POLBANK - czy reklamowac?

Data: 2009-11-15 21:22:45
Autor: Adam Sito
POLBANK - czy reklamowac?
Po czym dopiero na samym koncu, w momencie wydawania karty dowiedzialem
sie ze oni nie oferuja MC do wyplat, tylko KK.

Ja w momencie wydawania karty dowiedziałem się że w oddziale nie ma żadnych kart ani jakichkolwiek kopert do bankowości internetowej. I nie wiadomo kiedy będą, ale na pewno nie w tym miesiącu...
This is PolBank, się znaczy Eurobank Ergasias/oddział Słupsk ... ;-))
--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4610 (20091115) __________

POLBANK - czy reklamowac?