POLBANK-jakieś problemy?

Data: 2010-06-20 11:48:27
Autor: egon
POLBANK-jakieś problemy?
Macie może jakieś problemy ostatnio z Polbankiem? Robię przelew wewnętrzny, widać zmianę salda, nie widać transakcji w liście transakcji. Wszystko zmienia się jedynie w stawce salda. O co chodzi?

Data: 2010-06-20 11:18:51
Autor: Sinus
POLBANK-jakieś problemy?
egon <xxx@onet.pl> napisał(a):
Macie może jakieś problemy ostatnio z Polbankiem? Robię przelew wewnętrzny, widać zmianę salda, nie widać transakcji w liście transakcji. Wszystko zmienia się jedynie w stawce salda. O co chodzi?

Następnego dnia operacja powinna już być w historii. Tak się dzieje w weekend.

--
Sinus

Data: 2010-06-20 21:12:16
Autor: egon
POLBANK-jakieś problemy?
Zawsze była od razu  operacja widoczna, jeśli przelewy były robione w obrębie Polbanku, bez względu na to czy weekend był, czy nie.

Data: 2010-06-21 07:15:16
Autor: jureq
POLBANK-jakieś problemy?
Dnia Sun, 20 Jun 2010 21:12:16 +0200, egon napisał(a):

Zawsze byÂła od razu  operacja widoczna, jeÂśli przelewy byÂły robione w
obrĂŞbie Polbanku, bez wzglĂŞdu na to czy weekend byÂł, czy nie.

Owszem. Była od razu widoczna, ale jako wykonana z datą poniedziałkową. Czy jesteś pewien, że tym razem ustawiłeś właściwy zakres wyświetlanych dat.

Data: 2010-06-21 16:09:43
Autor: egon
POLBANK-jakie? problemy?
Tak, jestem pewien. Dopiero dzisiaj są widoczne operacje.

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:hvn3i4$phm$1news.onet.pl...
Dnia Sun, 20 Jun 2010 21:12:16 +0200, egon napisał(a):

Zawsze by3a od razu  operacja widoczna, je?li przelewy by3y robione w
obrebie Polbanku, bez wzgledu na to czy weekend by3, czy nie.

Data: 2010-06-21 16:25:01
Autor: Damian Niusy
POLBANK-jakieś problemy?
Witam,

Użytkownik "egon" <xxx@onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tak to niestety działa w weekendy.

Np. jak wyślesz przelew zewnętrzny w niedzielę to system kasę z
konta ściąga od razu ale z datą poniedziałkową i dopiero w historii pojawia się w
poniedziałek więc w niedzielę jak jakby kasa znika na jeden dzień :)

W przelewach wewnętrznych między własnymi rachunkami jest trochę
lepiej bo widać zmienione salda wszystkich kont już w niedzielę
chociaż według historii powinny się zmienić w poniedziałek.

Na szczęście kasę z kont mocno oszczędzających można już przelać w
sobotę lub niedzielę a one nadal procentują.

Nie wiem tylko czy jak mając w sobotę na gotówkowym 0 zł i przeleje
tam z mocnego to będzie można tą kasę od razu wypłacić kartą z
bankomatu czy dopiero w poniedziałek. Może ktoś to testował.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-07-04 10:44:52
Autor: Radoslaw Wroclawski
POLBANK-jakieś problemy?
Damian Niusy pisze:
Nie wiem tylko czy jak mając w sobotę na gotówkowym 0 zł i przeleje
tam z mocnego to będzie można tą kasę od razu wypłacić kartą z
bankomatu czy dopiero w poniedziałek. Może ktoś to testował.
można wypłacić od razu

--
Pozdrawiam,

Radosław Wrocławski
http://www.kredytydlafirm.biz/

Data: 2010-06-21 17:47:55
Autor: Sinus
POLBANK-jakieś problemy?
A u mnie taka akcja:
- zleciłem przelew z Polbanku do ING w niedzielę, od razu saldo się
zmniejszyło, w historii tansakcja pokazała się w poniedziałek
- zleciłem kolejny przelew na to samo konto do ING w poniedziałek ok. 8:15

Drugi przelew dotarł (a zlecony dzień później), pierwszy jeszcze nie. W
historii są obydwa z datą dzisiejszą.

--
Sinus

Data: 2010-06-23 23:35:50
Autor: Piotr Gralak
POLBANK-jakieś problemy?
Sinus napisał(a):
[...]

mi ktoś kiedyś poradził, aby z polbanku wysyłać przelewy tylko w dni robocze od rana do cut off time :P
trzymam się tej zasady i wszystko dochodzi na czas.
ani myślę eksperymentować z tym bankowym cudakiem :)

PG

POLBANK-jakieś problemy?