POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Data: 2010-08-25 13:21:00
Autor: besides
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
Dwa tygodnie temu zwiększyłam w oddziale limit przelewów zewn. i spałam spokojnie do dziś. Rano okazało się,że nic z tego. System widzi stary limit 5000 i nie puszcza wiecej. Telefon do oddziału, gdzie od 4 godz. kopią się z Centralą kto temu winny, a ja ciągle mam blokadę na dalsze przelewy. Po prostu kpiny!!!! Przydałaby się im nauczka w postaci obarczenia karą mnie, a przez to ich, za brak np. wpłaty zaliczki przeze mnie, skutkujący karą umowną,powiedzmy, 100000. Prosty sposób na zarobek.Może ktoś przećwiczy.
O wpłatach waluty i możliwością ich dysponowania po 4 dniach roboczych nawet nie wspominam, bo mi się nóż otwiera.
Dobrze,że obniżyli na MO. Nie będzie żal ich zostawiać.

Data: 2010-08-25 14:03:01
Autor: Damian Niusy

Użytkownik <besides@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.000000ca.4c74fc9cnewsgate.onet.pl...
[...]

Widać każdy musi to przejść. Ja dokładnie to samo miałem rok temu dopiero po 3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć cierpliwość ale jak już zadziała to jest dobrze.

Damian

Data: 2010-08-25 14:20:01
Autor: Sebastian
W dniu 2010-08-25 14:03, Damian Niusy pisze:

[...]

Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów.
Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity
trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał
wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy
swoimi rachunkami.
W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

Sebastian

Data: 2010-08-25 17:04:42
Autor: besides
[...]

-- Pozdrawiam
Sebastian

A pozostałe limity to np. jakie?
Przelewy wewn. nie są limitowne kwotą (na pewno między swoimi rach.).
Ja ustawiałam dzienny limit na przelew zewnętrzny.
Pracownik w banku nic nie może. On wysyła tylko moją dyspozycję do Centrali i to chyba mailem. Centrala ma 24 godz. na zwiększenie limitu. I to też big porażka. W każdym innym banku dzieje się to od ręki (np. Lukas), a efekt natychmiastowy.

Data: 2010-08-26 10:40:32
Autor: Sebastian
W dniu 2010-08-25 17:04, besides@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Albo to zależy od placówki, albo się zmieniło. Rok temu robiłem zmiane
limitów w placówce. Problem był z dostępem do systemu przez pracownika.
Jak mu się udało w końcu zalogować to pozmieniał. Niestety wszystko na
10 tyś :)

Przelewy pomiędzy swoimi rachunkami domyślnie nie są limitowane, co nie
znaczy, że nie można tego zmienić. Kiedy pojechałem to odkręcać
pracownica, z którą rozmawiałem też o tym nie widziała. No ale na moją
prośbę sprawdziła i okazało się, że można. Teraz mam chyba limit 100tyś
na taki przelew bo nie wiedziała jak zrobić nielimitowane. Przy tej
kwocie to jak dla mnie brak limitu więc ok.

Zmieniają ciągle system wiec może to też zmienili. Może pracownicy
robili często takie błędy i dlatego teraz te maile do centrali?

Sebastian

Data: 2010-08-25 18:39:30
Autor: besides
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
Kolejne "dziadostwo" to takie,że mając wyczerpany limit na przelewy dziś, nie mogę zlecić przelewu na jutro, bo blokada trzyma po dacie wpisywania przelewu a nie po dacie realizacji przelewu. Archaizm!!!

Data: 2010-08-25 19:22:50
Autor: b.s.

<besides@poczta.onet.pl> wrote in message news:63df.000000ed.4c754742newsgate.onet.pl...
Kolejne "dziadostwo" to takie,że mając wyczerpany limit na przelewy dziś, nie
mogę zlecić przelewu na jutro, bo blokada trzyma po dacie wpisywania przelewu
a nie po dacie realizacji przelewu. Archaizm!!!

Ja w piatek zlecalem przelewy zewnetrzne na piatek, sobote i niedziele po 5k i nie bylo problemow. A blokade mam zalozona

Data: 2010-08-25 19:58:26
Autor: besides
> [...]

Ja w piatek zlecalem przelewy zewnetrzne na piatek, sobote i niedziele po 5k i nie bylo problemow. A blokade mam zalozona
To co mam teraz myśleć o systemie, który jednym daje taką możliwość, a innym nie. Dziury w systemie aż (nie)miło. W końcu ten system już trochę chodzi i sądziłam,że krytyczne błędy zdążyli naprawić.
Próbowałam dziś tej operacji kilkakrotnie. Albo błąd systemu zablokował wszelkie przelewy na zawsze albo trzyma blokada, która jutro rano puści. Tak czy siak PORAŻKA!!!!

Data: 2010-08-26 09:19:07
Autor: besides
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Ja w piatek zlecalem przelewy zewnetrzne na piatek, sobote i niedziele po 5k i nie bylo problemow. A blokade mam zalozona
Nie mam powodu nie wierzyć, chociaż....
Dziś rano kolejny przelew na 5k system przyjął bez problemów, czyli blokada puściła.
Wypada mi więc dzwonić z awanturą,że niektórzy są uprzywilejowani :-)

Data: 2010-08-26 09:11:13
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1% pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

Data: 2010-08-26 08:53:55
Autor: Sinus
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1% pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

To nie tylko 0,1%. W moim przypadku oszczednosc na transakcjach walutowych to nawet kilkaset zlotych miesiecznie. Polbank ma najlepsze przeliczniki dla transakcji karta. Nie wspominajac o 1% zwrotu w karcie Polbank ERA.

--
Sinus

Data: 2010-08-26 11:07:47
Autor: glaukonWYTNIJTO
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a): > Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu > informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1% > pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

[...]

Dzienna kapitalizacja też działa bez zarzutu.

Data: 2010-08-26 09:14:51
Autor: besides
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1% pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

Można było założyć,że 3 lata to dość czasu, by zlikwidować wszelkie "ułomności".
Ale widać,że matołectwo u nich wybitne lub taka specyficzna grecka strategia.
Niestety, ofertę od lat do teraz mają najlepszą.W segmencie, który mnie interesuje.
Niemniej, z uwagi na powyższe "schody", długo już u nich nie pobędę. --

POLBANK - to jednak straszne dziadostwo