POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Data: 2009-10-13 00:21:39
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania
Witam,
Ze wzgledu na to ze tak zachwalacie Polbankowe przeliczniki przy tansakcjach i wyplatach za granica zastanawiam sie nad zalozeniem konta w tym banku i jakas karta debetowa.
Poniewaz jednak ten bank zbiera sporo ocen negatywnych zapytuje czy sa jakies problemy z pozniejszym wypisaniem sie z tego banku?
I jeszcze jedno - posty nt dobrych przelicznikow dotycza tylko polbankowej VISY. Czy podobnie jest przy MasterCardzie?

TA

Data: 2009-10-13 07:42:03
Autor: RobertS
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Data: 2009-10-13 00:32:53
Autor: Krzysiek
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Data: 2009-10-13 07:51:53
Autor: Mariusz
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Data: 2009-10-13 13:54:46
Autor: Sebastian
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Data: 2009-10-13 07:08:00
Autor: mucher
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania
On Oct 13, 7:54 pm, Sebastian <nos...@nospam.com> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze:

Dla posiadacza konta największa wada to słaby, bardzo często nie
działający dostęp przez internet. Reszta narzekań to głównie kredyciarze.

No i warto przed wyjazdem przetestować bankomaty - ja woziłem się dwa
dni z nimi, nie mogąc podjąć pieniędzy. Po paru interwencjach się
udało - jak rozliczy transakcję, dam znać jak wyglądają przeliczniki
dla bardziej egzotycznych walut.

Dostęp netowy to faktycznie egzotyka - zwłaszcza potwierdzanie
warunków korzystania przy każdym logowaniu.

mucher

Data: 2009-10-14 04:08:15
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania
In article <1f03417f-4c63-49a1-9f76-2c1b07d3e33f@t11g2000prh.googlegroups.com>,
 mucher <mucher@gmail.com> wrote:

> [...]

No i warto przed wyjazdem przetestować bankomaty - ja woziłem się dwa
dni z nimi, nie mogąc podjąć pieniędzy. Po paru interwencjach się

A co z nimi bylo nie tak?

Dostęp netowy to faktycznie egzotyka - zwłaszcza potwierdzanie
warunków korzystania przy każdym logowaniu.

A to wiem. Zreszta - ja makow uzywam - podobno pod makiem w ogole to nie dziala.

TA

Data: 2009-10-13 19:17:10
Autor: mucher
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania
On Oct 14, 10:08 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<1f03417f-4c63-49a1-9f76-2c1b07d3e...@t11g2000prh.googlegroups.com>,

 mucher <muc...@gmail.com> wrote:

> No i warto przed wyjazdem przetestować bankomaty - ja woziłem się dwa
> dni z nimi, nie mogąc podjąć pieniędzy. Po paru interwencjach się
> udało

A co z nimi bylo nie tak?

Pisałem parę dni temu - bankomat rzucał mi "DO NOT HONOR", mimo że w
Polbanku widzieli jakieś próby autoryzacji. Po paru telefonach zaczęło
hulać, ale pewnie warto mieć awaryjny zapas kart.

Za to kursy całkiem niezłe - ostatnie transakcje rozliczyły mi PHP po
0.06145 (średni kurs NBP to 0.0615). Dla porównania w BRE skasowało
coś ok. 0.065.

mucher

Data: 2009-10-13 19:23:40
Autor: Bogdan B.
POLBANK - jak sie wypisac inne pytania

Poniewaz jednak ten bank zbiera sporo ocen negatywnych zapytuje czy sa jakies problemy z pozniejszym wypisaniem sie z tego banku?

To jedno działało tam sprawnie, o niebo lepiej niż np. serwis transakcyjny.

POLBANK - jak sie wypisac inne pytania