POLBANK wpłata gotówkowa w kasie

Data: 2009-03-18 18:47:46
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
POLBANK wpłata gotówkowa w kasie
Dziś usłyszałem, że jak wpłacasz w kasie Polbanku EUR to otwierają rachunek
za 3 dni i wtedy można kwotą dysponować np. założyć lokate.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Data: 2009-03-18 21:34:03
Autor: Leon
POLBANK wpłatagotówkowa w kasie
Dziś usłyszałem, że jak wpłacasz w kasie Polbanku EUR to otwierają rachunek
za 3 dni i wtedy można kwotą dysponować np. założyć lokate.

-- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Otworzyć rachunek gotówkowy lub oszczędzający w euro , można wcześniej bez dokonywania wpłaty gotówkowej, natomiast wpłata w kasie w walucie np. euro , może być zaksięgowana do 3 dni roboczych.
W moim przypadku księgowanie odbywało się zawsze w kolejnym dniu roboczym.

--

POLBANK wpłata gotówkowa w kasie