POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne ) przelewy :))

Data: 2009-05-30 15:40:25
Autor: radekp@konto.pl
POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne ) przelewy :))
Po zmianie systemu (a może wcześniej) zaczęły wykonywać mi się Aktywne
przelewy. :)) Fajnie to na wyciągu wygląda -- data transakcji 28.02, data
księgowania 07.04. Kto da więcej :)

Data: 2009-05-30 15:50:36
Autor: krzysztofsf
radekp@konto.pl pisze:
Po zmianie systemu (a może wcześniej) zaczęły wykonywać mi się Aktywne
przelewy. :)) Fajnie to na wyciągu wygląda -- data transakcji 28.02, data
księgowania 07.04. Kto da więcej :)

Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

Data: 2009-05-30 15:52:42
Autor: krzysztofsf
krzysztofsf pisze:
radekp@konto.pl pisze:
[...]

No i poslac ponownie przelew do sklepu w ktorym juz zaplaciles gdy poprzednia proba (proby) zawiodla.

Data: 2009-05-30 17:28:33
Autor: Bogdan B.
krzysztofsf wrote:
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ciekawe to jest, czy z zamkniętego konta wykona się spłata mojej
karty, zlecona w zeszłym roku :-)

Data: 2009-05-31 08:03:04
Autor: xbartx
POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne) przelewy :))
On Sat, 30 May 2009 15:50:36 +0200
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

radekp@konto.pl pisze:
> [...]
> transakcji 28.02, data księgowania 07.04. Kto da więcej :)
> Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

Znając ich możliwości to bezproblemowo i na luzie :)

Xenocide

POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne ) przelewy :))