POLBANK - stary layout i działa :)

Data: 2009-03-18 07:27:08
Autor: ===Tomy===
POLBANK - stary layout i działa :)
Witajcie.

Na czas rewolucyjnych zmian jakie miały zaj¶ć na przełomie ostatniego
tygodnia aby nie popadać w nerwow± depresję odpu¶ciłem sobie wszelkie
transakcje przez internet w POLBANKU. W potrzebie korzystałem z tele PINu
(szybko, sprawnie i o dziwo miła obługa, wręcz szokuj±ce podejmowanie
poł±czenia telefonicznego). Dzisiaj znudzony już klepaniem jedynek i zer na
klawiaturze telefonu wszedłem na stronę. Widzę, że ich testowy system z
nowym layoutem nie wypalił. IMHO nie pasował mi ten żółtawy odcien ramek,
wszystko takie jakie¶ nazbyt kolorowe i ramkowate (i ten porażaj±cy baner z
helpcenter..masakra). No, ale o gustach się nie dyskutuje. Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami i o dziwo działa
niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
roku nigdy nie było tak ekspresowego działania. Nie wiem czy to aby nie
jaki¶ fake serwer więc zachowaczo poczekam na odpowiedniejsz± porę i
sprawdzę informacje telefonicznie w mojej placówce. Ha, nawet ta cholerna weryfikacja w Javie idzie błyskawicznie.

Może moja rado¶ć jest przedwczesna i w Grecji serwery nie s± jeszcze w
pełni oblegane? Czy inni użytkownicy maj± podobne odczucia? Czym
spowodowane s± te ich probelmy, że raz działa a raz nie?

Swoj± drog±: wszyscy klniemy na ich sprtański system obsługi strony,
żadnych bajerów i udziwnień...dosłownie era lat 90-tych. Jednak miło
popatrzeć jak co¶ co jest proste ... nagle zaczęło działać :)

Obym nie przechwalił. Niech tylko zrobi± lepsz± historię KK i będzie blisko
ideału.

PS. W tym euforycznym stanie przez przypadek wysłałem na grupę
prawnicz±..mam nadzieję, że cacel post zadziałał w porę bo tęgie głowy z
dziedziny prawa mog± nie ogaraniać :)

--
===Tomy===

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następuj±cym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
pogl±dów, bez podawania przyczyny.

Data: 2009-03-18 09:27:02
Autor: Bartnick
POLBANK - stary layout i działa :)
Witam,

[...]

Potwierdzam całkiem szybkie działanie nowej - starej strony Polbanku.
¦ledziłem ich poczynania w czasie problemów z przechodzeniem na nowy system.
W pewnym momencie pojawiła się informacja, że będa instalować nowe serwery.
Prawdopodobnie kupili je pod nowy system, ale skoro "zdechł" pewnie wykorzystali je do starego i w końcu zacz±ł chodzić po ludzku. Na tym da się pracować :)
No chyba, że po awarii większo¶ć użytkowników jeszcze nie wróciła :)
Pozdrawam
Bartnick

Data: 2009-03-18 09:31:50
Autor: xbartx
Dnia Wed, 18 Mar 2009 07:27:08 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami

Ja wiem czy powrócili? Zrobili to, bo nie mieli raczej wyjścia aby zachować jako taki wizerunek. Nie oszukujmy się, dział IT/wdrożeń w Polbanku to amatorka lotu najwyższego z dodatkiem pieprzu ;) Jak można wprowadzać nową aplikację i rezolutnie stwierdzać, że wydajność sprzętowa jest za słaba?!?
Co do szybkiego działania to się nie dziw, bo po tej ostatniej brawurowej aktualizacji www, nawet najbardziej wytrwali kliencie pewnie dali sobie spokój. Reasumując skoro sam się logujesz to i szybko działa ;)

--
xbartx

Data: 2009-03-18 10:28:06
Autor: P.H.
POLBANK - stary layout i działa :)

Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomo¶ci news:pcqrrw2ml6h5$.18ho19b8zc6tt$.dlg40tude.net...
Witajcie.

Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami i o dziwo działa
niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
roku nigdy nie było tak ekspresowego działania.

ja dzi¶ pierwszy raz zalogowałem się
wbrew oczekiwaniom nie miałem (jeszcze) problemów z certyfikatem na Vi¶cie.
Ale, kurde, jak można zrobić bankowo¶ć elektroniczn± w której:
- nie można wpisać rachunku w formacie NRB ze spacjami,
- pole na numer rachunku jest za w±skie (numer bez spacji nie wy¶wietla sie cały tylko trzeba go przewijać),
- na li¶cie rachunków (mam 2) s± numery obcięte o numer banku i liczbę kontroln±,
- nie ma przelewów cyklicznych (dobrze że chociaż można zdefiniować z data przyszł±),
- ręcznie trzeba identyfikować czy przelew jest wewnętrzny czy zewnętrzny,

jaka¶ masakra normalnie

POLBANK - stary layout i działa :)