Data: 2010-08-25 14:03:01 | |
Autor: Damian Niusy | |
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo | |
Użytkownik <besides@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.000000ca.4c74fc9cnewsgate.onet.pl... Dwa tygodnie temu zwiększyłam w oddziale limit przelewów zewn. i spałam Widać każdy musi to przejść. Ja dokładnie to samo miałem rok temu dopiero po 3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć cierpliwość ale jak już zadziała to jest dobrze. Damian |
|
Data: 2010-08-25 14:20:01 | |
Autor: Sebastian | |
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo | |
W dniu 2010-08-25 14:03, Damian Niusy pisze:
Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów. Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy swoimi rachunkami. W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy. -- Pozdrawiam Sebastian |
|
Data: 2010-08-25 17:04:42 | |
Autor: besides | |
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo | |
Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów. A pozostałe limity to np. jakie? Przelewy wewn. nie są limitowne kwotą (na pewno między swoimi rach.). Ja ustawiałam dzienny limit na przelew zewnętrzny. Pracownik w banku nic nie może. On wysyła tylko moją dyspozycję do Centrali i to chyba mailem. Centrala ma 24 godz. na zwiększenie limitu. I to też big porażka. W każdym innym banku dzieje się to od ręki (np. Lukas), a efekt natychmiastowy. -- |
|
Data: 2010-08-26 10:40:32 | |
Autor: Sebastian | |
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo | |
W dniu 2010-08-25 17:04, besides@poczta.onet.pl pisze:
Albo to zależy od placówki, albo się zmieniło. Rok temu robiłem zmiane limitów w placówce. Problem był z dostępem do systemu przez pracownika. Jak mu się udało w końcu zalogować to pozmieniał. Niestety wszystko na 10 tyś :) Przelewy pomiędzy swoimi rachunkami domyślnie nie są limitowane, co nie znaczy, że nie można tego zmienić. Kiedy pojechałem to odkręcać pracownica, z którą rozmawiałem też o tym nie widziała. No ale na moją prośbę sprawdziła i okazało się, że można. Teraz mam chyba limit 100tyś na taki przelew bo nie wiedziała jak zrobić nielimitowane. Przy tej kwocie to jak dla mnie brak limitu więc ok. Zmieniają ciągle system wiec może to też zmienili. Może pracownicy robili często takie błędy i dlatego teraz te maile do centrali? -- Pozdrawiam Sebastian |
|