POLBANK i greckie klopoty

Data: 2011-06-23 15:32:59
Autor: Titus Atomicus
POLBANK i greckie klopoty
Witam,
Czy w obecnej sytuacji bezpiecznie jest lokowac srodki w Polbanku?
Na ile warte sa te greckie gwarancje, jesli rzeczywiscie Grecja oglosi niewyplacalnosc/bankructwo?
TA

Data: 2011-06-24 12:36:42
Autor: JanKo
POLBANK i greckie klopoty
Czy w obecnej sytuacji bezpiecznie jest lokowac srodki w Polbanku?
Na ile warte sa te greckie gwarancje, jesli rzeczywiscie Grecja oglosi
niewyplacalnosc/bankructwo?

Wiecej warte niż polskie gwarancje. Grecję wspiera Unia a BFG nie wspiera nikt. ;-)

Data: 2011-06-27 17:38:05
Autor: Titus Atomicus
POLBANK i greckie klopoty
In article <iu1pbe$dim$1@inews.gazeta.pl>, "JanKo" <bez@maila.tu> wrote:

> [...]
> niewyplacalnosc/bankructwo?

Wiecej warte niż polskie gwarancje. Grecję wspiera Unia a BFG nie wspiera nikt. ;-)

A co maja gwarancje unijne do lokat drobnych ciulaczy?
I nie wiem kto wspiera BFG, ale na razie to nie BFG jest zagrozony...

TA

Data: 2011-06-27 18:11:32
Autor: Robert Kois
POLBANK i greckie klopoty
Dnia Mon, 27 Jun 2011 17:38:05 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

A skończyli już spłacać Staropolski?

--
Kojer

Data: 2011-06-30 15:08:32
Autor: Titus Atomicus
POLBANK i greckie klopoty

napisał(a):

> A co maja gwarancje unijne do lokat drobnych ciulaczy?
> I nie wiem kto wspiera BFG, ale na razie to nie BFG jest zagrozony...

A skończyli już spłacać Staropolski?

OK, jak ktos ma pecha...

TA

POLBANK i greckie klopoty