POLBANK - szlag mnie trafi

Data: 2009-07-14 11:37:14
Autor: Józef Gołaś
POLBANK - szlag mnie trafi
Witam juz drugi dzień chce wysłać zapytanie do polbanku z zapytaniem no i co z tego
juz drugi dzień pojawia się:

Kod błędu: 10019
BAd HTTP request

o co tu chodzi do cholery...............

Data: 2009-07-14 13:59:24
Autor: P.H.
POLBANK - szlag mnie trafi

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3hqla$oua$1inews.gazeta.pl...
[...]

zadzwoń na infolinię, mają dobrą ściągę z numerkami błędów:)
btw - zastanawiam się jak można napisać tak gównianą BE :)))
chociaż dziś wazelina... można sortować pozycje na liście historii operacji. normalnie wyyypas (tym co mają szczęście nie używać ichniejszego systemu to wyjaśniam. do tej pory operacje były sortowane na liście w/g nr referencyjnego który nic dla klienta nie znaczył i nie był nadawany przyrostowo)

pzdr
Piotr

Data: 2009-07-14 14:03:36
Autor: Bartnick
POLBANK - szlag mnie trafi
juz drugi dzień chce wysłać zapytanie do polbanku z zapytaniem no i co z tego
juz drugi dzień pojawia się:

Kod błędu: 10019
BAd HTTP request

Cześć,
Nie jestem pewien, czy to to samo, ale też miałem podobny błąd przy próbie wysłania zapytania z serwisu transakcyjnego.
Okazało się, że system nie tolerował jakiegoś znaku, a komunikat był podobnie nic niemówiący jak powyżej.
Przetestowałem najpierw wysłanie zapytania typu Bla, bla.
Poszło i okazało się, że system nie tolerował chyba znaku cudzysłowia, albo średnika. Nie jestem pewien, ale któregoś ze znaków specjalnych.
Po wyczyszczeniu wiadomości z "dziwnych" znaków zapytanie poszło.
Spróbuj tak, może się uda.
Powodzenia
Bartnick

Data: 2009-07-14 12:19:01
Autor: Józef Gołaś
POLBANK - szlag mnie trafi
tak masz rację nie wpuszczał przez %

co za idiota to pisał.

a swoją drogą jak mam się zapytać o oprocentowanie lokaty nie używając słowa %.

zastąpiłem % słownie ale to wg mnie nie ułatwienie tylko utrudnienie

Data: 2009-07-14 13:27:01
Autor: jacko
POLBANK - szlag mnie trafi
co za idiota to pisał.
a swoją drogą jak mam się zapytać o oprocentowanie lokaty nie używając słowa %.

ROTFL, brawo dla banku!
To tak jakby w piekarni zakazac uzywania slowa pieczywo ;-)

Data: 2009-07-14 05:28:29
Autor: BK
POLBANK - szlag mnie trafi
On Jul 14, 2:27 pm, "jacko" <s...@trap.com> wrote:
> [...]
> słowa %.

ROTFL, brawo dla banku!
To tak jakby w piekarni zakazac uzywania slowa pieczywo ;-)

A od kiedy "%" to slowo? :) :) :)

ps. % da sie zapisac jako procent/oprocentowanie itp :)

Data: 2009-07-14 12:37:23
Autor: Józef Gołaś
POLBANK - szlag mnie trafi

ps. % da sie zapisac jako procent/oprocentowanie itp :)

owszem da się ale nie uważasz że to pod górkę. Po to jest na klawiaturze %
żeby go używać

w reklamach i ulotkach i na afiszach w banku nie masz napisane lokata ..... 7
procent tylko LOKATA 7 %

po co utrudniać sobie i innym życie no po co?

Data: 2009-07-14 14:39:04
Autor: Funaki
POLBANK - szlag mnie trafi
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Pewnie leży to na SQLu i ktoś zapomniał zrobić wyjątek :-)

--
Pzdr
Artur

Data: 2009-07-14 19:21:17
Autor: Rafał
POLBANK - szlag mnie trafi
Funaki wrote:
Pewnie leży to na SQLu i ktoś zapomniał zrobić wyjątek :-)

Ktoś zrobił za dużo wyjątków, bo wyczytał o SQL Injection i się śmiertelnie przeraził zapewne.

--
Raf

POLBANK - szlag mnie trafi