Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Data: 2010-08-25 14:03:01
Autor: Damian Niusy
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Użytkownik <besides@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.000000ca.4c74fc9cnewsgate.onet.pl...
Dwa tygodnie temu zwiększyłam w oddziale limit przelewów zewn. i spałam
spokojnie do dziś. Rano okazało się,że nic z tego. System widzi stary limit
5000 i nie puszcza wiecej. Telefon do oddziału, gdzie od 4 godz. kopią się z
Centralą kto temu winny, a ja ciągle mam blokadę na dalsze przelewy. Po prostu

Widać każdy musi to przejść. Ja dokładnie to samo miałem rok temu dopiero po 3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć cierpliwość ale jak już zadziała to jest dobrze.

Damian

Data: 2010-08-25 14:20:01
Autor: Sebastian
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
W dniu 2010-08-25 14:03, Damian Niusy pisze:

Użytkownik <besides@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:63df.000000ca.4c74fc9cnewsgate.onet.pl...
Dwa tygodnie temu zwiększyłam w oddziale limit przelewów zewn. i spałam
spokojnie do dziś. Rano okazało się,że nic z tego. System widzi stary
limit
5000 i nie puszcza wiecej. Telefon do oddziału, gdzie od 4 godz. kopią
się z
Centralą kto temu winny, a ja ciągle mam blokadę na dalsze przelewy.
Po prostu

Widać każdy musi to przejść. Ja dokładnie to samo miałem rok temu
dopiero po 3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć
cierpliwość ale jak już zadziała to jest dobrze.

Damian

Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów.
Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity
trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał
wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy
swoimi rachunkami.
W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

--
Pozdrawiam
Sebastian

Data: 2010-08-25 17:04:42
Autor: besides
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów.
Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity
trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał
wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy
swoimi rachunkami.
W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

-- Pozdrawiam
Sebastian

A pozostałe limity to np. jakie?
Przelewy wewn. nie są limitowne kwotą (na pewno między swoimi rach.).
Ja ustawiałam dzienny limit na przelew zewnętrzny.
Pracownik w banku nic nie może. On wysyła tylko moją dyspozycję do Centrali i to chyba mailem. Centrala ma 24 godz. na zwiększenie limitu. I to też big porażka. W każdym innym banku dzieje się to od ręki (np. Lukas), a efekt natychmiastowy.


--


Data: 2010-08-26 10:40:32
Autor: Sebastian
POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
W dniu 2010-08-25 17:04, besides@poczta.onet.pl pisze:

Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów.
Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity
trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał
wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy
swoimi rachunkami.
W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

-- Pozdrawiam
Sebastian

A pozostałe limity to np. jakie?
Przelewy wewn. nie są limitowne kwotą (na pewno między swoimi rach.).
Ja ustawiałam dzienny limit na przelew zewnętrzny.
Pracownik w banku nic nie może. On wysyła tylko moją dyspozycję do Centrali i to chyba mailem.

Albo to zależy od placówki, albo się zmieniło. Rok temu robiłem zmiane
limitów w placówce. Problem był z dostępem do systemu przez pracownika.
Jak mu się udało w końcu zalogować to pozmieniał. Niestety wszystko na
10 tyś :)

Przelewy pomiędzy swoimi rachunkami domyślnie nie są limitowane, co nie
znaczy, że nie można tego zmienić. Kiedy pojechałem to odkręcać
pracownica, z którą rozmawiałem też o tym nie widziała. No ale na moją
prośbę sprawdziła i okazało się, że można. Teraz mam chyba limit 100tyś
na taki przelew bo nie wiedziała jak zrobić nielimitowane. Przy tej
kwocie to jak dla mnie brak limitu więc ok.

Zmieniają ciągle system wiec może to też zmienili. Może pracownicy
robili często takie błędy i dlatego teraz te maile do centrali?

--
Pozdrawiam
Sebastian

POLBANK - to jednak straszne dziadostwo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona