej. I nie wiadomo kiedy będą, ale na pewno nie w tym miesiącu...
This is PolBank, się znaczy Eurobank Ergasias/oddział Słupsk ... ;-))
--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4610 (20091115) __________

Data: 2009-11-15 21:41:01
Autor: MattS
POLBANK - czy reklamowac?
[...]

Tak z ciekawości zapytam. W przypadku wypłacania gotówki z bankomatu, czy robi jakąś różnicę czy to jest Visa czy MC? W takich Niemczech, gdzie sklepy w większości nie akceptują Visy, nie ma problemu z wypłatą gotówki w bankomacie przy użyciu tej karty. Czyżby był jakiś kraj jeszcze bardziej nieprzychylny Visie, tak że nawet bankomaty obsługują tylko MC?

Matt

Data: 2009-11-16 00:07:41
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - czy reklamowac?
In article <4b006760$1@news.home.net.pl>, MattS <MattS@ms.ms> wrote:

> [...]

Tak z ciekawości zapytam. W przypadku wypłacania gotówki z bankomatu, czy robi jakąś różnicę czy to jest Visa czy MC? W takich Niemczech, gdzie sklepy w większości nie akceptują Visy, nie ma problemu z wypłatą gotówki w bankomacie przy użyciu tej karty. Czyżby był jakiś kraj jeszcze bardziej nieprzychylny Visie, tak że nawet bankomaty obsługują tylko MC?

1. kart VISA i VE juz troche mam.
2. Sudan, na przyklad. :-) Wprawdzie, jak ustalilem, tamtejsze bankomaty nie obsluguje nawet MC, ale przynajmniej Sudan jest na stronie MC. Na stronach VISA nie ma nawet takiego kraju jak Sudan.

TA

Data: 2009-11-15 22:18:33
Autor: Sinus
POLBANK - czy reklamowac?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Po czym dopiero na samym koncu, w momencie wydawania karty dowiedzialem sie ze oni nie oferuja MC do wyplat, tylko KK.

Nie sprawdziłeś wcześniej oferty na www?

-
Sinus

Data: 2009-11-16 00:05:11
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - czy reklamowac?
In article <hdpuno$2s9$1@inews.gazeta.pl>,
 "Sinus" <sinus1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Po czym dopiero na samym koncu, w momencie wydawania karty dowiedzialem > sie ze oni nie oferuja MC do wyplat, tylko KK.

Nie sprawdziłeś wcześniej oferty na www?

Dla mnie strona jest nieczytelna. No i czy jest obowiazek korzystania z internetu?
Polbank mam niedaleko. Myslalem ze wszytskiego dowiem sie od kompetentnego pracownka banku.
Od razu na wstepie powiedzialem ze potrzebuje rachunku do wyplacania za granica gotowki, przypuszczalnie MC.
Powtarzalem to kilka razy.
O tym ze nie ma MC dowiedzialem sie przy wydawaniu karty.

TA

Data: 2009-11-16 14:30:46
Autor: Damian Niusy
POLBANK - czy reklamowac?

Polbank mam niedaleko. Myslalem ze wszytskiego dowiem sie od
kompetentnego pracownka banku.

Tutaj to mnie rozbawileś, bo moich przygodach z tym bankiem wiem że trawić tam na kompetentnego pracownika graniczy z cudem :)

Od razu na wstepie powiedzialem ze potrzebuje rachunku do wyplacania za
granica gotowki, przypuszczalnie MC.
Powtarzalem to kilka razy.
O tym ze nie ma MC dowiedzialem sie przy wydawaniu karty.

Oni pewnie mają płacone za nowego klienta  (oddział franczyzowy ?) więc się nie dziw że założyli Ci konto a co będzie dalej to już ich nie interesuje. Chcą ponoć zdobyć dużą część rynku to muszą te konta zakładać na potęgę komu tylko się da :)

A co chcesz reklamować samo konto że Ci założyli ?

Data: 2009-11-16 21:28:53
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - czy reklamowac?
In article <hdrkas$p3q$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> wrote:

A co chcesz reklamować samo konto że Ci założyli ?

Ze zostalem wprowadzony w blad.

TA

Data: 2009-11-16 21:39:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
POLBANK - czy reklamowac?
> A co chcesz reklamować samo konto że Ci założyli ?

Ze zostalem wprowadzony w blad.

a jaką korzyść uzyskasz po ew. pozytywnym rozpatrzeniu
reklamacji? Bo trudno chyba nazwać korzyścią ewentualny
przeprosinowy bełkot zawarty w liście poleconym z polbanku

Data: 2009-11-16 22:16:51
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - czy reklamowac?
In article <395f.00000132.4b01b89d@newsgate.onet.pl>,
 zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl wrote:

> [...]
Co wiecej - pracownik byl 'zdaje sie nowy', ale nie zmienia to faktu, ze albo swiadomie wprowadzal mnie w w blad, albo nie znal oferty banku w stopniu podstawowym.

a jaką korzyść uzyskasz po ew. pozytywnym rozpatrzeniu
reklamacji? Bo trudno chyba nazwać korzyścią ewentualny
przeprosinowy bełkot zawarty w liście poleconym z polbanku

Moze jakies wnioski wyciagna na przyszlosc?

TA

Data: 2009-11-17 11:26:29
Autor: witrak()
POLBANK - czy reklamowac?
On 2009-11-16 22:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Często nie podzielam opinii T.A.
Ale zdecydowanie popieram jego zamiar oddziaływania wychowawczego na bank. Gdyby ludzie częściej wykładali swoje pretensje choćby nawet tylko na infoliniach (choć reklamacje są lepsze), to coś by jednak z tego docierało do szczebla zarządzającego...

witrak()

Data: 2009-11-17 14:08:54
Autor: Damian Niusy
POLBANK - czy reklamowac?

[...]

W sumie to ja lubię się wyżalić na ichniej poczcie wewnętrznej i z
tego co pamiętam do nawet odpowiadają, a nawet dzwonią w sprawie
reklamacji.

Ale czy to jakoś wpływa na jakoś obsługi to inna sprawa.

Myślę jednak że jakoś to biorą sobie do serca bo jak złożyłem
reklamacje na wprowadzenie mnie w błąd przy zwiększaniu limitów przez
obsługująca mnie "doradcę klienta" to potem przez 3 dni za mną
dzwonili z oddziału abym do nich przyszedł i zwiększył sobie limit
jeszcze raz :)

Damian

POLBANK - czy reklamowac?