POLBANK-pomocy

Data: 2009-03-01 21:17:08
Autor: Anna R.
POLBANK-pomocy
witam

miałam wydany certyfikat do polbank24 na moim komputerze stacjonarnym w domu

niestety poniewaz zuzył sie moralnie po prostu dałam go dziecku a sobie kupiłam laptopa

co teraz trzeba zrobic żebym mogła korzystać z polbank24 na nowym komputerku

jakie hasła będą potrzebne mam wszystko: hasło 1 hasło 2

czy załatwię to dzwoniąc na infolinię czy musze zrobic to sama

jaka jest procedura

POZDRAWIAM

Data: 2009-03-01 15:12:15
Autor: kl1
POLBANK-pomocy
On 1 Mar, 21:17, "Anna R." <anro...@o2.pl> wrote:

co teraz trzeba zrobic żebym mogła korzystać z polbank24 na nowym komputerku
jakie hasła będą potrzebne mam wszystko: hasło 1 hasło 2

Możesz odwołac certyfikat, ale jeśli zakładałaś tylko jeden to nie
musisz.
Po prostu korzystając z hasła nr. 2 pobierasz nowy certyfikat, tak
samo jak za pierwszym razem.

Jeśli zakładałaś już dwa certyfikaty musisz jeden odwołać. (magiczne
hasło do wyszukiwarki certyfikatów:
pięć spacji między imieniem i nazwiskiem - albo nazwiskiem i imieniem
nie pamiętam, będzie też potrzebne hasło do odwołania certyfikatu
które podałaś przy jego zakładaniu)

Trudniej jeśli hasło nr.2 straciło ważność (nie wiem czy tak się może
stać) wtedy musisz wziąć z banku nową kopertę.

Data: 2009-03-02 04:14:48
Autor: animka
POLBANK-pomocy
kl1@o2.pl pisze:
[...]

Jeśli IP to samo to chyba nie trzeba od nowa?

--
animka

Data: 2009-03-01 22:30:48
Autor: BK
POLBANK-pomocy
On 2 Mar, 04:14, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
k...@o2.pl pisze:

> [...]

> stać) wtedy musisz wziąć z banku nową kopertę.

Jeśli IP to samo to chyba nie trzeba od nowa?

A co ma do tego IP? ;)

Certyfikat jest instalowany na komputerze, nie podpinany pod konkretne
IP na jakims serwerze.

Data: 2009-03-03 22:06:41
Autor: animka
POLBANK-pomocy
BK pisze:

Certyfikat jest instalowany na komputerze, nie podpinany pod konkretne
IP na jakims serwerze.

Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.

--
animka

Data: 2009-03-04 11:15:23
Autor: BK
POLBANK-pomocy
On 3 Mar, 22:06, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]

Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie
musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.

A swistak siedzi i zawija. O ile mozna certyfikat mozna faktycznie
skopiowac na inny nosnik niz hdd kompa [cd/pendrive] to ip nie ma tu
nic do rzeczy.

Data: 2009-03-04 21:49:12
Autor: kashmiri
POLBANK-pomocy

"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:gok8l5$i1r$1node2.news.atman.pl...
BK pisze:

[...]

IP nie ma nic do rzeczy. Po to jest certyfikat, że system banku identyfikuje dany komputer po certyfikacie, a nie po IP. Musiałaś zainstalować certyfikat wcześniej.

(Zresztą identyfikacja po IP to byłby absurd, zwłaszcza w przypadku dużych sieci osiedlowych, gdzie wszyscy użytkownicy mają ten sam zewnętrzny IP).

k.

Data: 2009-03-04 23:27:39
Autor: animka
POLBANK-pomocy
BK pisze:

[...]

Widocznie jest do rzeczy bo na nowym komputerze instalowałam wszystko od nowa!

(Zresztą identyfikacja po IP to byłby absurd, zwłaszcza w przypadku dużych sieci osiedlowych, gdzie wszyscy użytkownicy mają ten sam zewnętrzny IP).

Tego już nie wiem. Zapytaj w banku o konkrety i nie gdybaj.

--
animka

Data: 2009-03-04 22:25:14
Autor: BK
POLBANK-pomocy
On 4 Mar, 23:27, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
kashmiri pisze:

> [...]

> wcześniej.

Widocznie jest do rzeczy bo na nowym komputerze instalowałam wszystko od nowa!

Co instalowalas od nowa? Certyfikat? No to chyba logiczne - mozna miec
dwa.

Ale co to ma wspolnego z IP?

Sorry jakbys miala blade pojecie o technicznej stronie IP i logowania
do banku wiedzialabys, ze nie ma ono zadnego znaczenia w wypadku
Polbanku.

Data: 2009-03-02 17:03:42
Autor: Sławomir Mateuszczyk
POLBANK-pomocy
i na koniec nie zapomnij usunąć certyfikat z komputera dziecka :)

Data: 2009-03-03 00:28:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
POLBANK-pomocy

"Sławomir Mateuszczyk" goh015$k5m$1@inews.gazeta.pl

i na koniec nie zapomnij usunąć certyfikat z komputera dziecka :)

Dzieci są zdolniejsze i bardziej wytrwałe od dorosłych, ale nie
należy wyolbrzymiać problemu -- szansa na przelanie poprzez net
z Polbanku jest znikomo mała. :)

POLBANK-pomocy